Na NO prevláda riadny zmätok-zastávka pri Dome techniky.
Na stanovišti č.1 v smere jazdy (na Furču)L71 na označníku vysia dva info:
I.TÁTO ZASTÁVKA JE ZRUŚENÁ - do Šace sa nastupuje pri Slovane.:-) No neviem čo za dispečéra to tam vyvesil ,ale tam žiadny bus do Šace nezastavoval a ani nezastavuje!!!V žiadnom prípade zastávka nieje zrušená.
II.L30 nezachádza na stanicu od 16.8.2003! Pritom od 29.8.2003 má L30 zastávku na stanovišti č.2 v smere jazdy (spolu s L11)
No neviem čo si otom mám myslieť!!A ešte do toho rekonštrukcia podkladu - spoje zastavujú kde sa im chce.
Na stanovišti č.1 v smere jazdy (na Furču)L71 na označníku vysia dva info:
I.TÁTO ZASTÁVKA JE ZRUŚENÁ - do Šace sa nastupuje pri Slovane.:-) No neviem čo za dispečéra to tam vyvesil ,ale tam žiadny bus do Šace nezastavoval a ani nezastavuje!!!V žiadnom prípade zastávka nieje zrušená.
II.L30 nezachádza na stanicu od 16.8.2003! Pritom od 29.8.2003 má L30 zastávku na stanovišti č.2 v smere jazdy (spolu s L11)
No neviem čo si otom mám myslieť!!A ešte do toho rekonštrukcia podkladu - spoje zastavujú kde sa im chce.
Sarko
Pani redaktorka bola velmi mila a potvrdila, ze si sama nic nevymyslela
V pripade uvedeneho clanku boli pouzite dva zdroje - dopravny riaditel Bc. Stefan Dutko a menezment s mediami Dr. Maliarova. Sporny odstavec pochadza od Dr. Maliarovej.
Prebrali sme aj sporny posledny odstavec a zhodli sme sa na tom, ze hoci su elektricky najdrahsie na prevadzku, vyrovnava to vsak podstatne vyssia kapacitnost oproti ostatnym trakciam. Dohodli sme sa, ze prva veta hovori vylucne o POROVNATELNOSTI TRAKCII, bez ohladu napr. na kvalitu linkoveho vedenia, ci hustoty intervalov. Naopak, suhlasila s nazorom, ak su v meste bez elektriciek hustejsie intervaly, tak oproti mestu, kde su intervaly v elektrickovej doprave redsie, je MHD kvalitnejsia a neda sa porovnavat.
Dnes musim odniest nejake dokumenty na Bardejovsku, takze sa poinformujem aj v DPMK.