No podla schemy mozneho linkoveho vedenia je v prezentacii 1, snimka 17, je usek Sidl. Tahanovce - Nam. MMM zakreslena prave ako elektrickova trat, po ktorej ma premavat aj citytram (oranzova schema), aj regiotram (prepojenim spojkou na Severe alebo na Zel. stanici).
Ja si myslim, ze tie navrhy si neprotirecia a hned aj vysvetlim preco.
Vsimni si, ze v prezentacii KORID1 su na snimkach 17 a 18 uvedene elektrickove aj zeleznicne trate akoby 2x, raz ako iba taky podklad tenkymi linkami a nad nimi uz s farebnym rozlisenim tucnymi linkami.
Cize smer zelenej spojky naznacuje prepojenie podkladovych tenkych liniek, ktore znazornuju SCHEMU KOLAJOVYCH TRATI, pricom tucnym je znazornena SCHEMA VEDENIA LINIEK.
Neprehladnost mozno vznika tym, ze kym REGIOTRAM je odlisena KAZDOU LINKOU samostatne, ale CITYTRAM (sucasna a planovana elektrickova siet s prevadzkou klasickymi elektrickami) je uz hodena iba do jedneho vreca ako siet ORANZOVEJ LINKY.
Dalsi problem vznika tym, ze v prezentacii KORID2 uz nie je zakreslena elektrickova trat medzi Zel. stanicou a Masarykovou, co odporuje moznemu prepojeniu elektrickovej siete podla prezentacie v KORID1, kde sa uvadzaju aj take trate ako:
* Valcovne USS - Saca
* Moldavska cesta - Letisko
* Nad jazerom - Krasna (nad Hornadom)
* prepojenie Bardejovska - Popradska - Pri Pracharni - Alejova
Na prezentacii KORID2, snimka 12 sa vsak dalej pise, ze: "Nie su uvedene investicne akcie mestskeho vyznamu, NAPR. predlzenie trasy elektrickovej rychlodrahy do mestskej casti Kosice - Saca."
Teraz neviem, ako to treba chapat, kedze to je len priklad a medzi ne potom patri aj trat Zel. stanica - Masarykova, ale NESPOMINAJU SA LEN V DANEJ PREZENTACII alebo ci sa s tymi tratami NEPOCITA VOBEC AKO TAKYMI.
Co sa tyka prepojenia REGIOTRAM, tak Tahanovce maju byt priamo prepojene aj s Nam. MMM (Sidl. Tahanovce - Nam. MMM - Kuzmanyho - Zel. stanica a dalej) aj so Zel. stanicou (Sidl. Tahanovce - spojka - Zel. stanica a dalej).
(Ne)postavenie elektrickovej trate Zel. stanica - Masarykova tak REGIOTRAM nijako neovplyvni, ale pre CITYTRAM by to znamenalo vela.
inak, ak by mala na ŤHC jazdiť len regioelektrička, tak to by bol nádherný príklad neefektívnosti využitia trate. Pretože predpokladám, že regiolinky nebudú mať nejako extra malé intervaly.
Neviem si to teraz pozriet. Vecer si to otvorim a vyjadrim sa. V skratke ale ide o to, ze vozidlo regiotramu je schopne jazdit po zeleznicnej trati aj po trati mestkych elektriciek, kym mestska elektricka nie je schopna jazdy po zeleznicnej trati.
Keby si pocul tie stare babky, co teraz vzdy pri Bille zacnu o nehode. A ze tam soferi jazdia ako blazni, az to s voznami hadze...
A dalsie podobne kydy.
Vcera dve "kozuchove barysne" vykrikovali, ako im elektrickar nezastal dverami rovno pred nosom, ale dovolil si panicky nebrzdit a presvihnut oznacnik asi o pol metra...
Prepojenie elektrickovej siete so ZSR ma byt v priestore Stanicneho namestia. Co sa tyka Tebou spominaneho useku. Pokial by do Tahanoviec mala jazdit len regiotram, subezna trat nie je potrebna. Pokial by tam mali jazdit aj mestske elektricky, tak bez tej subeznej trate to nebude mozne.
Však samozrejme, že sa tam ísť nedá viac ako 40. BTW, na tejto fotke http://www.facebook.com/photo.php?pid=88932&id=1626185478&l=765b0 svieti nápis manipulačná jazda. Nevšímal som si to, lebo som bol skôr "uchvátený" tou zrážkou ako takou. Bol som však upozornený na to, ako sa tam ten nápis dostal a svietil aj 2 hod. po nehode.
nie to nie je len na hlavu, to by mohlo byť na súd. Otázne je, prečo si ten-ktorý vodič nechá, keďže z veľkej časti ide najskôr len o subjektívne dojmy cestujúcich a nie o fakty.
Ten navrh rozvoja KORID si protireci v takom malom detaile, no v KE casto diskutovanom: prepojenie zeleznicnej stanice a severu mesta elektrickovou tratou cez Masarykovu (ci uz aj cez kolaje ZSR alebo nie). Na snimkoch 17 a 18 v prezentacii 1 je ta trat zakreslena (oranzovou) ako samozrejmost (hoci okato ignoruje smer zelenej spojky, ktora zodpoveda podrobnejsim planom). Ale v ostatnych snimkoch, ktore o vedeni kolaji diskutuju podrobnejsie, sa vobec nespomina... Myslim ze s jej existenciou sa tam nepocita a v tej scheme od ceskej firmy ide iba o teoreticky navrh, hoci v ostatnom sa tie schemy pomerne zhoduju. Asi to treba brat tak, ze podklady tych firiem asi dost tazko budu vo vsetkom zhodne. Podla tych podkladov sa o tom da povedat, ze Tahanovce by so stanicou casom boli priamo prepojene cez regiotram, ale Namestie MM so stanicou - to nie.
Re #42627 Sarko: od 1 vodica som pred rokmi pocul, ze 629 ked bola uplne nova na skusobnej jazde, isla dokonca az 120 km/h co je tym padom asi KE rekord... ti, ktori ste nepoculi o tom este, mozete hadat konkretny usek trate (napoveda: v meste to nebolo). Ale obdobie ked bola 629 nova... odtial uz takmer kazda informacia spada do urban legends
kuk na #42590. Keby si myslel aj na mna, tak budem vdacny.
Re #42640 Yogi616: Pekna nahoda, este ze nie 19.1.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes