preber sa a zajdi za hranice Slovenska. Vsade skoro je dopravny podnik pod vedenim neakych dopravnych firiem sukromneho charakteru a nie je to mestsky monopol. mesto je len objednavatel. lenze debilna povaha slovenskeho naroda, je mat co najviac len pre seba a co ma po ostatnych. Nech sa vyjadri Vladimir k takej firme ako je Veolia, pripadne v Cechach Konex a pod. Pokial by dopravu zabezpecovali take firmi, tak by si navzajom konkurovali a dbali by o svoje dobre meno po vsetkych strankach.
Zachvat : ja z matvayom suhlasim, pisem o tom co treba aby dosiehli svoj vysneny sen.
Ja sa divím stííílke, že si objednávajú výkony v DPMK. Bežne totiž zabezpečuje vnútropodnikovú dopravu v takých podnikoch nejaká SAD, kde su vyčlenené busy a tie su len tam a nikde inde. Príkladom by mohol byť Slovnaft, kde dopravu zabezpečuje SAD Nitra, teda dnes už Veolia. Žiadne presuny z mesta do USS a nazad. Alebo keby mali kus rozumu, nakúpim si pár nových busov, vodičov je v Dp dostatok, servis mi zabezpečí Tempus a mám všetkých na háku.
darmo tu budeme prispievať čímkoľvek mesto v tej konštelácii nezmení politiku voči DPMK ich kresťanská láska im to nedovolí §! jedine s odbormi môžme niečo zmeniť, ale len niečo. Dovtedy nemáme šancu a vo voľbách treba zmeniť alebo skúsiť vymeniť túto garnitúru dúfajme za prijateňejšiu pre DPMK a pre ľudí mesta.
Odporúčame schváliť nájom pozemkov (tých 2351 m²) na _99_ rokov v rozsahu špecifikácie návrhu za nájomné podľa platných predpisov s uzavretím zmluvy o budúcej kúpnej zmluve na predmetné pozemky.
2. Návrh na určenie úrovňového dopravného riešenia komunikačného systému v lokalite Stred – Námestie osloboditeľov Košice vychádza z _ekonomických možností Mesta Košice, preto odporúčame schváliť takéto riešenie._
KARI: Skor si myslim, ze mesto sa s radostou zbavi pritaze v podobe DPMK, aby to nemuselo dotovat. A ked dotovat, tak v nejakej minimalnej miere. Sak treba EHMK, treba splacat dlh miliardu a pol, dalsia taka suma realne hrozi z prebiehajucich sudnych sporov.
Ale netreba sa báť, na svoju almužnu (90tis. mesačne?) si príde aj tak ☺
4. Poverenie poslanca výkonom funkcie dlhodobo uvoľneného poslanca MZ v Košiciach
Predkladá: p. Knapík, primátor mesta
PS: Doprava pri Aquaparku úrovňová, zvyšné pozemky (2351 m^2) prenajaté develoloperovi za 752,- Sk/m^2/rok, "zmluva o budúcej zmluve o odkúpení pozemkov" po dostavbe odsúhlasená MZ "v súlade s platnými predpismi" ?
ja by som to povedal opačne. MHD v KE bude musieť stále niekto zabezpečovať, ale mesto to nedá nikomu inému, lebo by stratilo rôzne možnosti, o ktorých sa tu popísalo dosť. V zahraničí je úplne bežné, že mesto nie je vlastníkom miestneho DP, prípadne je len minoritným vlastníkom. Ale rozumiem, sme v KE
Pokial budu jasne stanovene pravidla co sa MUSI splnit tak je uplne jedno ci to bude Veolia Transport, alebo SAD Zvolen. Treba len stanovit kvalitativne parametre, ktore budu zavazne.
Vtedy ho to netrápilo(?), lebo bol pánom situácie. Tak si "unifikoval" svojsky, hlavne pre vlastné vrecko (samozrejme nebol v tom sám)...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko
Zachvat : ja z matvayom suhlasim, pisem o tom co treba aby dosiehli svoj vysneny sen.