Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jaj, chlapci, zda sa, ze na www.trolejbus.sk zverejnim pod otvoreny list aj reakcie poslancov, emaily, ktore pridu od nich, ale len s ich zvolenim. Kazdopadne koho email nebude moct byt zverejneny, napisem tam len meno dotycneho poslanca, nech ostatni vidia, kto reaguje a kto to ma na haku
Reakcia na: Dimi #35025:
Samozrejme, vsetko toto mnou popisane, je len ohnivkom v retazi k tomu, o co by mali dbat manazeri DPMK. Vodici si mozu povedat, ja vam kaslem na vase vozidla.. ALe potom sa dopustaju za prve trestneho cinu poskodzovania cudzej veci, co moze zamestnavatel obhajit pred sudom a za druhe, aj ked je zamestnavatel taky ako je, ale JA ako vodic predsa taky nebudem a o vozidlo sa postaram. Nahlasim poruchy, ktore vidim a viem o nich, ak ich kompetentni neodstrania, nahlasim ich zas a znova, ked dostanem tento voz a budem to robit stale. Ak by to robili vsetci, dielenskych zaplavite mnozstvom poruchovych listkov, ze sa z toho zblaznia a radsej to zacnu riesit radikalnejsie.( Ak teda maju k tomu ludi ) .. Ale opakujem, JA ako vodic, sa nedam ponizit a nedam zamestnavatelovi moznost povedat, ze si neplnim svoju povinnost.. Tot moj nazor
Reakcia na: KAROSA5233 #35021:
Jedna otazocka.. Ak si ty vodic autobusu, ako si prispel k strajkovej pohotovosti vodicov, vyhlasenej odbormi ? Predpokladam, ze nijako a chodieval si na svoje casy presne tak, ako sa patri. Co este chces od odborov ? Nechci od Vlada, aby si sadol za volant a isiel za vas vodicov strajkovat! On moze dat len navrh, podnet k tomu, co by mali vodici urobit vo svoj prospech a v neprospech zamestnavatela. Tomu sa vravi strajk, alebo strajkova pohotovost. Neurobil si nic, rovnako ako 90 percent ostatnych vodicov. Takze Vlado a odbory mozu podakovat za ochotu nespokojnym vodicom, ziadajucim lepsie financne ohodnotenie, ale zaroven nic pre to nerobiacim, ved predsa ja davam ruky prec od akehokolvek strajku, ja nic, ja muzikant, ja len rozpravam.. 😉
Reakcia na: LeLe #35015:
To nie je najlepsie riesenie. Vodic, ako zamestnanec DPMK, ako som sa dozvedel od par ludi (a zacinam zdielat tento nazor), nemusi mat stale jedno vozidlo. Vsetky vozidla DPMK, na ktore bude prideleny, su jeho pracovnou kancelariou, jeho pracovnym nastrojom a ten MUSI udrziavat v takej kvalite, ako sa patri. K povinnosti vodicov patri aj nahlasovanie poruch vo vozidle. Ina vec je cistota kabinky, o to sa staraju ini ludia. Ale ked vidim, ze mam pracovat v hnoji, neupracem si, len si sadnem, lebo toto nie je moj voz ? blbost.. 😉
Reakcia na: Dispecer #35017:
bodaj by tu prisiel niekto zo SAD Zvolen ukazat ako sa robi doprava

Re #35018 Peter55: po sidliskach parkuju obcas aj sukromnicke zajazdove vozy a zeby na nich robili najazdy sa mi nezda, ale ktovie ci by o par mesiacov pohlad na odstaveny bus od DPMK nechal niekoho chladnym ?
Reakcia na: LeLe #35019:
To nemá s chľastaním _dnešnej_ mládeže nič spoločné, aj za minulého režimu keď neboli garážovacie priestory a postávalo sa pred domom vodiča sa vozidlá poškodzovali. Len náklady na opravy boli iné ako sú dnes. A dnes je vo všeobecnosti problém zaparkovať svoje vlastné auto, nieto ešte nejaký autobus.

Re #35014 PTI: Však Knapo povedal, že "neviem, kde na to zoberieme". Nechať však tie vozidlá bez dozoru, by dopadlo katastrofálne.

