Vladimir: Autor clanku nema o zeleznicnej problematike, zial, ani zakladny prehlad. Co sa tyka prezentacie tejto problematiky v mediach, je toto zial, bezny jav. *Poslednym dvom Papyrovym prispevkom vobec nerozumiem, "co tym chtel basnik rict". Ja v molochu ZSR pracujem 15 rokov, ale fakt, velmi casto NEVIEM, co odo mna zamestnavatel chce, pretoze stanovenim nejednoznacnych narokov a neexistujucej realnej motivacie, kazdy kto je nado mnou, moze vnasat do procesu svoj subjektivny nazor na urcity problem. Doslova plati, za co Ta vcera XY pochvalil, za to iste Ta YZ zajtra zj..e. Potom rob a snaz sa... Jedine co v Tebe je, je znechutenie, co Ty mylne nazyvas kom. myslenim.
Vladimír
Re #4121 Dopravák: Ja v tomto smere od vodiča nechcem nič viac, len to, aby sem-tam v prípade potreby počas státia na zastávke natiahol ruku po jeden, prípadne dva lístky, podal ich cez okienko cestujúcemu a obratom zobral 7 alebo 14 Sk, ktoré dá do vrecka alebo pripravenej nádobky, peňaženky a pod. Úkon, ktorý trvá 5-10 sekúnd.
Kto povedal, že cenu lístka určuje vodič? Z toho nikto vodičov neobvinil. Akurát sa tu zviedla kritika na DPMK, že k dispozícii nie je zľavnený lístok u vodiča. Shorty sa ako vodič vedenia DP zastal, tak si to zlízol spolu s nimi
Dobre. Dáš doplnkový predaj bez rozdielu cestujúceho za 20 Sk. A čo si tým dosiahol? Asi to, čo DPMK 1.7.2003 zavedením povinného nástupu prednými dverami s JCL na rýchlodráhe. Jednoducho povedané - NIČ (akurát ďalší kopanec zákazníkovi).
V oblasti zabezpečenia som sa Shortyho zastal. Keď DP núti vodiča tržbu odovzdávať, je povinný ho vybaviť "zariadením" alebo jednoducho "niečím", kde môže lístky uskladniť. V tomto prípade vrecko v nohaviciach, či svojpomocne pripravené obaly z nanukovej torty a pod. nestačia.