Chcem podakovat vodicovi elektricky c.5 (cislo 736)za pekne gesto.Mal odist zo zastavky zeleznicnej stanice 18:59,no odisiel asi aj 3 minuty po.Videl,ze dobehujeme z zmeskaneho rychlika a pekne pockal,az kym nedobehol kazdy.
Nestava sa takyto "ukaz" casto.Dakujem za vsetkych,co dnes tu "briku" na intrak stihli a nemuseli nadavat...
Nestava sa takyto "ukaz" casto.Dakujem za vsetkych,co dnes tu "briku" na intrak stihli a nemuseli nadavat...
). Súčasný stav by som riešil jednoducho zrušením spomínaných dvoch najvzdialenejších stanovíšť na Bottovej a Fejovej, čím vznikne najväčšia vzdialenosť už len medzi električkovým stanovišťom na Južnej tr. a autobusovým spred Slovana na 200m. Voči ostatným stanovištiam by to bolo do 100-150m.
Sarko
Stále počúvam dôvody, prečo to nejde a pritom je riešenie také jednoduché. O malých pravdepodobnostiach sa baviť nebudeme, prestupné vzdialenosti sú faktom hovoriacim za seba. Pritom nejde len o vzťah Fejova-Bottova, ale aj vzťah medzi ostatnými frekventovanejšími stanovištiami. Takisto spomínanie SAD, ktorej význam je od MHD odlišný, nie je namieste. Ja rozoberám rozmiestnenie stanovíšť na N.O., nie trasovanie liniek. Ohľadne L14 si naďalej spievaš vlastnú pesničku, tak znova opakujem, nebavím sa o linkovom vedení, ale o zastavovaní na N.O.! Skús sa sústrediť výlučne na problematiku prestupného uzla a liniek doň/z neho prichádzajúcich/odchádzajúcich a pokús sa napr. o vlastný spôsob riešenia problému, nie neustále hľadanie dôvodov, prečo to nejde.