Dobry napad s tou 27 po stanicu (navrat novej tahanovskej L27 z 90tych rokov ?)... bude sa dat perfektne skoordinovat s L34 a kratsia trasa - mensie meskania.
V prvom rade rade preháňať L27 cez Prešovskú cestu s tak luxusným intervalom v sedle bolo zbytočné (prieskumy ukazovali že je to tam hluché). Preto sme aj s "5" navrhli alternatívu v podobe predĺženej L17, ktorá podľa nás situáciu reálne zohľadňuje. O premávke na predĺženej L17 sa zatiaľ baviť nehodlám, lebo to neviem. V utorok budem múdrejší.
Re #40680 Peter55: Predsa z každej zastávky priamy spoj do centra. To že by sa napr. jeden/dva spoj(e) za hodinu L27 mohol predĺžiť až ku Hati a urobiť taký vymeták na otočku, nikoho nenapadlo. Však nová linka - bude lepšie. ?
tej novej 30 ani ja nechapem sa som cakal nejake radikalnesie zmeny a tak a oni este väcsie somariny porobia ako je pochopy to niekto ..este by mohli nejake sarapaty porobit aj s elektrickami a ich linkami a bolo by to super cestovat
akoze ja nechapem toto su taku zmeny ze fuha na zamyslenie... mne je ako cestujucemu jedno aky dopravca len proste nech su tie linky ako take... no aky ma zmysel dat 27 len po stanicu a a 17 na furcu miesto nej no ziadny ved to je to iste ne?akurat asi intervali budu este mensie a sa stavim ze po osmej hodine bude chodit 17 len po stanicu a o 22:45 pojde este jedna na furcu super
Schwartzove "metódy" robenia "hospodárnej, kvalitnej, racionálnej, úspornej MHD typu odvšadiaľ všade a najmä nikdy (ktorú nám všetci tak závidia)" sú tu hlboko zakorenené. ? Hlavne, že starosta Kažimír bude konečne spokojný. ?
cize prestupny uzol Vazecka mozme poslat do teplych krajin. Zavedenie tej linky hovori za vsetko. A opat potichucky sa tu zavadzaju linky s hodinovym a polhodinovym intervalom. Supeeer, gadzovina forever ? ?
Máš vskutku jednoduché myslenie. To čo chce robiť Eurobus (tie linky), dokáže robiť aj DPMK, predstav si to. Len mu musí niekto za to zaplatiť (aj s novými autobusmi). ? Lepšie je však ponúknuť "riešenie" s Eurobusom ako začať robiť konečne niečo koncepčne. ? Jedno z ďalších zúfalstiev súčasného "vedenia mesta".
Takže ďalšie info ku zmenám:
L23 - skrátená po Stanicu, od Pri Hati po NO bude premávať nová linka 30.
L18, L19 - zmeny odchodov v špičke.
Nová linka 52L (namiesto 20L) z Krásnej cez Pereš, Lorinčík naspňť do Krásnej premávajúca raz za hodinu cez Južnú triedu.
Linka 27 má dnes interval 12/15/15/20. Tým, že sa skráti po stanicu a od stanice potiahne L17, bude tam na tom úseku s vymenenými vetvami prebytok km (viac spojov na L27, menej na L17). Teda ak by sme sedlo ponechali na 20 minút (to by nevadilo), stále tu vidím veľkú rezervu v posilňovaní špičky na L17 (dokonca si myslím, že aj cez víkend by mohla mať interval 20' CLD namiesto 30')
Dečo priznáva, že skúsenosti s MHD nemá. "Pracoval som skôr v oblasti nákladnej a osobnej cestnej dopravy, ale z pohľadu techniky a údržby je to podobné. V súkromných firmách som bol vedúcim dopravy, dopravným dispečerom, mal som na starosti opravy a predaj vozidiel. Spĺňam požadované podmienky vysokoškolského vzdelania technického smeru i 5-ročnej riadiacej praxe."
Dečo: Isté som to nemal
V päťčlennom predstavenstve majú väčšinu nominanti KDH. Na otázku, či mu členstvo v KDH k funkcii pomohlo, Dečo reagoval, že víťazstvo isté nemal a myslí, že predstavenstvo presvedčil svojou odbornou prezentáciou a návrhom rozvoja údržby v DPMK. "Mojím cieľom je dosiahnuť bezpečnosť tratí a vozidiel MHD, ich dobrý stav, pravidelný prísun náhradných dielov, obnovu vozového parku atď." Tkáč sa k Dečovmu členstvu v KDH nevyjadril.
Už som sa na otázku spustenia linky 53 pýtal... ?
Pán Ing. Roman Danko mi odpovedal takto: "Nie, v žiadnom zo súčasných scenárov zmeny sa nepočíta s linkou 53 tak, ako bola pôvedne navrhutá." (Chybička sa občas vlúdi... ? )
Inak nebolo by od veci spojazdniť linku 53. Keď už teda zmeny...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Technike v DPMK už šéfuje Peter Dečo
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=6.12.2008/73608K
S MHD skúsenosti nemá
Dečo priznáva, že skúsenosti s MHD nemá. "Pracoval som skôr v oblasti nákladnej a osobnej cestnej dopravy, ale z pohľadu techniky a údržby je to podobné. V súkromných firmách som bol vedúcim dopravy, dopravným dispečerom, mal som na starosti opravy a predaj vozidiel. Spĺňam požadované podmienky vysokoškolského vzdelania technického smeru i 5-ročnej riadiacej praxe."
Dečo: Isté som to nemal
V päťčlennom predstavenstve majú väčšinu nominanti KDH. Na otázku, či mu členstvo v KDH k funkcii pomohlo, Dečo reagoval, že víťazstvo isté nemal a myslí, že predstavenstvo presvedčil svojou odbornou prezentáciou a návrhom rozvoja údržby v DPMK. "Mojím cieľom je dosiahnuť bezpečnosť tratí a vozidiel MHD, ich dobrý stav, pravidelný prísun náhradných dielov, obnovu vozového parku atď." Tkáč sa k Dečovmu členstvu v KDH nevyjadril.