MHD sa robí pre ľudí a horná trasa obslúži 4 zastávky navyše, kým spodná len jednu jedinú. Spodkom sídliska by som ťahal maximálne 1 linku smer NO a maximálne 1 linku smer Mier.
„Do dvoch týždňov musíme nájsť riešenie, lebo sa začína územné konanie. Ak sa bude budovať podchod s obchodnou pasážou, v budúcnosti bude problematické mimoúrovňové riešenie dopravy okolo Auparku,“ povedal Knapík.
porovnavam princip. Tvrdim, ze na opatskom je to vyriesene principialne spravne, lebo do dediny nezachadza kazda linka co ide cez juzne nabrezie a na THC je to vyriesene principialne nespravne, lebo na Azijsku zachadzaju vsetky linky co idu na tahanovce okem jednej
keď ja pletiem 2 veci, tak si prečítaj svoj príspevok #37639. Najprv tvrdíš, že " L18 je skoordinovana s L19 od amfiku, načo je dobra tato koordinacia keď obidve idu na KVP? " a vzápätí " koordinovať by sa mali odchody z koncovych sidlisk napr. Furča, THC, KVP ". Takže najprv sa Ti nepáči, že sú L 18 a L 19 koordinované a potom ich zrazu chceš koordinovať. ? ( BTW ako sa dajú koordinovať 2 linky, ktorých intervaly sú rôzne )
ja mu uplne rozumiem, nemoze predsa plytvat peniazmi na nejake nove podchody pretoze kde by potom zobral peniaze na rekonstrukciu jestvujucich podchodov a vymennikov? ?
V dnešnom Korzári (nie je na nete) sa píše, že podchod pre chodcov s obchodnou pasážou, ktorý má pri Auparku spájať NO s Južnou triedou, zrejme nebude. Bude len zebra so semafórmi. Zastupiteľstvu to takto na poslednú chvíľu predložil primátor.
Inak semafór pre chodcov už vyrástol aj pri zastávke Sečovská. ? Len tak ďalej...
V KE nemáme a ani od 2.9. nebudeme mať žiadnu A ani T linku s intervalom 10'. Všetky pseudonosné linky skončili na 12'. Výnimkou budú len 2 E linky 6 a 9.
horne THC: citas moje prispevky ?
lingv je najblizsie miesto pre konecnu trolejbusov, pri miestnom urade sa dost dobre konecna pre TB urobit neda
exnarova je konecna pre linku, ktora ide dole secovskou a Kalinovska - NO trva trolejbusom o dve minuty dlhsie ako kalinovska - MiU - NO autobusom, preto z tohoto hladiska je Exnarova pochopitelna.
Vysne opatske, je tam linka 31 s intervalom 30/60, a nezachadzaju tam vsetky linky co idu po juznom nabrezi, narozdiel od hornej casti THC
sry klavesnica mi nejako nestiha
ano prestupvat sa bude musiet, ale na to mame prestupny tarif a nosne linky. a ta usetrna sluzba sa da pouzit na inej linke prave tak, aby pri prestupovani sa cakalo kratsie
"spekulacie nad pseudoskvalitnenim dopravy pseudoprestupmi a pseudonosnymi linkami"
ad pseudonosne linky: v Kosiciach je podla mna kazda linka, co ma v spicke interval aspon 10 minut, nosna.
ad pseudoskvalitnenie: Ako plne su autobusy, ked pridu po Hanojsku ? Nech su plne z polovice. Ak teda bude zacinat autobus na Hanojskej, tak ten autobus bude CELY obsadeni ludmi z hornej casti a nie len z polovice ako doteraz. To, ze v hornej casti sidliska byva cca tretina obyvatelov tahanoviec mi nikto nevyvratil. Preto na pokrytie prepravnych potrieb dostacuje tretina kapacity liniek, ktore obsluhuju cele sidlisko. Takze mame dve mozosti, bud budeme dve z troch liniek z madridskej hnat naokolo, alebo bude jedna linka jazdit od hanojskej. Obe su z hladiska kapacity rovnake, len ta prva je ekonomicky nakladnejsia. Skvalitneni vidim teda v tomto:
- horna cast thc ma celu linu kapacitne pre seba
- zbytok thc ma rychlejsie spojenie do mesta
- usetrili sme vodiov a kilmetre
ad prestupy: ano prestupvat sa bude musiet, ale na to mame prestupny tarif a nosne linky. a ta uetrna sluzba sa da pouzit na inej linkpave tak, aby prirestupovani cakalo kratsie
Ak tie vykony na dalsie roky su pravda, kazdy usetreny km dobry
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
t.p