Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #36315:
Do Dubaia
Reakcia na: absik #36308:
No ale tak napriklad tie bratislavske data su hoooodne neaktualne.
Reakcia na: Isidor #36274:


Prosím Ťa, stránka http://tramz.net/ je tvojim dielom ? Fakt sa mi to páči.
Môžem odkaz na ňu dať na našu stránku
www.odbory-dpmk.netkosice.sk ???
Vlado
stankovic@netkosice.sk
Reakcia na: Stevqo #36317:
pre zladenie treba mať v 1. rade jednotný interval a ak chceš zladiť 20-minútový a 15-minútový interval, tak to jednoducho nejde. Môžeš si zvoliť iba menšie zlo.

možnosti :
- 1. odchod 2. linky dám medzi 1. a 2. odchody 1. linky :
00 15 30 45
07 27 47

- 1. odchod 2. linky dám medzi 2. a 3. odchod 1. linky :
00 15 30 45
02 22 42

- 1. odchod 2. linky dám medzi 3. a 4. odchod 1. linky :
00 15 30 45
17 37 57

ako vidíš, nejde to. Navyše treba uvažovať s tým, že každá z tých liniek je koordinovaná ešte z inými linkami, aj preto nie je možné zladiť odchody.
Cisto technicka pripomienka pre tych, ktori by mozno vedeli vysvetlit, nebojte, viem, ze toto nie je stranka DPMK 😃.

Subeh L18 a L19 v sedle od amfiteatra az po KVP - trochu neefektivne.

L10 - 01x 16 31x 46
L 18 - 02 22 42x
L 34 - 03 18 33 48

Nezda sa aj vam, ze tieto tri linky opustaju THC prakticky vzdy naraz? A to nielen na papieri, ale aj v reali. Nie su to sice linky rovnakym smerom, ale nemalo by vacsi efekt, ak by sa aspon jedna z nich posunula blizsie k L27, cize by sa tak este efektivnejsie vykryli THC? To znamena, teraz su odchody 3+1 a tak by boli 2+2. Ja chapem, ze su to mozno malichernosti a ze zladit to znovu s ostatnymi linkami a prestupmi a pod. by bolo opat zlozite, ale predsa...
Na úvodnej strane sú prehodené linky v odkazoch na novinky v cestovaní ?
Reakcia na: Peter55 #36314:
Kamže kam? ? Do Číny?
Čaute všetci, zajtra odlietam niekde kde mi pride bus na čas a nevynechaju 5 za sebou ? ? ?
Reakcia na: eMareq #36312:
Do krematoria ich donesu a odtial sa uz vracat nemusia. Ale niekomu by sa aj marnicne oddelenie sem tam zislo bez navratu, najme utlacanim obcanom z prechodnym prelietavym a pomocnym palicovym pohonom co sa v ulickach Kaufland a Lidlcity pohybuju
Reakcia na: Mike #36311:
Kremák majú furčania cez les. ? Len starú nemocnicu a cintorín majú odruky, preto tie výkriky.
Reakcia na: TA #36283:
A sranda, že sa odvšadiaľ nepotrebujú dostať priamo aj do krematória. Či tam sú pochovaní iba ľudia, čo bývajú po trase L33? ?
Reakcia na: matway #36309:
ides mato ? boxer pecka...zuby do vrecka... ? ?
Reakcia na: Johny_SK #36292:
ty tiež zmlkni hňupe,k.k.t tomu rozumieš,a po dcéru si mal ísť svojim BMW,aj tak ťa dcera len o***uje,tak nechaj eMareqa na pokoji a bež si po svoju dceru do mesta!,oki?
Toto sa mi na Titlovom prispevku v jeho blogu paci:

http://titl.blog.sme.sk/c/158953/Mestska-hromadna-doprava-v-Kosiciach-hromada-problemov.html

Hlavne ten koniec a jeho prispevok ku diskusii k tomu clanku.
Koniec clanku vyzera takto:

Ako riešiť neúnosný stav – jednoznačne zaradiť v meste MHD za prioritu číslo 1 a adekvátne riešiť financovanie tohto mestského podniku, zabezpečujúceho jednu zo základných funkcií mesta s 240 tisíc obyvateľmi.

