Reakcia na: Isidor #42577:
tá 26P sa tam dostala samozrejme omylom.Inak hrubý výpočet vraví, že na N3 sa ročne prejazdí rádovo 7-10tisíc EUR na palive (CNG či nafta), ktoré by sa dali ušetriť zelektrifikovaním. Nie je to veľa, ale zas ani málo.
Ešte viac by sa samozrejme dalo ušetriť úplným zrušením (zdravíme súdruha integrátora Reipricha)...
), Košičania by sa napokon naučili tiež.
eMareq
- V tom súhlasím, ale to nieje prínos pre cestujúceho, ale prínos pre podnik.
"Inak pre trať do Šace by som si predstavoval v sedle 6 spojov za hodinu - 4 do mesta (L20 a presmerované sedlové R), 2 na VA USS. V špičke 6 do mesta (L52, 56 - ak by sme prekusli z THC a Krásnej ten jeden prestup v meste) a 6 na USS (L26)
To je stále lepšie než niektoré trate teraz (Boženka, Barca, Alejová..)"
- Myslím, že ten 10 minútový interval bude hlboko predimenzovaný a budú jazdiť sóla.
"Gadžobusy predsa ani dnes do Šace nechodia (25, 26P, 20+52LoL), tých by sa to nedotklo. A koľajnice vo vozovke všade vo svete zvládajú (aj so sanitkami), Košičania by sa napokon naučili tiež."
- Gadžobus = SAD a tie v Šaci stoja. Na námestí a pri nemocnici. Neviem aká je tam široká komunikácia, ale myslím si, že trať by zabrala celú šírku cesty.