Reakcia na: Isidor #43024:
na predposlednom pláne je dokonca aj 3. koľaj pre smer Družba na Sennom trhu. Návrat k 3-uholníkovému parčíku na NO, ktorý kedysi existoval, by bol teraz celkom na mieste, keďže Aupark zaberie takmer celé priestranstvo. Ak by sa zbúrala bývalá kongresová hala ( v podstate ani nie bývalá, ale skôr budúca, keďže sa tam zatiaľ žiadny kongres neuskutočnil ? ), mohlo by sa to miesto ponechať pre zeleň. Avšak opäť - v praxi je to nerealizovateľné, keďže pochybujem, že vlastník pozemku postaví namiesto nejakej budovy park.Riešenie dopravy, ktoré je tam znázornené, je však dosť slabé. Takmer nijaká výhoda oproti klasickému pozemnému variantu. Jedine pre ED z a na Južnú triedu. Usudzujem z toho, že sú to skôr len nejaké predstavy autora.
). "Piskvorky" ale inak vyznievaju aj tak neskutocne depresivne. Planovac si to vsak vynahradza bujnou predstavou elektricky ako metra popod Hlavnu ul. Asi bol z Volgogradu, kde to maju.
TA
Inak, na tom pláne vidieť, že trať nevedie pred stanicu, ako dnes, ale ide na sever po Svätoplukovej. A na Krmanovej vidieť nejakú stenu ( v smere východ - západ ). Asi priveľa fantázie. ?
" Postupne sa vsak malo burat cele historicke centrum mesta. Raz som videl v TV vystupenie historika Kladeka, ktory vravel, ze vela
nechybalo a bola by sa asanovala cast za Dargovom - Pribinova a Kriva ul. a samozrejme malo sa postupovat dalej. "
--->>> Pribinova a Mojmírova, či nie?