Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vladimir: Autor clanku nema o zeleznicnej problematike, zial, ani zakladny prehlad. Co sa tyka prezentacie tejto problematiky v mediach, je toto zial, bezny jav. *Poslednym dvom Papyrovym prispevkom vobec nerozumiem, "co tym chtel basnik rict". Ja v molochu ZSR pracujem 15 rokov, ale fakt, velmi casto NEVIEM, co odo mna zamestnavatel chce, pretoze stanovenim nejednoznacnych narokov a neexistujucej realnej motivacie, kazdy kto je nado mnou, moze vnasat do procesu svoj subjektivny nazor na urcity problem. Doslova plati, za co Ta vcera XY pochvalil, za to iste Ta YZ zajtra zj..e. Potom rob a snaz sa... Jedine co v Tebe je, je znechutenie, co Ty mylne nazyvas kom. myslenim.
Z iného súdka:

Korzár
Železnice uplatňujú od mája väčší balík zliav, naopak, dôchodcovia do 60 rokov o ne prišli
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=12.5.2004/45939K
Vladimír: Podľa mňa je viac pravdepodobné, že autor článku nevedel, alebo si nezistil, ako presne sa TGV označuje. Keď už napísal prívlastok "slovenský", túto skratku už komoliť nemusel.
Balky: Ešte k tomu ťahu a Tvojej hypotéze, že by sa mal rozpojiť trolej za vozidlom. K zachyteniu zberačom došlo v mieste a tej časti troleja, ktorý sa pripája z pevnej svorky od trakčného stĺpa ako ďalší trolej. Ten sa pripája k priebežnému troleju od Astórie a následne odbočuje do slučky hotel Strojár.
Reakcia na: Esicko #4124:
V článku bolo vtipných momentov hneď niekoľko. Napríklad:
1. pojem "rýchlovlak" v súvislosti s 840-tkou. To máme dajaké malé nároky na rýchlovlak, nie?
2. TGW vs. TGV
3. a vôbec prívlastok "slovenský TGW"...
4. "ŽSR má záujem o ďalšie". Faaakt? A ja by som si naivne myslel, že ZSSK. Fakt, čo budú ŽSR s týmito jednotkami robiť?
🙂 ? ☺
Balky: Ja som ostal tiež prekvapený,keď som došiel na miesto činu a videl,že trolej je roztrhnutý od NO až pred zastávkou Poľská.Aj preto som urobil s digitálnym foťákom veľké množstvo aj detailných fotografií.Rozprával som sa s dispečerom i vodičkou, ktorej vozidlo malo strhnutý zberač a predbežne som dospel k názoru,či nedošlo k rozpojeniu troleja v mieste pripojenia ku úsekovému deliču po tom,ako sa najprv vyvinul tlak smerom k uvedenému deliču (trolej pri tomto ťahu vydržala) a či až následný spätný ťah nespôsobil prerušenie v uvedenom mieste.Všeobecne je toto miesto dosť zraniteľné,jednak je tu trolej ukončená iba štyroma vzpriečenými skrutkami a jednak je miesto medzi trolejom a pertinaxom neustále častované naťahovanými elektrickými oblúkmi.Ale je to len moja hypotéza. Naviac,delič je pred zastávkou=min. výskyt oblúkov.
Reakcia na: Sarko #4113:
Akosi to s tym strhnutym trolejovym vedenim nechapem. Elektricka, ktora isla od NO, zachytila trolej do odbocky pri Strojari a nasledne sa roztrhol delic za zastavkou Polska /delic medzi Polska-Hotel Strojar). Moje znalosti z fyziky a mechaniky mi brania, ze si to nedokazem predstavit. Ako sa da roztrhnut trolej (delic), ak je este len pred tebou a ty sa k tomu miestu priblizujes?Nezvysuje sa tah troleje a nasledne riziko roztrhnutia troleje prave za tebou, to znamena, ze ak bol pohyb v smere od NO, tak tah by sa mal preniest na delic medzi Stara nemocnica-Hotel Strojar.Ako to teda bolo?
Reakcia na: Vladimír #4090:
Plne suhlasim s tvojim prispevkom.Doplnkovy predaj nemoze vodica zdrziavat. Aj ked to budu spochybnovat, ze par sekund na kazdej zastavke urobi vyslednych niekolko minut.Zas na druhej strane je to dobre, linky nemaju taky velky naskok oproti CP.
Reakcia na: Dopravák #4121:
Psycholog prazskeho DP mi raz povedal, ze idealne IQ pre vodica elektricky je v rozmedzi 97-100. Necudujem sa, ze polovici prispevkov niektori nerozumiete.
Reakcia na: Dopravák #4121:
ja nielen ze o komunistoch, ale ja o tom, ze VY mate komunisticky sposob myslenia, nielen vedenie DPMK alebo mesta.

