Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #37686:
http://www.sme.sk/c/4051760/kosicki-poslanci-nezmenili-uznesenie-o-auparku.html

„Do dvoch týždňov musíme nájsť riešenie, lebo sa začína územné konanie. Ak sa bude budovať podchod s obchodnou pasážou, v budúcnosti bude problematické mimoúrovňové riešenie dopravy okolo Auparku,“ povedal Knapík.

Zrelý na výmenu aj s celým ansámblom. ?

Re #37685 t.p: Ta to dobre, ňe?
Reply on: LeLe #37690:
porovnavam princip. Tvrdim, ze na opatskom je to vyriesene principialne spravne, lebo do dediny nezachadza kazda linka co ide cez juzne nabrezie a na THC je to vyriesene principialne nespravne, lebo na Azijsku zachadzaju vsetky linky co idu na tahanovce okem jednej
Reply on: LeLe #37690:
Zabusol som dodať číslo. Na Opátskom nežije ani 1500 obyvateľov, tak čo tu motáš zase.
Reply on: t.p #37678:
"Vysne opatske, je tam linka 31 s intervalom 30/60, a nezachadzaju tam vsetky linky co idu po juznom nabrezi, narozdiel od hornej casti THC"

Vyšné Opátske porovnávať s THC? Asi si unavený, pozri si počet obyvateľov a porovnávaj.
Reply on: Peter55 #37659:
keď ja pletiem 2 veci, tak si prečítaj svoj príspevok #37639. Najprv tvrdíš, že " L18 je skoordinovana s L19 od amfiku, načo je dobra tato koordinacia keď obidve idu na KVP? " a vzápätí " koordinovať by sa mali odchody z koncovych sidlisk napr. Furča, THC, KVP ". Takže najprv sa Ti nepáči, že sú L 18 a L 19 koordinované a potom ich zrazu chceš koordinovať. ? ( BTW ako sa dajú koordinovať 2 linky, ktorých intervaly sú rôzne ❓ )
Reply on: t.p #37685:
Na urovni Banskej Bystrice by sa to este mozno rozchodilo.
Reply on: 5 #37686:
ja mu uplne rozumiem, nemoze predsa plytvat peniazmi na nejake nove podchody pretoze kde by potom zobral peniaze na rekonstrukciu jestvujucich podchodov a vymennikov? ?
V dnešnom Korzári (nie je na nete) sa píše, že podchod pre chodcov s obchodnou pasážou, ktorý má pri Auparku spájať NO s Južnou triedou, zrejme nebude. Bude len zebra so semafórmi. Zastupiteľstvu to takto na poslednú chvíľu predložil primátor.

Inak semafór pre chodcov už vyrástol aj pri zastávke Sečovská. ? Len tak ďalej...
Reply on: Nodes #37683:
Bude, ale maximalne so schwartzovou konstantou...
Reply on: Záchvat #37682:
vtipne:P
Reply on: t.p #37675:
S 13,5 mil. km je pri velkosti Kosic sa uz neda hovorit o pravidelnej MHD.
Reply on: Abcdefgh #37681:
V každom spoji s bodkou si môžeš od vodiča pýtať cukrík ?
tie bodky pri casovych intervaloch tu na stranke nieco znamenaju? lebo doteraz som si ich tam nevsimla
Reply on: t.p #37677:
Ako matematicky ti to dobre vychadza ale ked prides z faze cisel a poctov do praxe tak to uz taky ideal nebude, ale ako nic v zlom
Reply on: t.p #37676:
V KE nemáme a ani od 2.9. nebudeme mať žiadnu A ani T linku s intervalom 10'. Všetky pseudonosné linky skončili na 12'. Výnimkou budú len 2 E linky 6 a 9.
Reply on: M1rcO_o #37672:

horne THC: citas moje prispevky ?
lingv je najblizsie miesto pre konecnu trolejbusov, pri miestnom urade sa dost dobre konecna pre TB urobit neda
exnarova je konecna pre linku, ktora ide dole secovskou a Kalinovska - NO trva trolejbusom o dve minuty dlhsie ako kalinovska - MiU - NO autobusom, preto z tohoto hladiska je Exnarova pochopitelna.
Vysne opatske, je tam linka 31 s intervalom 30/60, a nezachadzaju tam vsetky linky co idu po juznom nabrezi, narozdiel od hornej casti THC
Reply on: t.p #37676:
sry klavesnica mi nejako nestiha 🙂
ano prestupvat sa bude musiet, ale na to mame prestupny tarif a nosne linky. a ta usetrna sluzba sa da pouzit na inej linke prave tak, aby pri prestupovani sa cakalo kratsie
Reply on: tbus #37673:
"spekulacie nad pseudoskvalitnenim dopravy pseudoprestupmi a pseudonosnymi linkami"
ad pseudonosne linky: v Kosiciach je podla mna kazda linka, co ma v spicke interval aspon 10 minut, nosna.
ad pseudoskvalitnenie: Ako plne su autobusy, ked pridu po Hanojsku ? Nech su plne z polovice. Ak teda bude zacinat autobus na Hanojskej, tak ten autobus bude CELY obsadeni ludmi z hornej casti a nie len z polovice ako doteraz. To, ze v hornej casti sidliska byva cca tretina obyvatelov tahanoviec mi nikto nevyvratil. Preto na pokrytie prepravnych potrieb dostacuje tretina kapacity liniek, ktore obsluhuju cele sidlisko. Takze mame dve mozosti, bud budeme dve z troch liniek z madridskej hnat naokolo, alebo bude jedna linka jazdit od hanojskej. Obe su z hladiska kapacity rovnake, len ta prva je ekonomicky nakladnejsia. Skvalitneni vidim teda v tomto:
- horna cast thc ma celu linu kapacitne pre seba
- zbytok thc ma rychlejsie spojenie do mesta
- usetrili sme vodiov a kilmetre

ad prestupy: ano prestupvat sa bude musiet, ale na to mame prestupny tarif a nosne linky. a ta uetrna sluzba sa da pouzit na inej linkpave tak, aby prirestupovani cakalo kratsie
Reply on: eMareq #37646:
Ak tie vykony na dalsie roky su pravda, kazdy usetreny km dobry 🙂
Reply on: tbus #37673:
moja reč ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.