Re #35012 Vladislav 48: Keď je vo vedení mesta človek čo skoro na všetko povie: "Neviem"... tak úprimne povedané, že neviem.

Re #35011 Vladislav 48: Ekonomická úroveň Drážďan je kdesi úplne inde. Či by tu Schuster sedel, alebo nie, rozpočet mesta by vyšší nebol a tie voľné prachy by do MHD nešli tak či tak (to je čisto politická otázka - kde sa tie prachy rozdelia, tú moc o tom či MHD bude alebo nie má jedine magoriát). A na západe (ku ktorému sa tak hrdo hlásime, ale predovšetkým hubou a k tomu čo nám vyhovuje) už dávno pochopili, že keď nebudú podporovať MHD tak sa s tými autami do mesta nezmestia. Ale tu sa to berie ako príťaž, akoby guľa na nohe trestanca, ktorú treba dotovať, nevie si to na seba zarobiť, treba to predsa čím skôr predať, lebo privatizácia, voľná ruka trhu a konkurencia ("vzorom" v tom poslednom nám má byť prevádzka MHD v BB v podaní SAD STS CCC ZV) všetko vyrieši (to je to čo si niektorí vo vedení mesta myslia, že všetko má fungovať výlučne na báze trhu čo je samozrejme blud, lenže mi tu žiadnu pravicu nemáme, ale len pseudopravicu) a ušetrené $$$ (nech si súkromník predsa platí MHD zo svojho, alebo výlučne z cestovného) rozdať kamošom spriaznenými s vedením mesta...

Ekologické zmýšľanie tu skončilo pri pohone na zemný plyn (istá zákazka pre niekoho na výstavbu CNG stanice/staníc), ale natiahnutie drôtov, osadenie stĺpov by robila už iná firma... Však sme kdesi v Kuvajte, kde liter benzínu/alebo nafty stojí na naše koruny 3,50 (supersocik ?)...

Re #35009 Vladislav 48: Riaditeľ dopravy vraví o 21 službách
(19A, 1E, 1T). Dnes je to 14.

Re #35008 PTI: To ste sa sekli o 6 rokov. A električkové trate za posledných cca 50 rokov sa stavali kvôli vtedajším VSŽ, nie kvôli ekológii (tá bola na poslednom mieste) či mestotvornému prvku, ale preto, aby vozili robotníkov a hlavne aby sa do tej električky vošli všetci na prvý šup.

Re #35005 absik: Anglické názvy zostávajú.

Re #34987 5: 35-ka robí aj kopec iných liniek (RA, 23, 40). Takže jej zrušením by sa muselo prerobiť kopec iných služieb.
Reakcia na: LeLe #35019:
mladez chlasta aj na dedinach, je to skor o tej anonymite... ja si parkovanie na sidlisku neviem predstavit z praktickeho hladiska... clovek ma problem zaparkovat IGK nieto este niekam vopchat autobus ?
Reakcia na: Vladislav 48 #35009:
čo sa chcete prebudzať , ked v prvom rade odbory nestoja za nič a už vôbec za ludmi , viď voľné lístky ktoré pozbierali nebiologickým deťom, ľudí ktorý chcú u vás pracovať si ešte aj vyberajú vezmeme , nevezmeme ? ! o čom ten akože podnik je . Nech mi nikto nechce nahovoriť , že takáto situacia bola za Raipricha. Však ten podnik tu niekto očividne vedie do krachu a prepáčte páni z hora , vy sa na to mlčky poozeráte . ´Další štyrie sa chystajú odísť a to kôli vol. lístkom. takto si podnik chce udržať ľudí?! Len tak ďalej a za chvýlku budu musieť pracovať aj tý poslanci aj tý z vrchu. ? ☠ ?
Reakcia na: Vladislav 48 #35009:
v podstate je takmer jdno, či je ich 20, 25 alebo 30. Ak ide o služby, ktoré sú dopredu jasné, že budú nevypravené, tak číslo by nemalo by iné ako 0.
Reakcia na: Apeer #35016:
Keby dnesna mladez nechlastala po sidliskach, tak by som si to vedel predstavit, ale pravdupovediac teraz si to predstavit neviem. Bol to skor napad, ako silou mocou ušetriť.
Chlapci nesnivajte, SADka je SADka a tam ma voz jeden dvaja vodiči a neparkuju uprostred džungle (sidlisko). Po jednej noci na sidlisku by tie vozy boli očesane a posprejovane že aleluja.
Reakcia na: Apeer #35016:
SADky to praktizujú už dlhoročne... ? Aj keď je rozdiel parkovať na dedine a parkovať na sídlisku... ? Mám taký pocit, že do júna budúceho roku po MHD od DPMK nebude ani chýru, ani slychu... ?
Reakcia na: LeLe #35015:
Ty si také niečo vieš v praxi predstaviť?
Reakcia na: PTI #35014:
A čo takto keby si vodiči odparkovali autobusy priamo pred blokom a na jednom voze by točili vodiči stále z jednej ulice a ušetrili by sme zamestnanecké spoje, náklady na garáž presuny Ťahanovce-VŠA a pod.?
A ešte jedna poznámka pred polnocou: Nájde sa tu ešte niekto, kto chodí na toto fórum, ktorý verí tomu, že mesto nájde potrebné peniaze na presťahovanie autobusov z VŠA neviem kde, lebo na Bardejovskú sa zďaleka nezmestia ? Obávam sa, že nakoniec bude DPMK parkovať cez noc autobusy na konečných, následne už nebude parkovať nič, lebo toto ozaj speje ku krachu DPMK.
Reakcia na: Dimi #35007:

