Otázka na znalcov Košických trolejbusov . Plánujú sa robiť na vozidlách 15 Tr M aj nejaké veľké prehliadky ? Alebo sa ponechajú osudu a časom ich hrdza rozožere až na holý rám . Keď som sa nimi naposledy viezol , nevyzerali vôbec dobre . ?
v podstate s tebou súhlasím,lenže ja som to písal v dvoch takpovediac chápaniach...to,že vodič za pochodu preberá voz je jedná vec,k tomu sa vyjadrovať netreba,v druhom rade hovorím o cykluse vodičov.Ak chcú zakotviť takúto šarádu s pohadzovaním vodičov po službách,tak fakt dakujem pekne v auguste,nespomeniem september!Preto som to mieril na Vlada 48...
Vies, ono to s tymi vozmi a pridelovanim vodicom je otazne.. Vodici si zvykli, ze mali "svoj" voz.. Ale vsetky vozy su majetkom dpmk, resp. mesta. Takze akykolvek voz dostane vodic, ma onho dbat tak, akoby bol jeho vlastny, resp. spravat sa k nemu ako k vlastnej kancelarii. Ak vodici nemaju "svoje" vozidla, znamena to pre nich, ze pri preberani akehokolvek vozidla musia napisat zavady, nedostatky, skontrolovat voz a ist s nim von. Ak to neurobi ten pred nim, tak ma smolu, pretoze ludia v dpmk si vedia zistit, kto ten voz mal a nenahlasil nic. Ak toto vodici nerobia a nedokazu akceptovat, ze to takto ma byt, pretoze su zvyknuti na iny system, co bol, zda sa, nespravny, potom to treba zakotvit aj do pracovnej zmluvy, alebo do dodatku k pracovnej zmluve. Ak takuto zmluvu vodic neakceptuje a nepodpise, nema tam co robit. Ak hej, potom to aj MUSI dodrziavat, inac hrozia sankcie uvedene v zmluve (dodatku)
To o čom píšeš nie je požiadavka na pridelené vozidlá (aj keď to je v strednej a východnej Európe dlhodobá prax a iste za SÚČASNÉHO systému má mnoho výhod), ale na zlepšenie údržby a práce thp tak, aby povedzme všetk karosy B932 mali rovnaké sedadlá a fungovali úplne rovnako (napr. šaltpáka) a aby povedzme pedále aj tlačítka na všetkých SU15 išli rovnako ľahko.
A ďalej, aby sa vodiči nemuseli starať o "ten svoj voz" či už po technickej stránke (to majú dielne a údržba), alebo po stránke čistoty (to by mala byť upratovacia firma; dnešnú prax v Ke až tak dobre nepoznám, píšem čo by mal byť cieľoý stav.
kde sa to dajú zohnať tie formuláre? spravím v buse miesto kde si ich budú môcť zobrať a vypísať na mieste v buse a osobne ich tam na BJ budem nosiť, keď to pomôže. ?
