ta bodaj by nesmrdelo v Ikarusoch ked robia objednavku pre Lunik 9.......ale jednym dychom dodavam ze Solarisy smrdia od vyroby, s ich smradom nema nic spolocne Lunik....cize nadalej plati moja oficialna ziadost o vyradenie ? ? ? ? ?
? ? ? ? ? dikééés za podporu , ja sa pripájam , a tiež nato že v službe sa 40015 sa robí objednávka pre Lunik 9 - Krásna , zlaté vyfukové plyny ? ? ? ? ?
cize smrad je kriterium pre vyradovanie?? heeej??? tak potom oficialne vznasam staznost ze autobusy znacky Solaris smrdia vsetky, od 3501 az cez 3701 po 3903....vyradia ich teraz?? ? ? dufam ze ano....v takom smrade sa predsa neda vozit...fuuuj....
Asi taaak,ale ta vieš,stažujme sa,treba zlikvidovat Ikarusy , to nemoderne,smrdí.Už takýmito akože stažnosťami sa vyradili 2 Ikarusy,potom neplačme že nesu dlhe vozy ? ? ? ?
Len aby som upresnil, že som nemyslel spoplatniť "vstup do zóny", ale "prejazd nejakým úsekom" (kde sa tvoria zápchy). Na východnej strane mesta by to mohol byť:
- prejazd mostom medzi zastávkami HMT a Pri hati,
- prejazd podjazdom pod železnicou na Palackého.
Ten úsek by mohol mať hoc aj len 10 metrov. Čiže pokuty by sa vyberali stále na tom istom mieste, teda dali by sa vytvoriť určité podmienky na odstavovanie previnilcov.
Sofistikované riešenia by to veru chcelo, ale tu sme v KE a teda musíme hľadať len primitívne riešenia. ? Na diaľniciach to funguje, prečo by nie aj tu. Previnilcov predsa nebudeme zastavovať na ceste, ale sa odstavia kdesi povedľa na "záchytnom" parkovisku. Vhodným nastavením výšky pokuty by sa dal motivačný efekt znásobiť. Pokuta vo výške 12 mesačníkov, teda 6600,- by mohla byť dostatočne inšpirujúca k zakúpeniu známky. ?
Dnes je denne na T linkách niekoľko autobusov, pokiaľ viem kvôli nedostatku vodičov TD. Ak bude vodičov TD dosť a DPMK bude chcieť rozširovať ponuku NP garant. spojov na T linkách, považoval by som za seriózne zakúpiť aspoň 2 ks 18m NPT.
"Rada starostov, ktorá sa konala dňa 23.9.2008, mala na programe okrem iných bodov aj riešenie mestskej hromadnej dopravy. Starostovia vyjadrili veľkú nespokojnosť so zabezpečovaním prepravy cestujúcich DPMK, a.s. Košice. Konštatovali, že navrhnuté uznesenie , ktoré inicioval JUDr.Cyril Betuš, starosta MČ Košice-Sídlisko Ťahanovce, nebolo splnené, a to vo veci zorganizovania pracovnej porady primátora mesta s generálnym riaditeľom DPMK, a.s. Košice a starostami všetkých košických mestských častí. Starostovia trvajú na tom, aby sa predmetná pracovná porada uskutočnila a aby boli prizvaní na rokovanie aj predseda predstavenstva DPMK, a.s.Košice a poverený riaditeľ zodpovedný za dopravu."
Neviem čo by tá (z)rada starostov vlastne chcela!? Vraj rokovanie "primátora" s GR DPMK. Veď tento "primátor" vhodný na čajíčkovo-kávičkové posedenia s koláčikom má v hlave už len EHMK a potom hrať pred zvyškom mesta trápne divadlo s Auparkom.
Lenže odvtedy sa vymenilo vedenie (aj mesta). Keď v minulých voľbách dominovalo v MZ KDH-DS (dve samostatné strany) a tí presadzovali trolíky tak od volieb 2006 má väčšinu SDKÚ-DS (už ako jedna strana) a tí presadzujú busy. Problém prečo sa nekúpia, je len jeden: $$$ a samozrejme vôbec v ochote.
V rámci združenia vyvíjame činnosť dotiahnuť tu jeden NP trolík (25Tr) aby sa súčasnému "vedeniu mesta" ukázalo, že tento dopravný prostriedok nie je podľa niekoho "prežitok hodiaci sa do menších miest". Aj keď ja osobne nečakám, že sa na pretrvávajúcom negatívnom postoji niečo tak skoro zmení.