Keby stal listok 12 Sk, vodic by ho predaval za 15 Sk a tie tri koruny by boli jeho vlastny zisk, robili by ste to?
Esíčko: Veru tak, chudák TGV (Train á Grande Vitesse), mohli to radšej pomenovať ako TPV (Train á Petite Vitesse-Vlak malých rýchlostí) 😃
Reakcia na: Vladimír #4123:
Chudak francuzske TGV, musi sa pred nasim od hamby prepadnut 🙂
Pre všetkých, ktorí sa chcú z chuti zasmiať, Večerník priniesol tento článok:

Slovenského TGW vyrobili zatiaľ iba šesť kusov, ŽSR má záujem aj o ďalšie
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=24460
Reakcia na: KVKV #4117:
Uff, je to trochu silné kafe, ale kto videl v Prahe Vltavskú, nemôže sa čudovať 🙂

Re #4121 Dopravák: Ja v tomto smere od vodiča nechcem nič viac, len to, aby sem-tam v prípade potreby počas státia na zastávke natiahol ruku po jeden, prípadne dva lístky, podal ich cez okienko cestujúcemu a obratom zobral 7 alebo 14 Sk, ktoré dá do vrecka alebo pripravenej nádobky, peňaženky a pod. Úkon, ktorý trvá 5-10 sekúnd.

Kto povedal, že cenu lístka určuje vodič? Z toho nikto vodičov neobvinil. Akurát sa tu zviedla kritika na DPMK, že k dispozícii nie je zľavnený lístok u vodiča. Shorty sa ako vodič vedenia DP zastal, tak si to zlízol spolu s nimi 🙂

Dobre. Dáš doplnkový predaj bez rozdielu cestujúceho za 20 Sk. A čo si tým dosiahol? Asi to, čo DPMK 1.7.2003 zavedením povinného nástupu prednými dverami s JCL na rýchlodráhe. Jednoducho povedané - NIČ (akurát ďalší kopanec zákazníkovi).

V oblasti zabezpečenia som sa Shortyho zastal. Keď DP núti vodiča tržbu odovzdávať, je povinný ho vybaviť "zariadením" alebo jednoducho "niečím", kde môže lístky uskladniť. V tomto prípade vrecko v nohaviciach, či svojpomocne pripravené obaly z nanukovej torty a pod. nestačia.
Prečítal som si dnešné príspevky a bolo ich požehnane ? a dospel som k tomu, že stále neviem, čo vlastne od vodiča chcete!!! Predsa cenu CL určuje zamestnávateľ a nie vodič a DPMK rozhodol, že v meste sa bude predávať doplnkový CL v sume 14sk (súhlasím so SHORTYm a to zvýšiť cenu na 20sk bez pardónu pre každého).
Len si prosím nemyslite, že tu obhajujem nejakých .... v DP, aj ja si predstavujem dopravu v meste ako 100%tne fungujúcu a to so všetkým, čo k tomu patrí... ale my žijeme na slovensku a "Na Slovensku je to STÁLE tak"... ale raz, raz sa to zmení 🙂