Už som to tu niekde v posledných dňoch písal: Takáto situácia v MHD v Košiciach snáď ešte ani nebola, ak si odmyslím snehovú kalamitu rádove pred 20 rokmi, zamrznuté električkové trate, meter sneho na košických uliciach, a kým nebolo nasadené vojsko s lopatami, tak sa temer nejazdilo. ale to boli problémy zapríčinené výkyvmi počasia, nie financiami. Vtedy bola MHD v plnej výške dotovaná zo štátneho rozpočtu.

Dnes je "plne dotovaná" z rozpočtu mesta, a ešte pár dní, a výprava bude ako za čias najväčšej snehovej kalamity. A to je leto, stred prázdnin. Tí ľudia v DPMK si ozaj zaslúžia zo strany zriaďovateľa viac pozornosti, MHD je vecou verejnoprospešnou, a mesto ju musí zabezpečiť. Vážení kompetentní a zodpovední, ak si neviete rady, choďte do Prešova, tam vám ukážu, ako sa dá robiť MHD s minimálnymi nákladmi a maximálnym efektom.
Reakcia na: Dimi #35007:

Aj za takúto morálnu podporu v mene všetkých vodičov DPMK, a.s. Košice ďakujem. Snáď sa kompetentní preberú. Čím to bude neskoršie, tým to bude drahšie.
Vlado
Reakcia na: PTI #35008:

Pozdravujem Vás bývalý kolega.

Nedávno som bol v Drážďanoch. Keď som tam videl tie krásne troj, päť a sedemčlánkové električky a spomenul som si na tie naše, bolo mi do plaču.
Do mesta patrí v prvom rade ekologická doprava, to sú električky a trolejbusy a to aj za cenu vyšších vstupných nákladov. V tomto máte moju podporu.
Vlado Stankovič
Aký bude rozdiel vo vypravenosti autobusov v NLV oproti dnesnemu? Pri elektrickach a trolejbusoch mi to logicky vychadza ze vyprava bude vyssia...
Reakcia na: TA #34996:
Hovoríte, že 21 je priveľké číslo ?
Ja som uviedol, že ráno ich bolo 25 a poobede ďalších 15. To je spolu 40 služieb len dnes t.j. 22.7.2008 !

Vy sa tu bavíte o zastávkach aké majú mať názvy a či budú na znamenie alebo nie ale to je bezvýznamné k tomu, že na tú zastávku nepríde možno dlho vôbec nič !

Nepíšem to preto, že by som mal z toho radosť ale aby sa ľudia prebrali, kým nebude neskoro.
Vlado

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.