Reakcia na: Vladimír #3846:
Ehm, ehm...spočítal si niekto z tých inteligentov, pri koľkátom premonotovaní plošiny sa zaplatí tá chýbajúca plošina? Po nabehaní určitého počtu km sa musí otočiť buď vozidlo alebo podvozky. Otáčať podvozky na KT8, keď sa dá otočiť celé vozidlo, to by mohol robiť len debil. Keď už takáto momotina, tak mali vozidlá zjednosmerniť podľa vzoru DPO alebo zjedenapolsmerniť podľa toho istého vzoru - na opačnej strane len troje dvere, zadné stanovište zjednodušené. Toto je terazky taký mačkopes...
Sarko
Však áno, veď sa nemôžu použiť smerové tabule s textom "VA U.S.Steel", takže označenie linky by malo zostať R4 a zmení sa len označenie smeru linky na "OC Optima" alebo "Len po OC Optima". 1018 síce spomínal, že tento spoj nebude označený ako R4A, ale možno by mal, keď smerové tabule sú také miniatúrne... ...a mnohé také poskrúcané a zašpinené...
Takisto bolo spomenuté, že vozidlá s BUSE na sa uvedený spoj nedostanú, nakoľko bude možné nasadiť len KT8 a 517 s 521 to nebudú môcť byť, keďže plošina je iba na jednej strane, takže otočením vozidla sa ocitne na neželanej strane...
Konečná OC Optima začína naberať na strategickom význame. Ale posunutím spoja linky R1 zo ŽS je to zatiaľ ešte väčšia bieda ako bola...