SHORTY - tu napísal svoj názor za vodičov a netreba ho hneď "ukameňovať"... proste zamestnávateľ rozhodol a vodič poraď si, ako môžeš, len drž hubu a krok 😞

S499.1023: mi odovzdal modrú gumu, absolútne neviem o čo mu "tu" ide

Papyr: ten tu stále o komunistoch (v DPMK je ich požehnane ☺ to vieme všetci )

Esicko: ten to na záver tak krásne vysvetlil - úplný súhlas (nečo v tom zmysle som písal včera)
Reakcia na: Esicko #4115:
Az odide do dochodku komunisticky rudofasisticky management DPMK na cele s uzasne vzdelanym a rozhladenym sudruhom Dutkom, mozno, opakujem mozno sa vam zacne blyskat na lepsie casy. Ale skor nie, pretoze obyvatelia Kosic maju sklony preferovat a zboznovat zasluzenych komunistov, ktori ich okradli o vsetko. Konkretnejsi nechcem byt, pretoze urazka ustavneho cinitela.
Premávka po Južnej triede bola práve obnovená.
Reakcia na: Vladimír #4112:

Stáli by tam VŠETKY linky. To, že by 2,6,R1 zastavovala zase za križovatkou by vobec nevadilo.
Keď prejdem pešo hlavnú , tak si zanadávam, že ešte musím bohvie kde, lebo na NO zastávka smerom na juh proste nie je. Ak by išla v prijatelnej dobe 4alebo7, počkal by som. Ak nie, alebo by som v dialke videl 3, tak by som sa prešiel alebo dobehol až na Južnú. Aj tak koli semaforom stoja pri dargove.
Dokonca by som zdvojil aj zastávku na Južnej, výhodné pre prestup smerom Palackého,Vodná...
Tá "prestupná pešia turistika" v oblasti NO ma velmi štve. (a nie len mňa)
Reakcia na: Sarko #4059:

UKOTVENIA:
Dlho som sa domnieval, že najstaršie sú tie "pekné" liatinové akých ešte niekolko v meste zostalo. Prakticky zhodný typ sa vyskytuje v hojnom počte v Prahe, mnohé sa z nich dodnes využívajú. Trochu ma tiež mýli, že zostali aj po zrušených trolejbusových tratiach. To by znamenalo ,že sú novšieho typu (cca 30.roky) alebo ich Prahe dlho využívali z "nevyčerpatelných " zásob. Takže si netrúfam odhadnúť vek roznych typov, snáď len tie novšie. Bolo by dobré ich nafotiť , tiež vychytať zo starých fotografií, zistiť u starších pracovníkov vrchného vedenia.
Na strojárskej na rovnom úseku ku Gorkého sú na domoch akési divné háčiky, domnievam sa , že nie sú od TV.

TROJUHOLNÍK HOLLÉHO
To bola zrejme konštrukčná nedomyslenosť. Mal slúžiť okrem výluk pre odstavovanie vadných súprav. (vtedy častý prípad). To prebiehalo tak, že "zdochnutý" voz vyčkal ďalší, ktorý ho odtlačil na odstavnú kolaj. V tom prípade by s tým asi mal problém. Avšak je pravdou, že v tej dobe bývali v blízkosti odbočení spojky medzi lavou a pravou kolajou.

CD KU 110.VÝROČIU NEMÁM
Kde sa dá zohnať?
Asi by bolo najlepšie ,keby ste mi poslali sporné snímky.
(len niekolko stacionárnych snímkov, s videom by som mal problém na svojom pc)
Trochu nerozumiem popisu, či sa jedná o obdobie pred zahájením prevádzky Moldavskou smerom do centra (pred zahájením R1) alebo pred zahájením dopravy na Alejovej ?
Chce to obrázok.

Pošlite na :
KVKV.IP@zoznam.sk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.