Však Citelis na CNG je predsa ekologickejší, lacnejší, netreba mu drôty, ...
Re #38395 Sarko: Na stránke magoriátu som niekde čítal o parkovacích domov blízko samotného centra (Vodná), tak možno tvoje slová budú zanedlho realitou. ?
Hej, ale chcelo by to trosku sofistikovanejsi system, nie ako spomina 5. Takze parkovanie v centre je este stale zadarmo?!? Tomu sa hovori priama a otvorena podpora individualnej hromadnej dopravy... K uplnej dokonalosti uz chyba len zavedie cerpania pohonnych hmot v meste bez dane a zriadenie CS PHM priamo v centre mesta s cerpanim PHM navyse za polovicnu cenu...
Vseobecna otazka smerovana nie konkretne na Teba - Kto je proti NP trolejbusu? Pokial viem, tak bola vyvijana snaha o zakupeni novych Trollin. Aky je problem kupit aspon tolko Trollin, aby bolo mozne garantova NP spoje NP trolejbusmi v plnej miere? Ved na to netreba vela vozidiel...
Aha a stihli by ti mestski policajti zastavovat stovky aut zaradom a vyberat pokuty? Myslim, ze by sa tie ulice zastavenim prvych par previnilcov uplne upchali a nebola by ziadna doprava ?
Mne sa velmi paci a pozdava londynsky system "Congestion zone". Na hranicnych krizovatkach su umiestnene kamery, ktore zaznamenaju SPZ vozidla pri vstupe a vystupe do zony. Denny poplatok je £8, co je cca 300,-, priblizne priemerna hruba hodinova mzda v Anglicku, cize u nas by sa ta suma mohla pohybovat zhruba na urovni 50 - 80 Sk/den, resp. podla hustoty zatazenia, zvysovanim zatazenia sa moze zvysit cena "vstupneho", co sa stalo aj v Londyne (predtym £4, t.j. 100% zdrazenie). Pri tom mnozstve aut sa musi zavedenie systemu rychlo vyplatit a dokonca zarobit slusne peniaze. Na zaciatok by mohla byt zona ohranicena napr. ulicami Sturova - Moyzesova - Hviezdoslavova - Stefanikova - NO. Jednorazovy vstup sa da zaplatit na vacsine vsadepritomnych parkovacich automatoch, najneskor do 8. hodiny nasledujuceho dna. Platit sa da aj cez internet, zavolanim alebo prostrednictvom SMS spravy s uvednim SPZ a zaslanim na prislusne cislo (stiahne sa prislusna suma), vo vybranych bankomatoch, infokioskoch, mestskom informacnom centre atd... Kto nezaplati, po 8. hodine je vystavena automaticky pokuta £120 (cca 4500,- Sk), ktora pokial sa uhradi do 14. dni, este plati 50% zlava. Po 21 dnoch nezaplatenej pokuty ide z centralneho registra automaticky generovane upozornenie o vymahani pokuty exekucnym sposobom. To by bolo penazi ?
OK, pozeral som sa na to z iného uhla pohľadu. Spoje nie je problém vyznačiť. BTW, keď prídu Citelisy, tak zrejme pribudne ďalšia služba nahradzujúca NP trolík.
V roku 2007 som oficialne pozialdal riaditela DPMK Tkaca,
aby v case ked studenti chodia na TU, dal z KVP na TU dlhe
busy. Ponechal kratke s tym, ze optimalizacia v roku 2008
to zmeni.
V roku 2008 po serii kratkych busov dnes prisiel dlhy.
Konecne sme sa netlacili ako sardinky. O - vdaka DPMK.
Vznikol ale iny problem: vyfukove plyny v buse. Tazko
sa mi dychalo a len som cakal na zastavku a otvorenie
dveri.
Myslim, ze DPMK nasiel dalsi sposob, ako riesit problem
mhd: zrejme niektori "manazeri" citali o tom, ako nacisti
riesili zidovsku otazku a tak sa pokusaju o to iste na
Kosicanoch.
Suhlasim. Ale spominam si na jeden vyrok spred roka aj nieco, ze "ked teraz z dvanastich trolejbusov je osem autobusov, co sa stane, ked budu vsetky autobusy". Aby to k tomu nesmerovalo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
- prejazd mostom medzi zastávkami HMT a Pri hati,
- prejazd podjazdom pod železnicou na Palackého.
Ten úsek by mohol mať hoc aj len 10 metrov. Čiže pokuty by sa vyberali stále na tom istom mieste, teda dali by sa vytvoriť určité podmienky na odstavovanie previnilcov.