Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
aj ja napišem svoje želanie ? ,chcem GO pre 74 a 5505 a svetovy mier ? ? ......
Reakcia na: Dispecer #40703:
Pardón, za duopríspevok...
Postačí mi skrátenie intervalu na linke 34 počas rannej špičky... ?
Pre mňa by najväčším darčekom bolo skrátenie intervalu linky 34... ?

Ale asi je to nesplniteľné... ?
Reakcia na: eMareq #40672:
akoze linka 30 bude premavat len v useku Pri hati - NO??...a co bude jazdit do Lorncinka okrem 52L??sak ta bude jazdit aj cez vikend??...ked nie,co ine tam pojde??

❓ ❓
Reakcia na: Alco #40700:
nemusíš sa teraz cítiť nejak previnilo,vlado ťa určite pochopil...a budem sa len opakovať,že to čo píšeš sa dá zvládnuť za predpokladu,že sa patrične postavia kompetentný k problémom,nie je to ťažké,a teraz aspoň vidíš,že aj ten disponent má čo do činenia so stresom...a za ten plat to ti garantujem by to tu prítomný nerobili,ani jeho prácu,ani prácu vodiča,kto by oponoval,tak tomu nerozumie...viem o čom tu točím ? ? ? ...to ma tu naučil jeden prispievateľ...
Reakcia na: Vladislav 48 #40624:

Ahoj, Vlado, mrzí ma, že môj príspevok vyznel zameraný proti tebe, ale nebol tak vôbec myslený. Vážim si prácu výpravcov a ja osobne by som ju nerobil ani za 20 000 Sk mesačne, tie nerváky a fofry, čo tam máte za to nestoja. Narážal som na to, že chaos, dezorganizácia a bordel sa v DPMK stali takou bežnou normou, že výkonní pracovníci v doprave nestíhajú robiť ani to, čo majú v náplni práce a nie ešte niečo navyše. Konkrétne "systém" pristavovania a pridelovania autobusov, keď vodič nevie kde a do akej služby (zadelenie býva často hotové aj okolo 13.00 a neskôr) má nastúpiť, je naozaj bezkonkurenčný.
A čo sa týka toho "pňaka", tak pňaci sme vlastne všetci (vodiči, výpravcovia, mechanici, dispečeri), keď za také platy a v takých povojnových organizačných a materiálnych podmienkach a hromadnej kritike cestujúcej verejnosti sa snažíme, aby MHD v Košiciach fungovala aspoň v "núdzovom" režime.
Reakcia na: Nodes #40698:
Desať sa píše s jednou nulou.

Re #40697 5: Teraz neviem čo by bola väčšia výhra? Či Dečo ako primátor a Knapík ako riaditeľ alebo opačne?
Reakcia na: 5 #40697:
Ano, mam otazku priamo na Ing. Deca: Pan riaditel, vyjadrili ste sa, ze Vas ciel je o.i bezpecnost trati. Elektrickove trate su v dezolatnom stave. Viete zabezpecit rep. vylobovat z mesta sto milionov rocne na ich rekonstrukciu?
Reakcia na: eMareq #40668:
Dovolím si vypichnúť z článku pár viet, ktorých poskladaním nám bude všetko jasné.

"Peter Dečo (43), strojný inžinier, podnikateľ, člen KDH, miestny poslanec a neúspešný kandidát na starostu Košickej Novej Vsi."
(poznámka - František Knapík, lesný inžinier, člen KDH a bývalý starosta Košickej Novej Vsi)
"Tkáč (nominant KDH) zdôvodňuje, že Dečo najlepšie splnil podmienky."
"Informáciu, koľko bude Dečo zarábať, Tkáč neposkytol."
"Tkáč sa k Dečovmu členstvu v KDH nevyjadril."
"Dečov brat Ján je bývalým šéfom košickej Arcidiecéznej charity. V roku 2006 sa delegáti KDH rozhodovali medzi Jánom Dečom a Františkom Knapíkom, koho postavia ako kandidáta na primátora."

Ešte má niekto otázky? ?
Kuzma Kuzma... Kym ten chlap bude existovat, nikdy sa subehy neskoncia. To je ekonomika prevadzky? Co na to pan ekonomicky riaditel?
Spájať letiskovú linku so špecifickými, účelovými a neprevidelnými odchodmi s akoukoľvek inou časťou (aj Pri hati) bol veľký nezmysel. Nad linkou NO - Pri hati sa však musím pousmiať. To už sa fakt nedalo riešiť povedzme predĺžením linky 33 ku hati? A len v čase, keď sa do krematória nejazdí, Pri hati - ŽST (napr. prejazdami z L27).
Reakcia na: 5 #40693:
Ajtak nikde na južnej nie je zastavka.

Inak tvrda preferencia električiek na Železnikoch asi skonči sťažuje sa na to kopu vodičov AD čo som počul vo vysielačke a pravdepodobne im vyhoveju lebo tvoria sa tam strašne kolóny keď maju električky špičku.
Reakcia na: TA #40677:
Pereš a Lorinčík mali v starom LV priamu linku 22 do centra so sedlovým 60' intervalom. Nové LV im v sedle dalo nepodarený napájač L30 s "exkluzívnym" 40' intervalom. Toto mala byť akože výhra? Nečudujme sa, že to dopadlo takto. 52L ale rozhodne obhajovať nebudem, najmä ak povedie Južnou triedou. Plne ale súhlasím so zrušením, resp. zmenami súčasných nepodarkov 20L a 30.
Reakcia na: tbus #40689:
Na sklonku 80-tych rokov (december 1987) ste si užívali predĺženej romolinky ? a neskôr aj linky X (THC - NMM). ?
Reakcia na: Yogi616 #40670:
Ešte raz. Nová 17-ka bude mať interval v rannej špičke 15', v sedle PD a popoludňajšej špičke 20', cez voľné dni do cca 16.00 30', od 16. do 21. hod. 20'.

Re #40678 franko5240: Skoro si uhádol. Od cca 21.30 hod. bude premávať len z LVIII po ŽST. Bude aj ten špeciálny IC spoj po 22.45 na Furču.
Reakcia na: tbus #40689:
Na THC som vtedy velmi nechodil ale v 99tom určite chodila presne tak isto ako chodi teraz, mam tu CP z 1.7.1999 ?
Reakcia na: Peter55 #40688:
Narazal som na povodnu tahanovsku 27 (MU THC - Mier - ZST) ktoru si pametam lebo na malinove karosy (malý nový autobus ? ), ktoru si pamatam (pochopitelne si nemozem pamatat co bolo v 80-tych rokoch ? ) dalsie stadium L27 bolo Nadchod - NO, potom isty cas jazdila spodkom Tahnoviec a na Furcu (skoro ako teraz), nasledne ju potiahli az na Madridsku. Od roku 2001 potom chodila na Jazero.
Reakcia na: tbus #40685:
V 90tych rokoch chodila tiež tak jak teraz.
pojde iba o tieto zmeny? alebo budu generalneho charakteru ako to bolo v auguste? hm?

vie mi niekto poevdat ci sa nieco dotkne linky 31?
Reakcia na: tbus #40685:
To bude tá linka 52L namiesto nej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.