Rano na L 4 solo 403. Predny displej jej nefunguje od zaciatku - sak naco, ked je to B vozen - pocas jazdy prestal fungovat vnutorny. Prestavam stracat toleranciu a rezistenciu voci takymto skutocnostiam. Technicky riditel a zrejme aj ekonmicky dostanu odo mna mail.
eMareq
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=20.1.2009/85245K
"Polícia bude musieť určiť príčinu dopravnej nehody, no predpokladáme, že nákladné auto zn. Avia nedalo prednosť našej električke. Škodu momentálne ťažko odhadnúť. Odborník pri pohľade vraví, že môže byť milión korún. Tá električka je už pre nás nepoužiteľná," povedal nám na mieste nehody generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice Michal Tkáč.
Na otázku, koľko dnes stojí nová električka, povedal, že cena sa pohybuje na úrovni milióna eur (30 miliónov Sk).
- Sebaisté vyjadrenie o nepoužiteľnosti tohto vozňa z úst GR. To už sa niekto pozrel aj pod kapotu? Či stačilo z vonku a vec vybavená? Pokiaľ nebol poškodený rám, tak by opraviť šla. Otázne je či sa niekomu do toho aj chce, samozrejme treba kúpiť novú skriňu. Alebo sa len mávne rukou a z vozovne sa opráši jedna súprava T3, však ich je stále dosť.
Re #42519 TA: Nebolo by lepšie osadiť takéto kríženia cesta - električka výstražnými krížami ako na žel. priecestiach? No ale to by musel niekto chcieť. ? Pritom to stojí rozhodne menej ako pokusy o ukľudnenie dopravy vo forme pseudokruhákov za pol milióna aj s následným škrabaním bielej farby. Možno tá STOPka naozaj mätie a vodič Avie si myslel, že platí pri výjazde na hlavnú cestu.
Integrovaná doprava: Električky pôjdu na Ťahanovce aj letisko
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=20.1.2009/85247K