A to nove je skoordinovane? Jaksi som ešte nepostrehol nič take ako koordinaciu dačoho z dačim ? Taky veľky realista si ale v tejto veci maš asi stenu pred očami ?
Veď ja nehovorim, že si to vymyslel... A čo ti pomôže to, že na papieri bude odchod medzi L29,16 či jak ale v skutočnosti pojde zaroveň z nimi lebo tie jazdne časy sa NEDAJU dodržiavať? LV treba robiť realne t.j., že keď ma byť trolik na 21 pri TESCU ma to aj stihať čo nestihaju ani večer ? ? ? ? ? ?
Ale aj tak nechápem. Mnou navrhovaná L50 sa nejak extra pchá trolejbusom do cesty? Jedine na Furči, pretože v Starom meste stojí na 4 zastávkach (vrátane konečnej) a z toho ani jedna nie je spoločná pre L50 a L71/L72. O trase samotnej sa môžeme baviť tiež na Furči a v Starom meste len na úseku NO a NMM, lenže nikde medzi nimi nestojí, takže neviem.
Toto bamzek nechapem. V inych mestach nepinadaju, ze ich valalska linka dovezie na zastavku elektricky / trolejbusu, len v najkulturnejsom meste v galaxii... Len tu musi byt vsetko priamo a nijak inak.
TA: L29 - konecna na lokomotive - to by urcite nepreslo, kavecany by sa vzburili aj s ich starostom
L29 neide priamo na podhradovu (do centra, kde byva najviac ludi) a malo ludi z podhradovej cestuje L29. Velka vacsina vyuziva iba linku 16.
" L27 Tahanovce - Mier - Stanica - Carrefour
(pomoze linke 10) "
ale veď pre ŤHC sa tým ( takmer ) nič nemení v súvislosti s pomocou L 10 oproti súčasnému stavu. Len zmeníš konečné tak, že už potom bude len ťažko koordinovateľné spojenie na Podhradovú - L 16 + L 29. Momentálne sú koordinované dokonalo - v Tvojom návrhu asi ťažko, hoci možno by sa L 29 dala prispôsobiť L 16, keďže by zbierala ľudí už od Nám. MMM. Avšak opäť nekoncepčné riešenie, keďže jednoduchšie by bolo L 29 ukončiť na Lokomotíve - možnosť prestupu na ED.
Nodes: moj navrh ma vela vyhod, napr. L16 nestaci v spicke v useku stanica, nosne linky od carrfouru by boli 27 a 15. A nosne linky z n.osloboditelov na furci L18 a L15, nosloboditelov na KVP L10 a L27.
rozdiel je celodenne a celotýždenne. Avšak i tak triafaš vedľa. Raz som Ti to tu už spomínal - viď, ako to bolo kedysi s L 4, ak sa najprv zoštíhlil víkendový interval a potom úplne zrušila premávka. K L 2 : cez deň cez víkendy by mohla byť vyťažená viac, avšak v nedeľu večer je vyťažená až až - smerom na Komenského smeruje zo stanice množstvo študentov - ak by si L 2 zrušil, tým by si ich donútil cestovať busmi na Národnú triedu. Opäť " skvelý " príklad ako preferovať neekologickú dopravu na úkor ekologickej.
za ďalšie, spomínaš, že L 14 by mala ísť až na Nám. MMM. Ale prečo? Veď je tu L 2 - opäť chceš mať dôvod na nahradenie ekologickej linky autobusovou?
fakt by som chcel vediet preco idu 3 busy v podstate hned za sebou, to si clovek zabudne doma nejaku vec, musi sa vratit a nestiha ani na 1 a musi zase cakat 15 minut
a neviem ci ste si vsimli, ale bus 10 chodil do 14.12. ( teraz neviem ci je to tak isto) o 2-3 minuty skor ako mal, a ked nato vodic prisiel tak sa vliekol celou cestou az po Palackeho a mozno aj potom to uz neviem a aj tak bol na zastavke o 2 minuty skor
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55