Nenašli žiadne chyby vo vozoch? Kua to, že nesvietia transparenty, vnutorne aj vonkajšie, ukazuje tam nezmysly a podobne podla nich nie su chyby softveru? ? ? ?
áno, priznávam, v predpredajnom programe bola chyba, kedy novú peňaženku so sumou nula korún nedokázal preklopiť na eurá... chyba už bola odstránená... nu, nikto nie je dokonalý.... ?
"Mimoriadna minulotýždňová kontrola vo všetkých autobusoch, električkách a trolejbusoch nepreukázala chyby zariadení vybavovacieho systému v spojoch mestskej hromadnej dopravy (MHD). Ako ďalej spresnila Murová, kontrola potvrdila chybný softvér pri dobíjaní elektronickej peňaženky na predpredajných miestach, ktorý zapríčiňoval straty kreditu a vysoké sťahovanie peňazí z kreditu. Rovnaký problém zapríčiňoval aj chybný softvér revízorských čítačiek."
- Čo na to Vĺčik? Veď predpredaj funguje predsa bez problémov... Monika kecá?
"Pracovníci spoločnosti EMTEST zároveň prekontrolovali a opravili nedostatky na automatoch na kúpu papierových cestovných lístkov, ktoré po prechode na euro takisto vykazovali problémy. Podľa predbežných zistení pracovníkov DPMK sa počet porúch automatov v poslednom týždni znížil."
- Myslím, že aj dobre mierená rana kladivom môže počet porúch toho džadu už len a len znížiť ?
nie, tá z 1977 nemá uvedené žiadne bližšie podrobnosti o vydaní. Ale má menší formát oproti ostatným mapám, tmavomodrý vrchný obal a zobrazený erb na obálke. Mapa z roku 1978 je už trošku väčšieho formátu, má jemne svetlejší modrý obal so žltým vyobrazením horného poschodia nejakej historickej budovy s balkónom, ktorú sa mi nepodarilo identifikovať. ? Vyšla v decembri 1978, redakčná uzávierka bola 12. 5. 1978.
Ešte existuje mapa z roku 1980, čo je 2. aktualizované vydanie tejto predchádzajúcej.
To ich oddelenie vývoja softvéru by sa malo preorientovať na výrobu čohosi jednoduchšieho, napr. jedno/dvojplatničiek. Tam veľmi nieje čo pokaziť. Buď to po zapnutí hreje alebo nie. A škody im dať zosobniť! ?
"Marek, napadlo mi, ze mozno ich DP nechcel pomenovat podla ulic, ale cakal, kym sa dostavaju obchodne domy Bodva (Konevova), Hnilec (Ovrucska), Poprad (Lidicke nam.), Ondava (Bastovanskeho), Torysa (Jaltska), Bodrog (Kpt. Jarosa), Latorica (Krosnianska), Hornad (Buzulucka), Laborec (Povstania ceskeho ludu) a poliklinika Vychod. Tie figuruju az v mape z roku 1988.
V mape z roku 1982 este nie, aj ked vidiet, ze budovy OD Bodrog, Hnilec, Latorica a Laborec uz stoja, ale este nie su zvyraznene a pomenovane.
Bloky na Charkovskej a Buzuluckej a ciastocne na Krosnianskej a Zupkovej (iba juzna cast ulice), Povstania ceskeho ludu a Clementisovej uz figuruju na mape z roku 1977, aj s nazvami ulic (Zupkova, PCL a Clementisova su uz zakreslene, ale bez nazvov ulic)."
- To by dávalo svoju logiku. Koniec koncov 3 zastávky boli pomenované podľa obchodných domov (Hornád, Torysa, Laborec), zrejme sa fakt čakalo kým sa postavia zvyšné OD a tak sa pomenujú ostatné zastávky naraz, dovtedy platilo provizórium označené rímskymi číslami. Bolo by to zaujímavé mať zastávky okrem jednej (Lingov) na jednom sídlisku pomenované len podľa obchodných domov.
"Kym nebola v roku 1983 dostavana elektrickova trat na Nad Jazero, v mape z roku 1982 figuruje autobusova konecna liniek 12, 15, 18, 26, 51, 53 a 54 - GALAKTICKA."
- V konečnom dôsledku sa pre autobusovú dopravu po tejto zmene názvov zastávok nič nezmenilo, otáčali sa stále v tom priestore blízko bytového družstva.
- Ďalšia zaujímavosť by boli zastávky pomenované podľa (v tom čase) ZŤS. Pri ZŤS, k ZŤS (krátko držaný názov v roku 1983, potom premenovaná na ČSAO), ZŤS.
Pred 10 - 12 rokmi som mal dobre kontaky na Vojensky veterinanry ustav, ktory mal sidlo v areali kasarni. Len vtedy som o tych kolajniciach nemal tusenie.
Reklama na poistovnu prisla az o dost neskor a je tak ako vravis, sa im hodila do schemy, tak si niekto ulahcil pracu.
