Reakcia na: t.p #42289:
to som cakal ze niekto sa na to spyta:) myslel som vyprazdnovanie zastavky viacerymi linkami (iducimi rovnakym smerom) konstantnymi intervalmi, tak aby nebol niektory spoj plnsi a niektory prazdnejsi, pricom nezalezi na tom ze jedna linka je expres a druha nie
pedro77
1. L3 a L7 nemaju rovnake intervaly, su sice urcite casove useky ked maju ale ak si prestudujes CP, zistis ze L7 chodi v niektorych hodinach castejsie.
2. samozrejme intervaly by sa prekladali na zaciatku trasy, t.j. na jazere a a opacne na NO, to kedy dorazia do ciela nie je podstatne, ide o tzv. konstantne vyprazdnovanie zastavok.
3. elektricky sa dobiehat nebudu, pretoze prazske intervaly tu zatial nemame, cela trasa trva vazec-NO 18 minut a tymto by sa to dalo stlacit povedzme na 12-13, intervaly by museli byt kazdych 5minut spoj, aby sa zacali dobiehat.
4. no ale to snad nemyslis vazne, ze ked pojde pomala trojka tak substrat do nej nenastupi a pocka si na rychlu sedmicku ?? ved s tou trojkou budu doma skor, elektricky sa obehovat predsa nevedia.
5. s tou preferenciu mas pravdu, ale zrovna s tou "tvrdou" by som bol napr. na triede snp opatrny, chcelo by to nejaku makku:) resp. inteligentnu preferenciu tak aby nezacali koli nej vznikat zapchy, to by bola vynikajuca tema na diplomovu pracu