Вагон 1004 – до ноября 2003 г. 2352 – был модернизован в 2001 г. из вагона 355 словацкого города Кошице. Фото 17.2.2004:
http://photo.tramvaj.ru/images/izh042/1004.jpg
Kto nerozumel: Ev.č. 1004 v Iževsku bola do novembra 2003 T3 #2352, ktorú nahradila rekonštruovaná T3R ex #355 z Košíc (modernizácia v r. 2001 v Ostrave).
http://photo.tramvaj.ru/images/izh042/1004.jpg
Kto nerozumel: Ev.č. 1004 v Iževsku bola do novembra 2003 T3 #2352, ktorú nahradila rekonštruovaná T3R ex #355 z Košíc (modernizácia v r. 2001 v Ostrave).
KVKV
Ono to nie je také jednoduché dať do kopy. Je to pekná krížovka! Ale po poradí:
-Nerozumel som presne údaju u T3 "+3pre ZSSR"
"plus prvá" bola T3SU dvojdverová č261, správne mala byť vlastne č238, lebo bola náhradou za T2 toho čísla, zrušenú po ťažkej nehode. V dosledku už vtedy prebiehajúcej "prečíslovacej rošády" na vozoch T3 dostala č238 iná T3.***
T2-219 tiež zruš. po nehode nahradená T3, aj tá dopadla rovnako, takže dodaná ďalšia T3-219/III. Je možné, že aj ďalšie nehody boli nahradzované, ale nemám prehlad.
U pražských dvojnáp.už asi nikto presne nezistí chronológiu zaraďovania, prečíslovania a rušenia. Ale 48 ich nikdy nebolo zaradených do prevádzky. Podla pamatníkov sa niektoré už rozpadli pri skladaní z vagónov. U novostavieb DZMK 1-7/II bola použitá el.výzbroj práve z týchto vozov, tiež nápravy,okná, schody... je to poznať z fotografií.
Do celkového stavu by som počítal len vozy zaradené do prevádzky. Nie je lahké sa dopočítať.
!***/pokial niekto zostaví chronológiu číselných rošád u T3, tak zaslúži Nobelovú cenu!