Napr. Podnikateľská u skrátenej 12-tky... ?
Re #38315 Josip3211: Záleží od vodiča, pred 2 hodinami v 3517 na 12-tke (po Podnikateľskú), to fungovalo ako klasická konečná zastávka, znamenie na výstup netrebalo dávať. ?
Prečítaj si novinky a zistíš, že od zajtra sa posilňuje len linka 10. Odborníci na prípravu dopravy DPMK pravdepodobne zistili, že všetci košickí vysokoškoláci bývajú na sídlisku Ťahanovce. Taktiež veľmi logicky a koncepčne vymysleli linku 10N, ktorá síce takmer kopíruje trasu linky 51, ale logické je nazvať ju 10N, aby sme to nemali také jednoduché a aby sme mali stále dosť dôvodov nadávať na neschopných babrákov.
to neviem, akurat viem, ze zajtra ma byt predstavenstvo DPMK, kde sa schvaluje nova organizacna struktura a zrejme sa vypisu vyberove konania na pozicie novovzniknutych miest. Ak mam dobre info, tak funkcia RDaT sa deli na RD a na RT a prave preto, ze RDaT zaniklo, tak tym zaniklo teda miesto Ing. Nagya.
ja len taka mala otazka...nema byt od zajtra posilnena doprava? teda ako posilnene prazdninovej vypravy ? lebo niekde som cital ze DPMK ma ultimatum do zaciatku skolskeho roka na vyskach tak len ci niketo o niecom nevie...diks
Re #38308 Nodes: Presne to nevyrátam, nemám km tabuľky a koľko to bude merať cez nový most tiež neviem.
Ale ako uvažujem:
- L27, ktorú som skrátil, premáva denne od 8. do 20. hod.,
- L55, ktorú som predĺžil, premáva len v špičke prac. dní (+Smolkovej razzahodinovka v dopoludňajšom sedle PD).
Ten predĺžený úsek L55 bude síce dlhší ako skrátený úsek L27. Ale tým, že sa skráti celodenná linka a predĺži sa len špičková, si myslím, že v celoročnom merítku ten návrh možno celkové km aj ušetrí!
Skus prepocitat to navysenie km. Plus zober do uvahy o 500 tis km menej na buduci rok. Neviem, co sa ma upravit a tak by sa ten navrh mozno dal posunut dalej.
Peter55: viem ? ....inak je zaujímave ze ani jeden z furcianskych obyvatelov co tu prispieva nie je spokojny s dopravou a novym LV na furci........si myslim ze to hovori jasnou recou....
Ešte pred spustením LV som tu písal, že táto L27 je nezmysel aj preto, že sa nedá koordinovať s L15, keďže idú z Furče do mesta opačnými smermi.
Navrhoval som jednoduché riešenie:
- skrátiť L27 po Exnárovu,
- predĺžiť L55 od DH-MiÚ cez Sečovskú na NO.
Myslím si, že ľudia od Torysy by 100-krát radšej uvítali viac spojov cez KRATŚIU trasu (Sečovskú - teda L15+55) ako polodementnú L27, aj za cenu straty priameho spojenia so ŽST a Prešovskou.
90% Furčanov by bolo spokojnejších, odvážim sa tvrdiť.
Navýšenie km (pre dopravcu) by pritom nebolo veľké. O to menej po otvorení mostov na Sečovskej.
Kto je ZA?
tazka haluz je aj sluzba 13012....jedno (ci dve??) kolo 13tky, potom 2-3 kola 52ky (medzitym aj 2hodinova prestavka v saci!) a potom dokonca 20tka....radost robit take sluzby ? ? ?
ja si myslim ze nas nespokojnych je viac....len su ticho z nejakeho dovodu......
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Irisb