Reakcia na: jt #42909:
Co sa tyka zlucovania pruhov pre ED a TD+AD, tak neviem ako to myslis, ze nie je jednoduche spravit solidne krizenia vedeni.Ved krizenia by boli minimalne v takom pocte ako su aj doteraz, len trolejova stopa trolejbusov by bola vedena v blizkosti elektrickovej (samozrejme mimo dosah zberaca elektricky).
Trojkolajna splietka na NO by mala vyznam, pokial by sa ED stala konecne nosnou trakciou a vylucili sa vsetky mozne subehy. Takisto nie je dobre, ak sa vacsina AD liniek zhlukuje prave v tomto uzle, ktory je uz aj tak dost zahlteny a mnoho liniek je uz aj tak zbytocne vedenych z okrajovych casti az do centra mesta alebo presmerovanych vedenim cez NO.
Pokial by sa obnovila trat na Hlavnej ul., uz nikdy asi nebude vykonavat taku funkciu ako predtym, hlavne asi nikto nedovoli, aby tadial viedla viac ako jedna obsluzna linka v nejakom redsom intervale a hlavne s velmi pomalou jazdou.
Riesenim a priorita c. 1 je jednoznacne urychlene riesit prepojenie ED vychodnym prepojenim cez Svatoplukovu ul.
Pokial by sa nepodarilo obnovit ED na Hlavnej ul., tak by bolo vhodne pouvazovat o vystavbe ED trate na Moyzesovej (co najblizsie k centru) v polovicnom profile sucasnej komunikacie a BUS pruhoch v druhej polovici profilu sucasnej komunikacie. IAD kompletne presmerovat na 4-prudovku na Kuzmanyho ul.
Obyvatelia Kuzmanyho sidliska by o nic neprisli, pretoze od Sportovej haly by sa pohodlne dostali ci uz smerom na St. Lokomotivy (L9) alebo na ZST (L6) vo vybornych prekladanych intervaloch, od Hlavnej posty TD+AD linkami a od Krajskeho sudu ED+AD s vybudovanymi zastavkami v oboch smeroch. Ale to je uz hlboke sci-fi.
Dispecer