mala otazocka: kedze sa blizi otvorenie Hiltonu...dojde k presunutiu zastavok na Namesti Osloboditelov(v smere k Steel Arene) k navrateniu na povodne miesto alebo dalej bude konzervaren na tom uzkom chodnicku?
- keď nastupuješ na zastávke, odkiaľ cesta na konečnú trvá viac ako 30 minút tak Ti automaticky zakúpi hodinový, to isté s L17, keď si nastúpila na Luníku VIII a vystúpila na MÚ, cesta trvá 39 minút, teda polhodinový nestačí, takže tam je to OK
- čas čakania na prestup sa ráta do hodnoty lístka
- zbytočne hazarduješ s BČK, mne sa to tiež stalo, zato kupujem lístky cez voľbu Kúpiť PCL a tam navolím lístok, ktorý treba.
a ete jedna otázočka, keďže mám tú peňaženku, tak mám lístok zakúpený vlastne do konečnej, takže keď idem si "odznačiť" resp. označiť výstup, iba mi napíše, že zakúpené, teda žiadny časový lístok. dnes, keď som išla v tej 54 tak som si len tak zo srandy priložila na označenie výstupu a ono mi to normálne výstup označilo, môžem vedieť, čo mám vlastne nabité na čipovej karte??? ďakujem pekne
môžem sa na niečo opýtať? chodím na elektronickú peňaženku a stále mi strhávalo 30 minútový lístok, keď som nastúpila, resp. mi napísalo, že mám platné po "konečnú" a 30 minút. už predvčerom som na Luníku VIII nastúpila do L17 a hoci naokolo bližšie, odviezla som sa až domov, ku Miestnemu úradu, Darg. hrdinov. už vtedy mi stiahlo 60 minútový lístok (pritom, keď idem 17 z Miestneho úradu, tak mi sťahuje obyčajný 30minútový!!!!). a dnes sa mi stalo asi toto: išla som ráno do školy, čakala som na L15, ktorá však neprišla, tak som išla L20. keďže ale spoje sú robené tak, že L19 ku technike nadväzuje na L15 tak som pekne krásne vystúpila a čakala na Palackého na 19 asi 15minút. nastúpila som do nej a ono mi to ukázalo, že mám zakúpený hodinový lístok a prestup 42 minút (ako sorry, ale zato, že 15 minút čakám to je prestup 42minút????) potom ke´d sme išli zo školy na ťahanovce (nastupovali sme na zastávke botanická záhrada do L 18) bolo na prístroji napísané zastávka Moskovská!!!!!!! a zasa mi to stiahlo 60min lístok!!!!!! u kamarátky sme boli asi 6 hodín a keď som išla č. 54 domov, zasa mi stiahlo 60min lístok, pritom kamarátkam sťahovalo normálne 30min. môžem sa opýtať, prečo mi vkuse sťahuje drahší lístok??????
neni s tym az taky problem, L3 a L7expres by boli prekladane na NO, L4 by chodila pred L3 (po L7) a L2 by sa pichla do medzery medzi L4 a L7, (medzera ktora vznike tym ze L4 nepojde spolu s L3 ale skor) L4 sa intervalovo musi prisposobit k L3a L7, t.j. vsetky tri linky musia mat rovnake intervaly
okrem iného by si tým zrušil koordináciu L 7 s L 2 a L 4 na ich spoločnom úseku. A následne keby si chcel posunúť kvôli tomu L 2 s L 4, tak potom, by si zase zrušil možnosť prestupu z L 2 na L 3 a naopak na NO ( pre tých, čo nestihnú L 7 ).
" predsa pridem na zastavku a nastupim
bud na trojku alebo sedmicku proste co pride skor "
--->>> ak sa Ti toto podarí vysvetliť košickému substrátu, je vyhratý boj o prestupnú tarifu - pretože presne toto nedokáže náš substrát pochopiť.
aha, sorry, mas pravdu, tie intervaly su skoordinovane presne vzdy.
Ale stale nechapem preco by mala elektricka ktora ide na 03 ist plnejsia ako ta co ide na 13 ?? predsa pridem na zastavku a nastupim bud na trojku alebo sedmicku proste co pride skor, a je mi jedno ci pride expresna alebo normalna, viem ze s inou na NO skor nebudem, akurat ze ked pride expresna tak si poviem ze mam stastie a bude mi to trvat menej. co sa tyka toho dobiehania, no tak v spicke sa budu dobiehat (az na NO),noa co ?
1. pozri si CP ešte raz - píšem to tu už x-tý krát, obe L sú dokonalo koordinované ( teda okrem iného majú presne rovnaké intervaly ).
2. platilo by to, čo som písal už predtým - cestujúci by nadávali na DPMK, lebo spoje by chodili preplnené ( len expresy, samozrejme, tie zvyšné naopak prázdnejšie )
3. pri 18-minútovej trase a rannom súhrnnom intervale 6 minút by stiahnutie 5 minút znamenalo dobehnutie predchádzajúceho spoja ( + / - nejaké minúty, keďže nejaký náskok / meškanie stále vzniká ).
4. substrát je hlúpy - keď kedysi zaviedli sólo vozne na L 3, tie chodili plné až do prasknutia a dvojičky na L 7 rovnako poloprázdne / poloplné ako predtým. Muselo prejsť viacero mesiacov, kým si cestujúci uvedomili, že L 7 ich odvezie na NO rovnako ako na L 3 - znie to ako sci-fi, ale je ( teda bol ) to fakt - realita. Teraz je pomer cestujúcich v L 7 a L 3 skôr vyvážený, kedysi prevažovala v počte prepravených osôb L 3 ( ešte pred zavedením sólo vozňov ). Nemám na to prieskum - stačili mi oči.
5. v KE by rýchlo " zmäkla " - ver ? ( a vychádzam z toho, že spoje skôr meškajú, než idú načas, takže tvrdá preferencia by v reále neuškodila ). Ale inak, samozrejme, najlepším riešením by bola riadená preferencia.
Určit enebudem rychlejšie elktričkov a trolikom na postupimskej ako L17 ani L15 z NO lebo kmy budem čakať kade tade na ceste + na 15ku 17ka tam davno bude.
dobre na to ides, len musis mat napamati ze substrat je lenivy, hlavne lenivy uvazovat a teda nieje tym spravnym ukazovatelom kvality LV. Uvediem priklad, chces sa dostat z hlavnej posty na postupimsku, momentalne je tu snad mozno 1x v historii priama linka a to L17, je cast ludi ktori ju budu vyuzivat a budu proti jej pripadnemu zruseniu , no ale potom tu mame cast ludi, ktorym je ukradnuta a radsej pojdu elektrickou ktora ide kazdu chvilu (L2,4,7) na NO a tam prestupia na L15,20+71,72,50, ktore takisto poju kazdu chvilu a pri dobrej konstelacii spojov budu v cieli takto rychlejsie. No a teraz podla ktorej skupiny ludi sa riadit pri tvorbe LV ??
čo je podľa teba dusenie? Vysoke otačky / napr. 2ka 3ka?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko