Reakcia na: 5 #38290:
Aby som doviedol výsledný efekt na ľudí, ktorí chcú vystúpiť na NO:20, 20L, 20o - zastavujú na stanovišti smer Šaca (na Štúrovej za Dargovom),
20B označené ako 20N - zastavuje na Bottovej,
20n - zastavuje pri parčíku.
ANI JEDNA 20-ka však nezastavuje v hlavnom prestupnom mieste pred Slovanom, teda tam, kde by všetci najradšej vystúpili. Navyše, mnohí vodiči to sami nevedia a tak často ráno 20N nejde na Bottovu, ale vyhodí ľudí až za Dargovom, čím im totálne narušia ich prestupné plány. Kopať do takej MHD.
Dobre ne? Nechapem načo je to dobre, že 51ka začina až pred druhou a posledna ide pred piatouči ako a tym pádom sa všetci musia trepať v L10 a vodiči maju male vykony, ak by tu 51 predlžili tak by to malo prínos aj pre vodičov aj pre ľudí.
5
20 - ide do Šace,
20L - ide cez Pereš a Lorinčík ako okružná linka 20L,
20B - ráno ide len po Námestie osloboditeľov (Bottova) ako linka 20N (ešte raz: B ide ako N ? ),
20o - premáva len po zastávku Perešská (smer Moldavská, obchodné centrá) a pokračuje k OC Optima ? ,
20n - poobede premáva len po Námestie osloboditeľov (parčík),
20Lo - táto je úplne najlepšia, lebo som dodnes nepochopil ako to ide. ?
Názorná ukážka vyháňania ľudí z MHD. Neprehľadné, zložité... choré. ?