Reakcia na: mi.v #42673:
Neviem si to teraz pozriet. Vecer si to otvorim a vyjadrim sa. V skratke ale ide o to, ze vozidlo regiotramu je schopne jazdit po zeleznicnej trati aj po trati mestkych elektriciek, kym mestska elektricka nie je schopna jazdy po zeleznicnej trati.
mi.v
Ten navrh rozvoja KORID si protireci v takom malom detaile, no v KE casto diskutovanom: prepojenie zeleznicnej stanice a severu mesta elektrickovou tratou cez Masarykovu (ci uz aj cez kolaje ZSR alebo nie). Na snimkoch 17 a 18 v prezentacii 1 je ta trat zakreslena (oranzovou) ako samozrejmost (hoci okato ignoruje smer zelenej spojky, ktora zodpoveda podrobnejsim planom). Ale v ostatnych snimkoch, ktore o vedeni kolaji diskutuju podrobnejsie, sa vobec nespomina... Myslim ze s jej existenciou sa tam nepocita a v tej scheme od ceskej firmy ide iba o teoreticky navrh, hoci v ostatnom sa tie schemy pomerne zhoduju. Asi to treba brat tak, ze podklady tych firiem asi dost tazko budu vo vsetkom zhodne. Podla tych podkladov sa o tom da povedat, ze Tahanovce by so stanicou casom boli priamo prepojene cez regiotram, ale Namestie MM so stanicou - to nie.
Re #42627 Sarko: od 1 vodica som pred rokmi pocul, ze 629 ked bola uplne nova na skusobnej jazde, isla dokonca az 120 km/h co je tym padom asi KE rekord... ti, ktori ste nepoculi o tom este, mozete hadat konkretny usek trate (napoveda: v meste to nebolo). Ale obdobie ked bola 629 nova... odtial uz takmer kazda informacia spada do urban legends