Koľko potrebuje normálne fungujúci dopravný podnik (DPMK) ročne

· Model pre dnešný počet zamestnancov , výkony a rozsah dopravy

Počet zamestnancov 1250 (doplnenie o 100 vodičov MHD)

Mzdy, odmeny,odvody 500 MIL

Dopravné prostriedky – obnova (ročne 6 TRAM, 2 TROLEJ) 100 MIL

Nákup dopravných prostriedkov 20 BUS, 2 TRAM 300 MIL

Rekonštrukcie tratí, trolejového vedenia 100 MIL

Údržba bežná, pneumatiky, náhradné diely 100 MIL

PHM (nafta, benzín, oleje, CNG), elektrická energia 250 MIL

Sociálny program, výpočtová technika, iné 10 MIL

Dispečing, preferencia MHD 10 MIL

Réžia, správa 30 MIL

Výstavba nových tratí 100 MIL

VÝDAJE spolu 1.500 MIL

TRŽBY 400 MIL

VÝNOSY 200 MIL

PRÍJMY spolu 600 MIL

POTREBNÁ ROČNÁ DOTÁCIA Z MESTA 900 MIL Sk
Poznámka: Dnes je to rádove 400 miliónov Sk, ktoré hasia situáciu.

Výsledok: kritická situácia v MHD na uliciach mesta v týchto dňoch.

Aj malé dieťa vie, že keď sa chce hrať v piesku s bábovičkami, potrebuje piesok a bábovičky.

Na prevádzkovanie MHD tiež potrebujeme mať všetko, čo je k tomu potrebné. Ak tomu tak nebude, v Košiciach sa cestujúci budú môcť tak akurát hrať na zastávkach MHD s bábovičkami. Ale bez piesku.

Absolutny suhlas, o tom istom vravim uz dlhy cas
all:Toto je mierené hlavne vodičom,a možno aj tým,čo si myslia,že autobusy,trolejbusy či električky chodia samé ako v San Franciscu.
Nie že zas niekoho napadne sa chytať slovíčok!!! S.F.,bolo to len obrazne,a tam tak jazdí iba zemná,elektrická...
Ponúkam otvorený list,lebo mi leží na mojej matwayovskej duši od kedy som tento list čítal,aké praktiky sa robili /robia/ na vodičoch. Skutočnosť s tu prítomných nevie asi nikto,každý v nás vidí iba osobu,čo riadi ten autobus,otvára dvere a nič viac.Momentálne sa každý len sťažuje na DPMK,ale zas to pozadie nevidia,aj keď je aké je...Boli tu už aj nejaké štrajky,bez úspechu,poviem to rovno,vodič ostal ako najväčší vôl v podniku. Ponúkam sa pozrieť za to na otvorený list nášho bývalého kolegu,ktorý dostal rozum,a ktorý opisuje to,čo sa iný vodiči boja nahlas zakričať,lebo by im bolo ublížene z inej strany,tak prestante už napádať IMHD,ako celok,oni sa snažia len sprístupniť info,ked na podniku to nestíhajú. eMareq si zaslúži poklonu aj s jeho bandou,nebiť ich,nič by cestujúca verejnosť nevedela. Tak prestante nadávať,a skúste si prečítať to,kde to vlastne začalo.Tým,že sa zamestnavateľ postavil voči vodičovi ako k dobytku,spustil túto reakciu. Skôr než niečo pipíšete,zamyslite sa...tu je list,a je aj na odborárskych stránkach 2.
http://matway.webovastranka.sk/forum/1254/362_doprava_MHD...
z
Ako cestovať po novom od 2.8.2008? (PDF) -- ak nechcete mat nervy, tak NIJAK ! ?
trocha mimo aktuálnej témy, ale : bol som na výlete v krajinách bývalej juhoslávie, cestoval som najmä vlakmi, ale aj diaľkovými autobusmi a mestskou dopravou. tuna sú moje dojmy.

belehrad - jedna jazda stojí 29 dinárov, čo je asi 12 korún. električky sú zväčša hranaté hybridy medzi K2 a T6 (teda hranatá jednokĺbová električka), trolejbusy by som si trúfol zaradiť na prelom 50s a 60s, autobusy charakterizuje šialená roztodivnosť. električkové trate sa postupne od centra na periférie modernizujú, vozy už pomenej. neexistuje tam prestupná tarifa, použivajú štikátka ako u nás pred niekoľko málo rokmi. aj keď sú vozidlá zastarané a miestami špinavé, dôležité je že jazdia skutočne husto, a to aj večer. v belehrade je veľa slučkových okružných liniek, končia na mieste kde začali.