K tym 500 a 501 len tolko, ze odlisnost bola aj v cervenom pase, ktory koncil tesne na hrane dveri. Po neskorsich opravach a obnove nateru zmizli nielen tie sive ozdobne pasy, ale aj cervene pasy boli skratene cca 15 cm pred dverami, kde je potom kremovy/biely okraj. Dalsie KT8 ten ozdobny pas uz nemali.
Re #42762 Peter55:
Ee... KT8-ky sa zacali predavat, ked posledna ev.c. 539 v roku 1992 uz ani nestihla prist do KE a sla z CKD rovno do Miskolca. A to je jedine KT8 z poslednej serie rok vyroby 1991.
Po nich nasledovali podla poradia - 533, 532, 524, 522, 526, 520 (r.v. 1990), 507 (1989), 516 a 514 (opat 1990). To bola druha dodavka KT8 do Kosic.
Prve trikolory dostali ev.c. 527, 503 a 505 v roku 1995, ktore sa predali do Straussbergu (primestska L89 na trati Berlin - Straussberg). Podla nich sa potom dostali k rovnakej farebnej scheme v ramci prehliadok a obnovy nateru KT8 ev.c. 525, 530, 535, 536 (neskor reklama), 537 a 538.
Re #42756 5211_2:
Nechce sa mi to hladat, ale 503, 505 a 527 dostali trikoloru v roku 1995 a ostatne KT8, co uz ostali v KE ich dostavali po tom.
Re #42758 Yogi616:
Nemal to byt KE nater, by som skor povedal, ze sa zvysili farby z predaja KT8 do Straussbergu a ked sa to potom zapacilo, tak sa v tej tradicii pokracovalo az do zjednotenia naterov na zeleno-bielu. Na straussbergskom erbovom znaku prevladaju tieto farby http://www.asasas.de/polizeisammler/z-grafics/2007/05/straussberg.jpg (erb vlavo) a preto predpokladam, ze nater vychadza odtial.
Ano, je ich dost a dobre by bolo ich dat vsetky preskenovat a hodit na net. Tie z ktorych vychadzam tu niekto skenoval z tunajsich prispievatelov.
Ano, 1983 ma modry obal a 1988 hnedy.
Ta z roku 1977 to bude asi ta ista ako spominas rok 1978, len ja na skene nevidim prednu stranu. Bude to asi uzavierka v roku 1977 a vydanie v roku 1978.
Cize pokial viem, tak by mali byt mapy rokov vydania 1965, 1978, 1983, 1985, 1988 a 1991, potom uz od roku 1993 vydavali viaceri vydavatelia.
http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=14272
Toto som prave nasiel, tak to vyzera tak, ze by sa tam uz malo dat dostat... Len ci tam este ostali nejake kolajnice, je otazka... Zalezi, ci sa uz robili nejake upravy v okoli tej budovy. Ti co ste doma v KE, vytiahnite paty a popatrajte
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Reklama na poistovnu prisla az o dost neskor a je tak ako vravis, sa im hodila do schemy, tak si niekto ulahcil pracu.
K tym 500 a 501 len tolko, ze odlisnost bola aj v cervenom pase, ktory koncil tesne na hrane dveri. Po neskorsich opravach a obnove nateru zmizli nielen tie sive ozdobne pasy, ale aj cervene pasy boli skratene cca 15 cm pred dverami, kde je potom kremovy/biely okraj. Dalsie KT8 ten ozdobny pas uz nemali.
Re #42762 Peter55:
Ee... KT8-ky sa zacali predavat, ked posledna ev.c. 539 v roku 1992 uz ani nestihla prist do KE a sla z CKD rovno do Miskolca. A to je jedine KT8 z poslednej serie rok vyroby 1991.
Po nich nasledovali podla poradia - 533, 532, 524, 522, 526, 520 (r.v. 1990), 507 (1989), 516 a 514 (opat 1990). To bola druha dodavka KT8 do Kosic.
Prve trikolory dostali ev.c. 527, 503 a 505 v roku 1995, ktore sa predali do Straussbergu (primestska L89 na trati Berlin - Straussberg). Podla nich sa potom dostali k rovnakej farebnej scheme v ramci prehliadok a obnovy nateru KT8 ev.c. 525, 530, 535, 536 (neskor reklama), 537 a 538.
Re #42756 5211_2:
Nechce sa mi to hladat, ale 503, 505 a 527 dostali trikoloru v roku 1995 a ostatne KT8, co uz ostali v KE ich dostavali po tom.
Re #42758 Yogi616:
Nemal to byt KE nater, by som skor povedal, ze sa zvysili farby z predaja KT8 do Straussbergu a ked sa to potom zapacilo, tak sa v tej tradicii pokracovalo az do zjednotenia naterov na zeleno-bielu. Na straussbergskom erbovom znaku prevladaju tieto farby http://www.asasas.de/polizeisammler/z-grafics/2007/05/straussberg.jpg (erb vlavo) a preto predpokladam, ze nater vychadza odtial.