Reakcia na: Vladimír #4203:
Moje riešenie by stálo minimum peňaží a malo by svoj zmysel. Naviac si treba uvedomiť, že Bottova pôvodne vznikla ako konečná zastávka, s možnosťou odstavovania autobusov. Medzitým sa linky reorganizovali, a kým takáto potreba pretrváva už len pre L18, na Bottovej sa nič nezmenilo aj napriek tomu, že už nie je potrebná. A v tom spočíva celý vtip...
2) Skús rozobrať napr. vzťah Fejova-Slovan, či Bottova-Južná tr. alebo Bottova-Dargov...
3) Linky 24 a 28 SAD nesuplujú, pretože SAD do Nižnej Myšle posiela z autobusovej stanice jediný spoj, aj to len cez týždeň a do Spaľovne vôbec nepremáva, a to je rozdiel. Navyše SAD nestojí v rámci mesta na minimálne 13-tich zastávkach. Takže porovnávanie s SAD je naozaj scestné.
4) A čo linky 24, 28, 33 a 53?
6) Schválená výstavba Auparku ešte nič neznamená a kým nie sú odpredané a zaplatené pozemky, ešte sa môže všeličo zmeniť. Aj Kaufland na Toryskej bol schválený pred minimálne 5 rokmi a ešte sa len začal stavať. Aupark bude mať oveľa náročnejšie prekážky. Je to opäť len výhovorka, prečo nezjednodušiť prestupovanie a nevyjsť v ústrety cestujúcej verejnosti.
Vladimír
Re #4214 Jenki: Obdobný systém existuje v Prešove, akurát že tam tá prirážka je a vodič dostáva za každý predaný kus províziu.
Re #4215 Sarko:
2) Prečo mám rozoberať tieto vzťahy? Ja som predsa jasne napísal, že nástupištia na Fejovej a Bottovej sú (okrem L24, 28) nezmyslom! A nezmysel sa dá vyriešiť zmenou linkového vedenia a nie zavádzaním autobusovej dopravy cez Hlavnú ul.
3) Nebesá, to myslíš vážne alebo sa len hráš? PREČO ASI SAD neposiela viac spojov do Nižnej Myšle? No prečo? Prečo? No asi preto, lebo ju na tomto úseku nahrádza svojou linkou DPMK. A tom tu píšem...
Nie porovnávanie SAD a L24, 28 DPMK je scestné, ale zastavovanie L28 na Jazere je scestné.
L28 je len výsledok dávnej dohody, kedy sa rozhodlo, že dopravu do obce Nižná Myšľa bude namiesto ČSAD zabezpečovať DPMK. Inak by to mala byť štandardná prímestská linka.
4) A čo linky 24, 28, 33 a 53? Ak sa napriek niekoľkonásobnému vysvetľovaniu znovu pýtaš na L24 a 28, s ochotou Ti znova napíšem, že tieto linky nemienim riešiť. Sú to linky prímestskej dopravy a DPMK v rámci svojej pôsobnosti nie je povinný ich prevádzkovať. Ak by sa tieto linky dostali pod SAD, tá by vôbec ani na Bottovu nezašla. Rovnako preto ani DPMK nevyplýva povinnosť zachádzať na NO s týmito linkami. Celá vec má len nejaký principiálny rozmer, že tie linky majú akože číslo, tak aspoň na tú Bottovu by sa s nimi patrilo zájsť.
Linka č. 33 je dosť podivuhodne postavená. V záasade je možné na ňu presúpiť na stanici, pri Jakabovom paláci i na Palackého. Obsluha krematória by sa však dala vyriešiť aj celkom iným spôsobom, kedy by Bottova opäť rolu hrať nemusela. Napríklad linka Letisko - Moldavská c. - NO - ŽST - Národná tr. - Mier - Krematórium a späť.
Linka č. 53 - zastávka na Bottovej je myslená viacmenej len na výstup. Ak chce niekto prestúpiť môže prejsť pešo ku Slovanu alebo použiť iné prestupné zastávky (Jakabov palác, Palackého, Mlynská bašta/Nám. MM). Trasa tejto linky je aj tak dosť divná a problém je opäť v trase a nie v rozmiestnení nástupíšť na NO.
6) Vieš čo? Pre mňa za mňa, ak cítiš, že Nižná Myšľa MUSÍ prestupovať smerom na KVP na hrane, presmeruj L28 hoci aj popred Dóm a po Mlynskej...