Parkovanie a pridelenie vozov od 1.2.2009
Hornadska: 3003-3005, 3205, 3208, 3210, 3211, 3213, 3501-3503, 3505, 3509-3512, 3517, 3518, 3521-3524, 3526-3528, 3531, 4085, 4089, 4090, 4092, 4095, 4098-4207, 4210, 4211, 4301, 4304, 4308, 4310, 4311, 5004, 5201-5203, 5210, 5216, 5218, 5222, 5224, 5235-5237, 5240, 5242-5244, 5501.
VŠA: 3001, 3002, 3103, 3201-3204, 3206, 3207, 3209, 3212, 3215, 3504, 3506-3508, 3513-3516, 3519, 3520, 3525, 3529, 3530, 3532-3534, 3701, 3901-3903, 4088, 4096, 4097, 4208, 4302, 4303, 4305-4307, 4309, 5001-5003, 5005, 5006, 5101-5103, 5204, 5205, 5208, 5212, 5213, 5215, 5217, 5220, 5221, 5223, 5225-5234, 5239, 5241, 5401, 5502, 6264, 6270, 6286 a všetke CNGèka.
ŠACA: 3101, 4082, 4212, 5206, 5207, 5209, 5211, 5214, 5238, 6223, 6226, 6229, 6240, 6242, 6244, 6247, 6252, 6262, 6267, 6271, 6281, 6411.
nepridelene vodièom: 5401, 6222, 6243, 6258, 6272, 6284, 6407, 6408, 6414.
6264 a 6270 pre L60, 6270 ako zaloha miesto 6264.
No jak tak pozeram ta v KE neostal asi ani jeden ukrajiòak.
Zoznam aj s vodièimi môžem poslať.
Hornadska: 3003-3005, 3205, 3208, 3210, 3211, 3213, 3501-3503, 3505, 3509-3512, 3517, 3518, 3521-3524, 3526-3528, 3531, 4085, 4089, 4090, 4092, 4095, 4098-4207, 4210, 4211, 4301, 4304, 4308, 4310, 4311, 5004, 5201-5203, 5210, 5216, 5218, 5222, 5224, 5235-5237, 5240, 5242-5244, 5501.
VŠA: 3001, 3002, 3103, 3201-3204, 3206, 3207, 3209, 3212, 3215, 3504, 3506-3508, 3513-3516, 3519, 3520, 3525, 3529, 3530, 3532-3534, 3701, 3901-3903, 4088, 4096, 4097, 4208, 4302, 4303, 4305-4307, 4309, 5001-5003, 5005, 5006, 5101-5103, 5204, 5205, 5208, 5212, 5213, 5215, 5217, 5220, 5221, 5223, 5225-5234, 5239, 5241, 5401, 5502, 6264, 6270, 6286 a všetke CNGèka.
ŠACA: 3101, 4082, 4212, 5206, 5207, 5209, 5211, 5214, 5238, 6223, 6226, 6229, 6240, 6242, 6244, 6247, 6252, 6262, 6267, 6271, 6281, 6411.
nepridelene vodièom: 5401, 6222, 6243, 6258, 6272, 6284, 6407, 6408, 6414.
6264 a 6270 pre L60, 6270 ako zaloha miesto 6264.
No jak tak pozeram ta v KE neostal asi ani jeden ukrajiòak.
Zoznam aj s vodièimi môžem poslať.
Sarko
Tak isto ako tunel, do ktoreho sa zbytocne prelialo obrovske mnozstvo penazi na to, aby tu vznikol jediny pruh, ktory vela nevyriesil. Za ten cas, kym sa postavil, sa doprava zahustila natolko, ze priepustnost tohto bodu je maximalne taka, aka bola predtym. Problem sa neuhasil, len sa oddialil a peniaze sa vyhodili celkom zbytocne.
Keby sa bol most rozsiril ako zvysne 3 a prelozil sa aj ten kusok parovodu, mohla tu casom pokojne vzniknut aj 6-prudovka s tym, ze v krajnych pruhoch by sa pohodlne a bez zdrziavania vo vnutornych pruhoch odbocovalo na autobusovu stanicu, resp. pripajalo z Krivej ul. Pripadne stredova cast by bola urcena vyhradne pre MHD (spolocny usek ED+TD+AD).
Netusim, kedy boli podjazdy rekonstruovane, mne sa zda, ze su dost stare a ze sa uz takto planovane postavili pocas pripadneho rozsirovania nakladneho priestoru stanice. Ten 1. podjazd vsak bude este starsi, trat sa v tomto useku elektrifikovala v januari 1962, tak budem hladat na nete nejake zachytne informacie.