To mi je jasne... Ked sa na to nemysli pri takom zasadnom a obrovskom projekte akym je KORID, tak asi fakt nikdy.
Re #43024 Isidor: Super, ze si to tu hodil, vyborne na porovnanie, aka, miestami az prebujnela fantazia opantala navrhovatelov. Nemozem povedat, ze architektov, pretoze po dizajnovej stranke je to vyslovene odpadova architektura. Neodpustim si sarkasticke komentare:
Navrh 1:
Vidiet, ze za obet malo padnut komplet Schonherzovo (juhozapadna oblast od NO), Rooseveltova, Pribinova, Palackeho a Bajzova.
Elektricova trat poza NO posobi dost klukato, vyhoda obchadzky asi ziadna, aj ked blizsie ku centru, za cenu znicenia mnozstva historickych budov by to vak nebola ziadna vyhra. Zjavne nepohodlna elektricka sa mala "vyhnut" politicky vyznamnym budovam. "Planovac" nevidel ist ziadnu elektricku z Hlavnej na Juznu triedu, tak kreslil trat aspon v relacii vychod - zapad. Nadvaznost na ostatnu MHD asi ziadna...
Navrh 2:
Menej megalomansky plan co do monumentstroznosti budov (uf, to je ale vyraz ). "Piskvorky" ale inak vyznievaju aj tak neskutocne depresivne. Planovac si to vsak vynahradza bujnou predstavou elektricky ako metra popod Hlavnu ul. Asi bol z Volgogradu, kde to maju. Dokonca ako jediny vyobrazil pamatnik, s ktoreho zachovanim evidentne pocita. Nepocita s odbockou na stanicu, chudak Barcania a Jazercania... Asi im to planovac naplanoval na stanicu obchadzkou tunelom so zazitkom z jazdy v temnote.
Navrh 3:
Planovac mal vacsi cit pre zeleny priestor a tak pred Dargovom a namiesto juznych rohov mali vyrast pekne zelene oazy (co tam po historickych budovach, ze...). Vedla hotela Slovan 4 fontany a la kinofilm, to tu este nebolo! Elektricku videl asi odbocovat len na L2 z Hlavnej smerom na stanicu a tak viac ako na jedinu skromnu odbocku sa nezmohol.
áno, jedna vetva cez Palackého do KNV a druhá cez Jazero, jeden železničný podjazd už na to bol pripravený. Tá mimoúrovňovka cez NO mi prijde dosť nevhodná do centra, radšej ked už tak úplné tunelové riešenie.
zjavne to budu halucinacie z tych susenych sliviek, alebo z tych modelov pripominajucich kolace kolajnice na sidl.druzba?? cez palackeho? ked uz, tak snad na krizovatke smerom na jantarovu,nie ?
Na tom modeli je zaujimave aj presunutie elektrickovej trate z NO na Rooseveltovu... ktovie, ci to aj niekto naozaj takto planoval, alebo ide len o halucinaciu tvorcu (to skor, kedze tam uplne chyba napr. trat z Juznej Avenue, ale zas su zakreslene kolajnice na sidl. Druzba ?)
Obrazok v trochu lepsej kvalite: http://www.postimage.org/image.php?v=aVTFEor
karty su hazardnou hrou, je to inak zakazane aj v skolach a pracoviskach, popravde je to aj pravda, sak ako to vyzera ked rano nastupim do Rky a tam steelaci vracajuci sa z nocnej sichty vo stvorke hraju karty
V Moste som parkrat bol.. Ostalo stale niekolko budov, ktore spadali pod vtedajsi Stary Most. A poviem ti, terajsie nove mesto Most nema takmer ziadnu koncepciu. Nemas tam kam chodievat, neexistuje Hlavna ulica, nemas sa kde stretavat.. Akurat ostal ten goticky kostol, ktory bol presunuty tusim 850 metrov dalej, kvoli baniam. A samozrejme ostal na kopci aj hrad Hnevin.. Od neho vidiet Chemopetrol Litvinov v dialke a odstavene hnedouholne bane. Teda.. Stare mesto...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Re #43024 Isidor: Super, ze si to tu hodil, vyborne na porovnanie, aka, miestami az prebujnela fantazia opantala navrhovatelov. Nemozem povedat, ze architektov, pretoze po dizajnovej stranke je to vyslovene odpadova architektura. Neodpustim si sarkasticke komentare:
Navrh 1:
Vidiet, ze za obet malo padnut komplet Schonherzovo (juhozapadna oblast od NO), Rooseveltova, Pribinova, Palackeho a Bajzova.
Elektricova trat poza NO posobi dost klukato, vyhoda obchadzky asi ziadna, aj ked blizsie ku centru, za cenu znicenia mnozstva historickych budov by to vak nebola ziadna vyhra. Zjavne nepohodlna elektricka sa mala "vyhnut" politicky vyznamnym budovam. "Planovac" nevidel ist ziadnu elektricku z Hlavnej na Juznu triedu, tak kreslil trat aspon v relacii vychod - zapad. Nadvaznost na ostatnu MHD asi ziadna...
Navrh 2:
Menej megalomansky plan co do monumentstroznosti budov (uf, to je ale vyraz
Navrh 3:
Planovac mal vacsi cit pre zeleny priestor a tak pred Dargovom a namiesto juznych rohov mali vyrast pekne zelene oazy (co tam po historickych budovach, ze...). Vedla hotela Slovan 4 fontany a la kinofilm, to tu este nebolo! Elektricku videl asi odbocovat len na L2 z Hlavnej smerom na stanicu a tak viac ako na jedinu skromnu odbocku sa nezmohol.
Navrh 4:
Planovac na tomto navrhu pre istotu neplanoval uz ziadne elektricky. Za to malo vzniknut obrovske betonove namestie medzi dvoma zelezobetonovymi monstrami a la Krasnaya ploshchad v Maskva. Budova na mieste Senneho trhu mi silno pripomina rukopis Bieleho domu na Tr. SNP http://maps.google.co.uk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=kosice+toryska&sll=53.800651,-4.064941&sspn=19.091198,39.111328&ie=UTF8&ll=48.714061,21.23367&spn=0.002594,0.006813&t=h&z=18