Jazero by si zaslúžilo keby linka 52 a 52l stála aj na Ladožskej, nielenže tam je kostol, ale aj TESCO, kt. využívaju aj ludia z Krásnej , ale aj ostatní Jazerčania.......
Axel: Keby existoval nezavisly organ, opravneny vykonat kontrolu technickeho stavu trate a nasledne vydat rozhodnutie o sposobilosti prevadzky, trat na Jazere by bola po kontrole zatvorena s okamzitou platnostou. Zastavam nazor, ze prevadzkovanie dopravy po nej je precin vseobecneho ohrozenia.
Bohužiaľ môžu, lebo v súčasnosti v našej džamahíriji platia technické normy stanovujúce kvalitu el. tratí ešte z čias Kl. Gottwalda, keď drevené električky vážili cca 5 ton a max. rýchlosť bola 20 km/h. To by ste sa divili, aké trate sú podľa nich "vyhovujúce", prípustné dokonca je, ak chýba 6 cm kus koľajnice!
chodieval som obcas L13, najvacsi naval v nej bol zvycajne v spojoch pred siedmou rano. Pri Bille sa ale uz ludia obcas ani nevosli.
Po siedmej uz zvycajne len ziaci do skol na Jazere a na Opatske.
Takto skoro rano (pred 7.00) bol (a stale je) casovy prinos autobusu nepopieratelny. Jasne ze pred osmou je tam plnka a autobus stoji tiez. Co sa Slaneckej tyka, nie raz a nie 2x som siel elektrickou a autobus popri nas (alebo naopak). Ak nenabehol blbo semafor pre autobus, tak boli pri Bajkali s rozdielom par sekund. Po zavedeni uzasneho semaforu pri Tescu (asi lobbing z kostola, aby si sa v elektricke stihol aj pomodlit pocas cakania na zelenu) a zexpresneni 52ky na Jazere je to aj v spicke cez Jazero narovnako.
PS: je nejaky (zakonny, technicky,...) problem, aby autobus premaval po elektrickovej trati?
na to existuje len jedna odpoveď : fuck off Eurobus ☠ ☠ ☠
.. "Predĺženie lehoty nevnímam ako neštandardný krok. Je to náročné rozhodovanie, ktoré si vyžaduje čas, a zrejme ešte ďalšie stretnutie," reagoval generálny riaditeľ Eurobusu Ľubomír Gerši.
..asi treba niekomu viac pomazať peňaženku s eur ...
"Linky Eurobusu majú chodiť len v špičke a po trasách Furča KVP, Sídlisko Ťahanovce obchodné centrá pri VŠA a Krásna centrum mesta. Tie sú dlhé a prakticky súbežné s trasami DPMK. "Nebudeme predsa premávať tam, kde nie sú žiadni cestujúci," poznamenal Gerši. Ten tvrdí, že nechcú DPMK konkurovať, len ho dopĺňať."
- Hej, hej, budete sa dopĺňať (rozumej parazitovať). ?
"Chcú vlastné lístky
Podľa informácií Korzára však návrh Eurobusu ráta s vlastnými lístkami či mesačníkmi. Teda tie z DPMK by v ich autobusoch neplatili. Cestujúci by tak s nimi nemohli prestupovať z linky jedného dopravcu na linku druhého. "Možno aj to je jedna z príčin, že mesto ešte nerozhodlo. Ale žijeme v 21. storočí a 70 percent našich cestujúcich už má čipové karty. Všetko je otázka dohody s DPMK.""
- Jedna vec je mať čipové karty a druhá, koľko z nich má EP. A vlastne, kto bude cestovať na iné druhy lístkov.
"S udelením licencie v tomto rozsahu nesúhlasí mestský poslanec poverený dopravou Jozef Filipko (SMK): "Môže to znamenať opätovnú celoplošnú zmenu linkového vedenia. Plánované trasy Eurobusu sa dotýkajú takmer všetkých nosných liniek DPMK. Je neštandardné, aby sa mesto prispôsobovalo súkromnému prepravcovi. Navrhované riešenie je proti integrácii dopravy. Zakladá sa na neekonomickom súbehu liniek a nemá systém pre jednotné cestovné doklady, napríklad mesačníky. Tie vlastní viac ako polovica cestujúcich. Nemôžeme ich nútiť, aby prešli na elektronické peňaženky."
Či má byť cestovné Eurobusu lacnejšie alebo drahšie ako u DPMK, Gerši neuviedol. Avizoval, že Eurobus počíta s tým, že mesto by aj im dotovalo MHD rovnako ako DPMK. V žiadosti o licenciu však dotáciu nepýtajú. Budúci rok má mesto prispieť DPMK na MHD 460 miliónmi Sk. Okrem toho ráta podnik s tržbami z cestovného 370 miliónov Sk."
No tak nech im neudelia licenciu, lebo to dopadne fiaskom a KDH treba odkázať, nech si hľadajú sponzorov na kampaň u iných subjektov.
srandu si robíš najskôr Ty. Lebo inak nechápem, ako môžeš porovnávať obsluhu zastávky podľa počtu liniek ňou prechádzajúcich. Kľudne môžeš mať aj 10 liniek, ale ak budú obsahovať len 1 spoj denne, tak Ti to je na nič.
Zaujímalo by ma tých " plno " možností, z ktorých sú teraz len " 2 " možnosti. Ktoré sú to?
podľa toho kam. Nahradenie L 50 opätovným zavedením L 73 by nebolo na škodu. Inak povedané, zbaviť sa L 50 by bolo OK.
Re #41486 sittam : nie sú a ani to veľmi nemá význam ich koordinovať, keďže maximálneby mohli odchody L 12 do medzery medzi L 16 a L 29, čo by aj tak bola len čiastočná koordinácia. Problémom je, že Podhradová sa nechce vzdať L 12 na úkor posilnenia L 16 ( + L 29 ). Sami si tým degradujú MHD.
Vy si snad robite srandu s tymi novymi spojmi! Pred velkou zmenou spojov som mal plno moznosti ako sa dostat do skoly na opatovsku, po zmene len 2 a to dalej, uz nie na ruzovej ale na sou dopravne, fajn, to sa este da ale teraz mam uz len jeden autobus a to ne na zvyknutych 07:28 ale o 13 minut skorej!
Preco zabudate na ruzovu, jednu z byvalych najfrekventovanejsich zastavok? Z povodnych 5-6 tu uz chodia len 2 autobusy( trojelbusy presnejsie) a vzdy su napraskane, treba tam viac spojov, hlavne na opatovsku...
A to nove je skoordinovane? Jaksi som ešte nepostrehol nič take ako koordinaciu dačoho z dačim ? Taky veľky realista si ale v tejto veci maš asi stenu pred očami ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
sittam