Pan Kristof.
Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.
Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.
eMareq
"Podľa bývalého člena predstavenstva DPMK Pavla Titla je už na vážne zamyslenie, či nezvolať mimoriadne valné zhromaždenie kvôli okamžitému riešeniu situácie.
Sľubujú riešenie
Viceprimátor Jozef Filipko (SMK), zodpovedný za DPMK, včera podľa vlastných slov intenzívne riešil situáciu s generálnym riaditeľom podniku Michalom Tkáčom (nominant KDH) a primátorom Františkom Knapíkom (KDH). "V najbližších dňoch budú prijaté opatrenia na zmiernenie kritického stavu a stabilizáciu vodičov." Aké, Filipko ani Tkáč nešpecifikovali. Pritom už od 2. augusta má DPMK spustiť nové linkové vedenie so zmenenými trasami a častejším prestupovaním."
Čo ráčil včera Filipko, NeviemKnapík a Tkáč vymyslieť? Vytiahli nových vodičov ako zajacov z klobúka?