tazka haluz je aj sluzba 13012....jedno (ci dve??) kolo 13tky, potom 2-3 kola 52ky (medzitym aj 2hodinova prestavka v saci!) a potom dokonca 20tka....radost robit take sluzby ? ? ?
Teraz som nenražal na THC... ale vieš je to kus chore, že v špičke sa 15 minut nedostaneš na NO lebo L27 ide na 14:11, 26, 41, 56 a L15 ide na 14:03, 15, 27, 39, 51
trasa linky 27 je sama o sebe chorá, ťažko také niečo koordinovať,
inak neviem čo na konci mesta tej L27 sú ťahanovce a tam sa to snažil skoordinovať s linkou 34 s ktorou má do mlynskej bašty SPOLOČNÚ trasu, pričom na furči s L15 majú spoločbnú trasu opačným smerom, to sa koordinuje dosť ťažko
a namiesto tých 20 minút čakania budeš na NO aj tým trolejnaftobusom ?
Re #38294 Peter55: šestnástky sú predsa najlepšie ❤
Nenormalny problem aby L20 zastavila aj pred Slovanom, a vraj "prestupne LV" možem kašlať na taky prestup keď musim šľapať kilometer na ďalšiu zastavku a pri otm mi ujdu všetky spoje lebo su tak super koordinvane, že až...
Ale už to nechajme lebo len my dvaja sme tu blbí a len nam tu všetko vadi a každy je spokojny ? ? ?
Aby som doviedol výsledný efekt na ľudí, ktorí chcú vystúpiť na NO:
20, 20L, 20o - zastavujú na stanovišti smer Šaca (na Štúrovej za Dargovom),
20B označené ako 20N - zastavuje na Bottovej,
20n - zastavuje pri parčíku.
ANI JEDNA 20-ka však nezastavuje v hlavnom prestupnom mieste pred Slovanom, teda tam, kde by všetci najradšej vystúpili. Navyše, mnohí vodiči to sami nevedia a tak často ráno 20N nejde na Bottovu, ale vyhodí ľudí až za Dargovom, čím im totálne narušia ich prestupné plány. Kopať do takej MHD.
Keď si tu načal tu koordinaciu tak čo hovoriš na to, že L27 aj L15 ide aj v špičke aj v sedle zarovno s L15 z furče a potom 15-20 minut nejde nič na NO? Netreba koordinvoať L27 s neviem čim na konci mesta ale s L15 ZO SIDLISKA ?
Pozri si CP liniek 20 a 20L napr. z Lingova. Je to veľmi prehľadné a jednoduché.
20 - ide do Šace,
20L - ide cez Pereš a Lorinčík ako okružná linka 20L,
20B - ráno ide len po Námestie osloboditeľov (Bottova) ako linka 20N (ešte raz: B ide ako N ? ),
20o - premáva len po zastávku Perešská (smer Moldavská, obchodné centrá) a pokračuje k OC Optima ? ,
20n - poobede premáva len po Námestie osloboditeľov (parčík),
20Lo - táto je úplne najlepšia, lebo som dodnes nepochopil ako to ide. ?
Názorná ukážka vyháňania ľudí z MHD. Neprehľadné, zložité... choré. ?
vynikajuce, cena - cena - cena... technika vyroby vozidiel, kompatibilita nahradnych dielov, zivotnost vozidla to tu absolutne nikoho nezaujima... tak by boli vozy hoci aj o tretinu drahsie, ale vydrzali by ovela dlhsie... ale nie, DPMK si kludne moze dovolit radsej donekonecna opravovat a generalkovat generalkovanu generalku... myslim, ze typickou ukazkou sutaze, kde rozhodovala cena bol system Emtrest... vysledok vsetci vidime
ja rozumiem co tym chces povedat, ale takymi detajlami sa na podniku teraz nezaoberaju, ked nedokazali za rok skoordinovat subehy 51+53 (nekoordinovatelny 15 minutovy interval ku ostatnym 20´ linkam) za stareho LV, tak ani tu nenabehnu na skolsky rezim len tak zrazu.
najprv musi buchnit po stole starosta, a aj to skor v zaujme neprehladnosti pridaju nejake poobednajsie spoje na 10N ktore potom aj tak budu robit sluzby 51tiek ?
Pozri na L51 jazdia 4 vozy každý deň. Ako peter55 povedal, vodiči majú malé výkony. Taký problém aby prišli o hodinu skorej do roboty a urobili by každý o kolečko viac? Ten vodič tam bude tak či tak, len bude o hodinu viac robiť.
tretí, no máme 12m, 15m a teraz príde klbák ? ...pohroma,veru, ked vozovy park chceli unifikovať na 12m vozidla ?
Re #38285 LeLe: oni tu 51 mozu spustit v skolskom rezime (teraz, ked uz zacala aj vacsina vysokoskolakov) ale za cenu, ze kazdy stvrty spoj ti nepride ?
Ja som myslel skôr na cestujcich, mať 4 varianty jednej linky je trošku dosť, ešte že nedávame pred odchod 2 písmenká, aby som si kombinatorikou vykombinoval ako dlho bude cesta trvať a kam vlastne pôjdem.
Napadla ma ďalšia vec, pridali ráno odchody na L10 a tak dali na L51 malé vozy. Ale poobede je nám to nič platné keď len zmenšili kapacitu a nikde nepridali. Neviem aké a načo majú prieskumy ale odporúčam sa zviesť s L10 medzi 12:50 až 14:10 s linkou 10, nie vždy sa všetci vojdú, bežne sa pri týcht odchodoch stáva že na NO dôjde napráskaný voz, zopár vystúpi, ale aj tak sa všetci nezmestia a na Palackého už nemajú niekedy šancu.
Keby radšej ako pridať spoje L10 pustili linku 51 do školského režimu, kde začínala o hodinu skôr. Určite by to viac pomohlo a menej schaosilo systém. Už si pripadám ako na SAD.
Na 51ku by sa tie posilove spoje zili a boli by radi aj vodiči pretože na 51-kach maju vykony 5-6 hodin Dobre ne? Nechapem načo je to dobre, že 51ka začina až pred druhou a posledna ide pred piatouči ako a tym pádom sa všetci musia trepať v L10 a vodiči maju male vykony, ak by tu 51 predlžili tak by to malo prínos aj pre vodičov aj pre ľudí.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
najprv musi buchnit po stole starosta, a aj to skor v zaujme neprehladnosti pridaju nejake poobednajsie spoje na 10N ktore potom aj tak budu robit sluzby 51tiek ?