Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #38383:
Vseobecna otazka smerovana nie konkretne na Teba - Kto je proti NP trolejbusu? Pokial viem, tak bola vyvijana snaha o zakupeni novych Trollin. Aky je problem kupit aspon tolko Trollin, aby bolo mozne garantova NP spoje NP trolejbusmi v plnej miere? Ved na to netreba vela vozidiel...
Reakcia na: 5 #38369:
Aha a stihli by ti mestski policajti zastavovat stovky aut zaradom a vyberat pokuty? Myslim, ze by sa tie ulice zastavenim prvych par previnilcov uplne upchali a nebola by ziadna doprava ?

Mne sa velmi paci a pozdava londynsky system "Congestion zone". Na hranicnych krizovatkach su umiestnene kamery, ktore zaznamenaju SPZ vozidla pri vstupe a vystupe do zony. Denny poplatok je £8, co je cca 300,-, priblizne priemerna hruba hodinova mzda v Anglicku, cize u nas by sa ta suma mohla pohybovat zhruba na urovni 50 - 80 Sk/den, resp. podla hustoty zatazenia, zvysovanim zatazenia sa moze zvysit cena "vstupneho", co sa stalo aj v Londyne (predtym £4, t.j. 100% zdrazenie). Pri tom mnozstve aut sa musi zavedenie systemu rychlo vyplatit a dokonca zarobit slusne peniaze. Na zaciatok by mohla byt zona ohranicena napr. ulicami Sturova - Moyzesova - Hviezdoslavova - Stefanikova - NO. Jednorazovy vstup sa da zaplatit na vacsine vsadepritomnych parkovacich automatoch, najneskor do 8. hodiny nasledujuceho dna. Platit sa da aj cez internet, zavolanim alebo prostrednictvom SMS spravy s uvednim SPZ a zaslanim na prislusne cislo (stiahne sa prislusna suma), vo vybranych bankomatoch, infokioskoch, mestskom informacnom centre atd... Kto nezaplati, po 8. hodine je vystavena automaticky pokuta £120 (cca 4500,- Sk), ktora pokial sa uhradi do 14. dni, este plati 50% zlava. Po 21 dnoch nezaplatenej pokuty ide z centralneho registra automaticky generovane upozornenie o vymahani pokuty exekucnym sposobom. To by bolo penazi ?
Reakcia na: Alfonz Halenar #38389:
To určite boli niejake ine plyny a nie vyfukové ? Vyfuk je tam nový ?
Reakcia na: eMareq #38390:
jednemu Citelisu našrubuju navijáky a palice z niektorej odstavenej 15tr, a hned budeme mať 25tr (iba) s pomocným pohonom ?
Reakcia na: 5 #38382:
OK, pozeral som sa na to z iného uhla pohľadu. Spoje nie je problém vyznačiť. BTW, keď prídu Citelisy, tak zrejme pribudne ďalšia služba nahradzujúca NP trolík.
V roku 2007 som oficialne pozialdal riaditela DPMK Tkaca,
aby v case ked studenti chodia na TU, dal z KVP na TU dlhe
busy. Ponechal kratke s tym, ze optimalizacia v roku 2008
to zmeni.
V roku 2008 po serii kratkych busov dnes prisiel dlhy.
Konecne sme sa netlacili ako sardinky. O - vdaka DPMK.
Vznikol ale iny problem: vyfukove plyny v buse. Tazko
sa mi dychalo a len som cakal na zastavku a otvorenie
dveri.
Myslim, ze DPMK nasiel dalsi sposob, ako riesit problem
mhd: zrejme niektori "manazeri" citali o tom, ako nacisti
riesili zidovsku otazku a tak sa pokusaju o to iste na
Kosicanoch.
Reakcia na: 5 #38385:
Suhlasim. Ale spominam si na jeden vyrok spred roka aj nieco, ze "ked teraz z dvanastich trolejbusov je osem autobusov, co sa stane, ked budu vsetky autobusy". Aby to k tomu nesmerovalo.
Reakcia na: 5 #38385:
Súhlas od začiatku až do konca.
Reakcia na: Nodes #38383:
Z KVP na NO ide len trolejbus. Rovnako tak z Furče na Mier. To sú dosť podstatné vzťahy. DPMK nemá NP trolejbus, tak to poriešil ako poriešil. Bijú sa tu 2 snahy: EKO a NP. Ale prečo imobilným cestujúcim v danom vzťahu neumožniť nájsť si spoje na nete? To chceme, aby si šli vozičkári opisovať NP spoje na zastávku? Len preto, že nemáme NP trolejbus?
Reakcia na: Nodes #38383:
Pokiaľ dopravca na L71 garantuje NP vozidlo, a to dokonca aj na vlastných výveskách, považujem za maximálne VHODNÉ ho vyznačiť aj na tomto webe.
Reakcia na: 5 #38382:
Zdielam s Emareqom rovnaky nazor. Zaradit na trolejbusovu linku smradobus je zvrhlost. Niekto je zasadne proti NP trolejbusu. Ale viem, co si chcel prispevkom povedat.
Reakcia na: Yogi616 #38379:
Určite viem, že v pracovných dňoch sú NP garant 71 spoje 5:07, 6:59, 8:57 z Lingova.

Re #38380 eMareq: Telesne postihnutých a mamičky s kočíkmi nezaujíma či to má tykadlá na streche. Netreba tam písať autobus, ale napr. "spoj vykonáva nízkopodlažné vozidlo". Keď už to má byť služba ťažšie mobilným občanom, je to v oficiálnych zastávkových CP, prečo to nezverejniť aj tu? Akosi nechápem.
Reakcia na: tbus #38358:
4055 ?? ? ? po GO? zo srotu zo vzkriesili??? ? ? ?
Reakcia na: Yogi616 #38379:
Do CP t-linky nehodlám dávať poznámku, že na nej premáva nízkopodlažný autobus(!!!).
To akoze kedy tu pribudene do CP toten nizkopodlazny "trolejbus" 71???
Reakcia na: Arksun #38364:
sak ale tebe to na tej fotke celkom dobre ide 😃
Reakcia na: eMareq #38376:
asi nim budu premavku pustat striedavo do centra a z centra, podla potreby ? zastavka tam dufam nebude
Reakcia na: 5 #38366:
A parkovacie domčoke priamo pri centre, aby si to nemal s autom ďaleko. ?

Ale s nárastom dopravy u nás nikto nepočítal. ?

BTW, na spomínanej X P-S pribudol ďalší semafor. ?
http://img354.imageshack.us/img354/6071/img3779iu7.jpg
http://titl.blog.sme.sk/c/164955/Slovenska-sprava-ciest-v-Kosiciach-experimentuje.html
Reakcia na: 5 #38369:
ak by poslanci, dochodcovia a volici pravice mali vstup zdarma, mozno by to aj odsuhlasili ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.