Podla toho, co povazujes za mimo mesto. Mesto Kosice tvori vyse 20 mestskych casti. Niektore z nich (Peres, Polov, Lorincik, Kavecany) su blizke dediny administrativne priclenene ku mestu Kosice, ci sa nam to paci, alebo nie. Vsetky mestske casti by mali tvorit jedno pasmo. Kedze US Steel lezi aj v katastralnom uzemi Kosic, plati pre nich to iste. Obce ako Nizna Mysla, ktore DPMK obsluhuje by mali byt v inom pasme tak ako je to teraz.
Komplikvanie tarifu je kontraproduktivne a cela myslienka TZR je divna. Podla mna by malo platit pravidlo, Jedno mesto, jedna cesta jeden tarif. V praxi by to znamenalo, ze na uzemi celeho mesta je jeden prestupny tarif. Listok by bol len jeden, ktory by platil 60minut pracovne dni a 75 minut cez vikend. Tak by cestujuci nemusel dumat nad tym ci cestu stihne do pol hodiny alebo nie, nedajboze kupovat 2 x 30 minutovy listok . Pre tych, co cestuju casto v ramci sidliska by mali k dispozicii 10 minutovy listok
Ja som sa nevyjadroval k záhradkárom, ale k vete: "Na L RA by som ponechal tarifu TZR - taký luxus od bloku až pred bránu fabriky - tak ten nech troška stoji".
Nech kľudne zaradia Pereš, Poľov do T1 a nechajú TZR na USS. Keď už ho tam tak veľmi chcú mať.
v takom pripade si poprosim priamu linku od bloku az do prace. Ziadne zachadzky a zbytocne kluckovanie po hlavnych tahoch. Chcem ist pekne najkratsou trasou...
Ahaaa, ale ved to je uz potom taxik. ?
Tak poďme spravodlivo – zrušme mesačníky, pol ročenky a ročenky a atď. a plaťme toľko čo precestuješ. Napr. nastúpiš do A priložíš kartu a keď vystúpiš priložíš kartu a ti stiahne cestovne za precestovanú vzdialenosť. Ak nemáš dostatok FY, stroj to zaregistruje a môže DPMK vymáhať od teba ako za cestu čierneho pasažiera.
V pondelok som bol na kus reči za GR DPMK. Aj on je za zrušenie TZR a vytvorenie dvoch pásiem (1. - územie mesta a 2. - mimo mesta). Už to len pretlačiť na magoriáte. Prečo by mal byť niekto kto pracuje v USS diskriminovaný?
Re #37459 810zssk: Veď práve to, ku starému, dobrému, osvedčenému, zabehanému sa dá vrátiť hocikedy. Len prečo to ten zvyšok nespraví? ?
Je to najväčšia fabrika na Vychode tak si myslim, že na taky luxus maju zamestnanci pravo aj bez toho príplatku, neviem si predstaviť ako by to vyzeralo keby všetci čo skončia smenu išili normalnymi linkami a mali by prestupovať ?
Dávam jede názor do pléna : Čo keby vedenie DPMK na E R1-R7 zrušilo tzv. tarifu TZR.
Dôvod : Napr. dôchodcovia, ktorí majú záhradky na Ľ. Dvore, Pereši a v Šaci, alebo ktorí zostali verní svojím lekárom u 1.Sukr. Nemocnici Šaca - a poliklinika VA by sa určite vrátili na L R1
a R 7. Teraz radšej prestupujú na L20 a potom na L26
( na mesačník T1- ku ktorému nie je doplatkový lístok na TZR a je potreba zaplatiť plné hodinové cestovne).
Na L RA by som ponechal tarifu TZR - taký luxus od bloku až pred bránu fabriky - tak ten nech troška stoji.
Aha, idem akurat robit, pridem okolo 22.00 A ako Beata? Neposlal si mi nic? Inac linkove vedenie, myslienka je dobra, len mohlo to byt lepsie prevedene, ale ked je tam Robo sam... Stara garnitura tomu nerozumie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
baj
Dôvod : Napr. dôchodcovia, ktorí majú záhradky na Ľ. Dvore, Pereši a v Šaci, alebo ktorí zostali verní svojím lekárom u 1.Sukr. Nemocnici Šaca - a poliklinika VA by sa určite vrátili na L R1
a R 7. Teraz radšej prestupujú na L20 a potom na L26
( na mesačník T1- ku ktorému nie je doplatkový lístok na TZR a je potreba zaplatiť plné hodinové cestovne).
Na L RA by som ponechal tarifu TZR - taký luxus od bloku až pred bránu fabriky - tak ten nech troška stoji.