čo je pre tieto mestá spoločné, koľaje pre oba smery nie sú v strede cesty pri sebe ako u nás, ale na krajoch cesty pri chodníkoch z oboch strán.

zahreb - tuna som bol krátko, a dopravu som nepoužil. ako chodec som videl ráno o šiestej ísť jednu linku v jednom smere trirazy za desať minút. zahreb má moderné električky, ujednotený vozový park, nové koľaje a zastávky, pôsobí uprataným, rakúskym dojmom.

sarajevo - jedna jazda stojí 1.80 marky, čo je asi 27 korún. električky sú podobne ako v sarajeve hranaté K2 alebo oblé K2. v rámci humanitárnej pomoci poslal ČKD Praha do Sarajeva niekoľko električiek, japonské, nemecké a švajčiarske firmy poslali autobusy. vozový park je teda rozmanitý a na niektorých autobusoch je vidieť ešte pôvodné nemecké reklamy. čo je dôležité, linky chodia veľmi husto. napríklad pri nástupe do električky číslo 3 som videl predchádzajúcu aj nasledujúcu trojku. tuna pridávam video, čo som urobil zlým telefónom - z konečnej na konečnú (reálny čas jazdy asi 37 minút) - http://vimeo.com/1465178

čo ma na celom výlete udivilo bol fakt, že v týchto miestach bola pred 15 rokmi vojna. sarajevo bolo v rokoch 1992 až 1995 obliehané 44 mesiacov, srbsko bolo bombardované ešte v roku 1998. aj napriek týmto skutočnostiam je tam doprava plynulejšia a spoľahlivejšia ako v Košiciach v ktorých s anebojovalo 63 rokov. nevidieť tam síce nové autobusy na plyn, či prehnane veľké označovače s displejom, na zastávkach zistíte maximálne počiatočnú a konečnú zastávku linky a jej interval v rôznych častiach dňa, ale dostanete sa všade bez veľkého čakania a tlačenia. premýšľal som, že možno práve vojna spôsobila, že miestni nemajú dobre platenú prácu alebo možnosť zadovážiť si auto a preto pre nich mestská doprava tvorí jedinú možnosť ako sa dostať do práce či do školy. aby tieto mestá v konečnom dôsledku mohli fungovať, je treba zabezpečiť im silnú dopravu.
Reakcia na: 5 #36301:
veď v podstate to isté bolo aj predtým - napr. deň dopredu vedeli, že zajtra nevyjde z garáže služba 57xxx a podobne. Pochybujem, že by tento krok plánovali v DPMK už pred spustením nového LV.
Reakcia na: Johny_SK #36297:
Ako sme tu uz viaceri pisali, places na zlom mieste. Ak si spomenies, pri registracii si odpovedal na jednu otazocku. Asi si ju uz nepamatas, tak ti to zopakujem: IMHD.SK NIE JE STRANKOU ZIADNEHO Z DP NA SLOVENSKU. Je to vylucne informacny portal, aj ked vzhladom na neschopnost DPMK dat cestovne poriadky na svoju stranku maju presmerovanie na CP tu. Avsak IMHD.SK nijakym sposobom NEZODPOVEDA za vypravenie, alebo nevypravenie spojov. Sluzi len na informaciu, za to, ci ti nieco pride, alebo nie zodpoveda DPMK. A teda, ak mas takyto problem, tak setri svoju energiu a nervy ludi, ktori tu su, pretoze tito za nic nemozu.
Opakovane davam do pozornosti moznosti, kde sa mozes stazovat a kde toto stazovanie bude (mozno) aj efektivne:
1. http://www.dpmk.sk/content/view/92/119/ -> tu mozes natukat staznost a poslat ju dopravnemu podniku.
2. V sidle na Bardejovskej, za vratnicou v prvej chodbe vpravo (tusim 2. dvere) je podatelna, kde mozes svoju staznost vytlacenu na papieri osobne odovzdat.
3. xkrat spominana moznost poslat "pochvalu" na linkovevedenie@dpmk.sk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.