Vladislav 48: viem,že ked sa niečo opýtam,všetci sa budú vyhovárať jeden na druhého,no skúsim...Pamätám si dobu,keď chceli nemenovaný kompetentný zriadiť,aby busy boli pridelené na linky,nie na partie vodičov,lebo busy nie su majetkom vodičov,ale sú majetkom mesta,DPMK. Potom vymysleli striedačov,to bolo síce dávno no smerujem totiž k tomu,že vozy chodia z ruky do ruky a každý dobre vie,ako dopadnú.Nikto sa o cudzí voz nestará. Otázka znie, ,,ako je možné,že sa toto pohadzovanie vodičov hore-dole opäť vrátilo?"Menovať tu nikoho sa neoplatí,lebo vieme o koho ide,no systém zadelovania vodičov do služieb,a samotný cyklus je priam neprijateľný!Vodič má svojich kolegov,ktorých aj za celý cyklus nevidí,lebo pobehuje po iných linkách,s inými vozmi.Je leto,a vodičovi môžu nariadiť robiť aj piatý deň v cykle,tak sa pýtam aj na toto, ,,môže vodič odstaviť službu pri teplote 32 stupňov tak ako si thp určí,dnes končíme skôr,lebo je teplo?A to nevravím o teplote,ktorá sa vyšplhá v kabíne vodiča! ,,Nie nemôže!!!Takže robiť cyklus v ktorom má mať 5x poobedňajšiu službu je aj na koňa veľa,potom si človek za jeden deň má oddýchnuť,nabrať silu,energiu na další cyklus,ktorý začína na daľšie ráno. Zas spomeniem aj výrok nemenovanej ktorej bolo vysvetlené,že každý bus má iné jazdné vlastnosti,brzdy,sedačku,ovládacie príslušenstvo,že povedala,že autobus je len autobus,na čo dostala hned pre porovnanie odpoveď,že jej v práci sa každých 15 minút prepne qwert na klavesnici,ako sa jej bude robiť?Bola ticho.Vodič sa musí prispôsobiť hneď,alebo mám napísať momentálne?...Nechcem teraz podrývať,ale predpokladám,že dostanem odpoveď: ,,Takto to nemalo byť!"
Asi je to iba dočasný bug, ale v nových CP k 2.8.08, L3, odchody z OC Važec sú v po-pi iba do cca 6.20 a to celú jazdu až po žel. stanicu. V SN, ako aj opačný smer sú OK.
" Vraj denne má z vyše tisíc zariadení poruchu len 10 až 15 "
--->>>
podľa mňa je porucha aj to, že mi označovač neponúkne na zakúpenie všetky lístky, ktoré má ponúknuť. Takže tých chybných je oveľa viac a treba pridať ešte nuly za tie čísla.
" Pritom cestujúci na čítačky kariet stále frflú. DPMK vyzýva, že frflať nestačí, treba dať sťažnosť. "
--->>>
ak by som mal na DPMK hlásiť každý jeden nesprávne správajúci sa označovač, tak to by som musel chodiť na Bardejovskú každý deň. Ak mi DPMK zaplatí mesačník, tak prosím.
Tu je reakcia jedného z vodičov, ktorých denne jazdí asi 400: "Na čítačky je veľmi veľa sťažností. Hlavne na odpočítavanie peňazí z karty. Skoro denne vypadávajú. Hodnotím ich známkou 5 (nedostatočná). Na trhu som videl 4 firmy. DPMK vybral tú najhoršiu."
Hodnotenie ďalšieho vodiča: "Označovače často krčia lístky. Vytlačia iba okraj. Nereagujú pohotovo na opakované označenie ďalším cestujúcim. Čítačky po priložení po predchádzajúcom cestujúcom pri nástupe cez predné dvere nereagujú hneď, až po niekoľkonásobnom priložení karty. Ráno pri nástupe do služby trvá, kým sa nahodí palubný počítač na prihlásenie. Veľakrát sa sám reštartuje. Donekonečna naskakujú kadejaké súbory zip. Nedá sa prihlásiť, treba ho vypnúť. Po zapnutí naskakuje stále aktualizácia."
Mesto by malo zaujímať, či podnik naozaj urobil voči dodávateľovi všetky kroky, ktoré urobiť mohol a mal, aby Emtest zabezpečil, aby systém fungoval, ako má (ak riadneho fungovania je schopný). Treba preveriť, či sa DPMK neunáhlil, keď tak skoro, už po dvoch rokoch za taký fasa systém zaplatil...
Mesto? Priorita je predsa EHMK. ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
A ďalej, aby sa vodiči nemuseli starať o "ten svoj voz" či už po technickej stránke (to majú dielne a údržba), alebo po stránke čistoty (to by mala byť upratovacia firma; dnešnú prax v Ke až tak dobre nepoznám, píšem čo by mal byť cieľoý stav.