Reakcia na: Dimi #35026:
Tak Ťa musím sklamať, ale tadiaľ cesta neviedla nikam. Ku štrajku som prispieval do doby, kým som sa ukázal všetkým dookola ako blbec. Prišiel som o svoje prestávky a neprajem vidieť ten pohľad cestujúcich, keď ja pako stojím desať minút v kolóne a po odstavnom pruhu ma veselo obiehajú kolegovia... Takže nejakú dobu som to trpel, ale neviedlo to nikam. Zahatať bránu nie je možné, čo tak podať hromadné výpovede? Koľkí sa pridajú?
BMko
12. Podnik by nesmel byt pod vedenim mesta ale pod vedenim neakej velkej celosvetovej firmy.
13. Adekvatne zaplateny vodic a rovny meter za priestupky na vsetkych
14. A hlavne aby si kazdy vodic, mechanik vazil vsetky vozidla rovnako, adekvatne platit ludi od kvality prace a ponuknut pracovne podmienky a ohodnotenie na urovni podla kvality prace a mat moznost si vyberat koho budem mat v teame alebo nie. zbavit sa lajdakov.
15. zabudnut na pravidlo, to nejde, to sa tak nerobi a to sa neda (vsetko sa da len treba chciet)
Po splneni tychto podmienok to bude fungovat aj v KE. V BA to este nefunguje, takze pokial sa to dostane na vychod prejde este niekolko rokov mozno desatroci.
?