Kovové lavičky sa v BA používajú už niekoľko rokov. Ja som bol práve prekvapený, keď som pred týždňom videl foto z KE (bolo to v nejakom materiály ku kandidatúre na hl. mesto kultúry - čiže predpokladám, že tá foto nemala 5 rokov), kde bola ešte plastová lavička. A čo máš proti osvetleniu, však je priamo nad vitrínou?
Tých prístreškov je tam toľko, ako na protiľahlej zastávke, čiže sú tri, sú o niečo menšie, ako predchádzajúce a osvetlenie naozaj nemajú. Nechápem ale prečo samotnú zastávku posunuli až priamo pred odbočovací pruh.
A ešte som si všimol, že ten chodník robili skoro na novo a ako býva zvykom, tak opäť bol problém ho vyvýšiť o pár cm, aby keď príde nízkopodlažný bus, tak vozíčkar, či kočíkár ( ? ), ale aj obyčajní ľudia mali príjemné nastupovanie s minimálnym prevýšením. Zasa bude podlaha busu o pekných "pár" cm vyššie. Tú istú hovadinu poriešili, keď rekonštruovali trať na Južnej triede. Je to podľa mňa nezmyselné.
Myslím si, že prístrešky na NO by mohli byť aj väščie, to ich tam bude desať, alebo v nepriazni počasia si to ľudia užijú? I keď , vyzerá to pekne, ale vedel by som si predstaviť niečo ozaj vačšie.
No ved to tam pise Marek v uvodzovkach, cize ziadne. Asi sa ma ukazat ten kontrast prepychu a chudoby, ktory prekvita na Slovensku... Ono tie presklene vitriny "Dvojstromceka" tu zastavku mozno preziaria Ale aspon jedno pozitivum tam vidim, ze reklamny panel nedali na tu stranu, odkial prichadza MHD.
Ad Londynska: Este ako maly chlapec som sa divil, ze v casoch rozvinuteho socializmu mame v Kosiciach ulicu pomenovanu po metropole zahnivajuceho zapadu ?
A ulica s nazvom "Vyhoňská"... muzska cast obyvatelstva asi nemala po veceroch co robit, tak im to prischlo ? ?
na mieste kde stavajú Lidl neboli žiadne koľaje, chodieval som tam pozerať stále a bolo to vybagrovane dosť hlboko tak isto ani pred budovou tehelni kde je to nove parkovisko nič nebolo vidno.
Koľaje do pivovaru končili za branou, potom už boli len sutiny, no keď som bol dnuka tak mi povedali že to tam rozobrali domorodci.
Posádková sprava: v objekte nevidno žiadne koľaje a ani iné pozostatky, možno tak ešte za branou pod nánosom hliny.
Da sa dostať už aj do MONTAŽI, no tam som zatiaľ nebol.
Bolo by potrebné dať školenie tomuto vodičovi/vodičom, že keď sa mu ozve pípák 3 min. vopred pred skutočným odchodom, ktorý upozorňuje, že sa má PRIPRAVIŤ na jazdu a nie buchnúť dverami a čau párky, dovi-dopo, vidíme sa na ďalšej zastávke. ?
Re #42868 Sarko: Zeleň? Chceli ju dať na strechu samotného LIDLu. ?
Re #42870 Esíčko: Zisťovanie nadbiehania z emtrestu chce kus umu. Tento "systém" je spravený tak, že on si ukladá odchody o -3 minúty posunuté skôr voči skutočnému.
Bohužial nemám dosah na PP.Ja som ti chcel len povedať,že na ED sa často nevyskytuje nadbiehanie.Cez víkend však musím priznať,že ÁNO máš pravdu,stalo sa mi že brika isšla skôr ako +0:59,ale cez PD sa mi to ešte nestalo.
Re #42851 Kari: Ponám niejakých vodičov ED,ale ani jeden nebol,resp.nechodí v nabehu. Ale bohužial existujú aj taký,ktorý jazdia v pluse v kuse.
Ak máš dosah na údaje z palubného počítača, tak potom Ti môžem poskytnúť presné údaje ktorý spoj to bol. A hodinky mám s funkciou príjmu časového signálu, ak by si ma chcel odkazovať na ich kontrolu. Ak skontroluješ palubák, potom mi môžeš písať kuš...
zaujímavé, že pomenovali ulicu, kde nič nestálo. V podstate to nie je ani ulica, ale len obyčajný chodník. Bol predtým na Tučkovu aj prístup pre autá?
Re #42867 Sarko: pri rovnobežnom pohľade s Moldavskou cestou vidieť nejaký meter - dva prevýšenia. Ale nie je to kopec v pravom zmysle slova, to hej. ?
Oprava: ...od konca el. zastavky na Idanskej po zaciatok el. zastavky SOUD, ktora sa zacina v zakryte tym stromom celkom vpravo.
Na prvej fotke, kde je vidiet celkom vlavo kusok budovy so sedlovou strechou, tak to je byvala administrativna budova tehelni a vleckova trat viedla sikmo propri nej. Je tam taky ker, ktory vidiet v profile budovy SPP, tak okolo neho. Vyhybka od trate bola v smere akoby od zastavky SOUD, potom sikmo popri byv. admin. budove a potom za budovou kolmo na Moldavsku cestu az ku hale tehelni, ktoru zburali ako poslednu az niekedy v roku 1985 alebo 6, asi 2-3 roky po tom, co sa uz v blokoch na Moldavskej ceste byvalo. Pamatam si to, lebo sme sa tam chodievali hravat a skumat podzemne chodby. Nejake kolaje si vsak nepamatam, ako 8 rocneho ma to este nezaujimalo.
Odkaz je nastaveny tak, ze sa zobrazi akurat fotografia, kde je vidiet aj nove trakcne stlpy. Takze Axel mal pravdu, bude tam odbocovaci pruh na pristupovu komunikaciu k obytnemu domu Moldavska cesta 25 - 35. A zelene tam bude este menej ako to malo, co je vidiet v projekte ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt