najskôr si si len zle všimol, lebo L 3 a L 7 majú navlas rovnaké intervaly.
Ak by napr. L 3 stála na Južnej triede len pri Rybe a ponechal by si súčasné odchody z Važeckej, tak by stiahla na NO L 7 o x minút. No a tým pádom opačným smerom by si musel zrušiť dokonalú koordináciu a posunúť odchody práve o tých x minút, aby sa to vyrovnalo, inak by zase L 3 smerom na Jazero dobiehala L 7. Samozrejme, ak by si uvažoval s prvotným posunom odchodov z opačnej strany, platilo by to opačným smerom. Princíp by však bol rovnaký.
Môžeš oponovať, že nevadí, že bude L 3 smerom na Jazero dobiehať L 7, ale koho potom donútiš cestovať L 7, ak cestujúpci budú vedieť, že im stačí ísť neskôr L 3 o pár minút a pritom budú relatívne skôr na Jazere? Tým by si dosiahol len to, že L 3 by chodila natrieskaná a L 7 by vozila vzduch. A zase - tým by si si znepriatelil Jazero, lebo Jazerčania by tvrdili, že " ich " spoje chodia preplnené ( lebo ako husi by sa trepali do rýchlejšieho spoja ).
Suma summarum z toho vyplýva to, že zrýchlenie ED treba vykonať inak :
- tvrdá preferencia ED na kompletne všetkých CSS;
- prispôsobenie chronometráží;
- rekonštrukciou tratí a podobne...
Lenže toho sa v KE nedočkáme, a preto potom vznikajú rôzne zvrhlé " expresné " nápady ( neber to osobne ? ).
DPMK emitoval nejaké vlastné papierové Eurá? Lebo tie bežne používané automat v budove ŽST odmieta brať, berie len mince. Asi zmrzol, ako dnes múdro na TA3 povedala p. Murová ?
nejaky vyrazny zasah do koordinacie L3 a L7 netreba. prekladanie netreba menit, len ide o to ze maju v niektorych casoch rozne intervaly a expres by stal aj na jazere, ja si myslim ze jazero by bolo len rado.
Zaujímalo by ma ako je to s reklamou SPP na plyňákoch. Kým my ich musíme mať v otrasnej farebnej kombinácii, hlavne čo sa tedomov týka (výber odtieňov farieb) tak u Bratislavy sa môže použiť kľudne červený náter ako podklad pre Little big city.
A tak sa pýtam, tá reklama na SPP nie je celoslovenská? a povinná?
Alebo len podmienky neplatia pre všetkých rovnako?
" Samozrejme je treba upravit harmonogram tak aby si elektricky na south avenue nezavadzali. "
--->>> ak posunieš spoje L 3 alebo L 7, tak dosiahneš akurát to, že vyhovieš Krasňanom, ale znepriatelíš si celé Jazero, lebo zrušíš súčasnú dokonalú koordináciu týchto dvoch L. Tak čo je vyhovujúcejší stav? Keď sa vyše 25000 obyvateľov Jazera prispôsobuje cca 3500 obyvateľom Krásnej alebo naopak
V ČR idú dopraváci štrajkovať + ochromená bude MHD v Praze. A u nás? Psi zabrechajú (pospisujú sa ďalšie štrajkové pohotovosti), nakoniec sklopia uši, chvost a karavána ide ďalej. Medzitým prídu soudruzi z vedenia mesta, čosi nasľubujú, že konečne bude lepšie (hlavne teraz neštrajkujte, lebo idú voľby do MZ, KSK, NRSR atď. ako budeme vyzerať) a život ide ďalej...
ano, nezmysel, ale ludia si na nu zvykli, ten kto nema cas nazvys preferuje expres aj ked sa nanho musi fixovat, ja som navrhol aby sa urobila expresna elektrickova linka a to vsetky alebo niektore spoje L7 (pripadne L3) v useku NO-VSS by stala len pri rybe, neviem preco by juzna trieda obzvlast jej juzna cast mala mat take caste spojenie s centrom, cielom toho je priblizit sa k jazdnej dobe expresu L38 resp. L52 a ten zrusit, pricom L13 z krasnej by nadvazovala na tieto spoje L7,resp.L3. Samozrejme je treba upravit harmonogram tak aby si elektricky na south avenue nezavadzali.
info: po LBC jazdia nove faceliftovane Tedomy vo farbach DPML.( foto: http://bus.tedom.cz/zobraz-galerii.php?id_gal=21&sab=1 ) Vyzeraju ovela lepsie ako stare a podla toho co som videl zvonku tak aj technika doznala vylepsenia (blikace LED a pod).
TA3 :: HOSŤ V ŠTÚDIU: Integrované dopravné systémy
"Európska únia pomáha Slovensku pri zriaďovaní integrovaných dopravných systémov. O tom ako konkrétne, sme sa porozprávali s Petrom Hrapkom z Ministerstva dopravy."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
Ak by napr. L 3 stála na Južnej triede len pri Rybe a ponechal by si súčasné odchody z Važeckej, tak by stiahla na NO L 7 o x minút. No a tým pádom opačným smerom by si musel zrušiť dokonalú koordináciu a posunúť odchody práve o tých x minút, aby sa to vyrovnalo, inak by zase L 3 smerom na Jazero dobiehala L 7. Samozrejme, ak by si uvažoval s prvotným posunom odchodov z opačnej strany, platilo by to opačným smerom. Princíp by však bol rovnaký.
Môžeš oponovať, že nevadí, že bude L 3 smerom na Jazero dobiehať L 7, ale koho potom donútiš cestovať L 7, ak cestujúpci budú vedieť, že im stačí ísť neskôr L 3 o pár minút a pritom budú relatívne skôr na Jazere? Tým by si dosiahol len to, že L 3 by chodila natrieskaná a L 7 by vozila vzduch. A zase - tým by si si znepriatelil Jazero, lebo Jazerčania by tvrdili, že " ich " spoje chodia preplnené ( lebo ako husi by sa trepali do rýchlejšieho spoja ).
Suma summarum z toho vyplýva to, že zrýchlenie ED treba vykonať inak :
- tvrdá preferencia ED na kompletne všetkých CSS;
- prispôsobenie chronometráží;
- rekonštrukciou tratí a podobne...
Lenže toho sa v KE nedočkáme, a preto potom vznikajú rôzne zvrhlé " expresné " nápady ( neber to osobne ? ).