Reply on: J #393:
Ja som sa jednoznačne postavil na stranu DPMK. P. Maliarová dementovala sporný odstavec bez toho, aby som sa na konkrétny odstavec pýtal. Dokonca dokázala jednoznačne ozrejmiť, ako k uvedenej dezinformácii došlo. A napokon, z časových dôvodov nie je možné, aby DPMK ešte pred zverejnením uvedené články autorizoval, a to aj napriek tomu, že k rôznym dezinformáciam dochádza pomerne často. Dôvodom je najčastejšie neznalosť problematicky daného novinára.
Na druhej strane, redaktorka Košického večera, p. Linhardová po dlšej debate pripustila, že uvedený odstavec nie je jednoznačne formulovaný i keď argumentovala, že napísala len to, čo jej bolo povedané. Súhlasila aj s mojími argumentami, ako by mal byť správne sporný odstavec myslený.
Na základe uvedených skutočností považujem konkrétny prípad za jasný a myslím si, že ponaučenie plynie len jedno - média brať s dostatočnou rezervou a odbornú stránku veci si dodatočne overovať z prvej ruky.
Ja som sa už rozčúlil v inom fóre a dnes na adresu tohto článku môžem povedať len toľko, že ma až desí, aké hlúposti sú schopní novinári naservírovať čitateľom. Len dúfam, že jej to nikto nepovedal na DPMK, lebo to by bolo ešte horšie.
Sarko
Pani redaktorka bola velmi mila a potvrdila, ze si sama nic nevymyslela
V pripade uvedeneho clanku boli pouzite dva zdroje - dopravny riaditel Bc. Stefan Dutko a menezment s mediami Dr. Maliarova. Sporny odstavec pochadza od Dr. Maliarovej.
Prebrali sme aj sporny posledny odstavec a zhodli sme sa na tom, ze hoci su elektricky najdrahsie na prevadzku, vyrovnava to vsak podstatne vyssia kapacitnost oproti ostatnym trakciam. Dohodli sme sa, ze prva veta hovori vylucne o POROVNATELNOSTI TRAKCII, bez ohladu napr. na kvalitu linkoveho vedenia, ci hustoty intervalov. Naopak, suhlasila s nazorom, ak su v meste bez elektriciek hustejsie intervaly, tak oproti mestu, kde su intervaly v elektrickovej doprave redsie, je MHD kvalitnejsia a neda sa porovnavat.
Dnes musim odniest nejake dokumenty na Bardejovsku, takze sa poinformujem aj v DPMK.