asi ťa sklamem, ale EMtest programuje podľa toho, ako si to zákazník praje.... ak je však vec technicky náročná (napr. operácia by si vyžadovala viac času na spracovanie a teda cestujúci by musel dlhšie držať kartu pri čítačke), tieto veci sa so zákazníkom konzultujú a hľadá sa optimálne riešenie... nie všetko vždy funguje, priznávam...
inak, navrhujem nejaké krátke stretnutie... možno aj viacerých KE fans, budúci týždeň asi od stredy sa budem vyskytovať v KE (do piatku)... ?
tak či tak ten obrubník budú skôr či neskôr musieť dať preč, keďže tam pôjde 2. strana prepojovacej komunikácie Popradská - Pri prachárni. Bojím sa toho, že to nebude tak skoro, keďže ho urobili.
Určite to navrhol odborne spôsobilý odborník z SKK, ďalší odborne spôsobilí kompletní, pardon kompetentní to odsúhlasili a magistrát to zaplatil z našich daní ...
Ale ja viem, že 34-ka končí pred garážou a točí sa v areáli garáže, len by som chcel vedieť čo viedlo SKK ku vybudovaniu toho obrubníka (definitívne presmerovanie dopravy?). ?
ešte za zmienku stojí fakt, že súčasná zastávka pri garážach vo VŠA v smere na juh ( k OC Cassovia ) sa volá pre L 16, L 30 a L 37 Pri prachárni a pre L 34 Hala Cassosport. Pritom to je fyzicky tá istá zastávka. ?
OK, tam, kde som myslel, len minule tam asi ( náhodou ) chýbal označník.
Inak po zavedení nového LV podľa zverejnenej schémy by sa mali v tejto oblasti udiať ďalšie rošády - premenovania :
- Pri prachárni - > Hala Cassosport;
- OC Merkury Market - > Pri prachárni.
Tým vznikne už 3. zastávka Pri prachárni v histórii.
ten obrubník tam je už viac ako mesiac, zaujímalo by ma, ako teraz spoje L 34 zastavujú na zastávke Hala Cassosport. Alebo je zastávka až na ulici Pri prachárni na niekdajšom dočasnom mieste ( to však vylučuje neprítomnosť označníka )?
Vieme ako sa to dá. Zrejme ste nepostrehli, že my sme už schválili na MZ 26.-27. júna podanie projektu na obdobnú výzvu. (nákup CNG autobusov)
Projekt: Zníženie emisií modernizáciou MHD
Re #34660 Nodes: Predajú to nejakému kamošovi čo to bude vedieť robiť bez dotácie. Lebo peňeži treba, ňe?
Výcuc zo včerajšieho večerníka:
- Duochodcovia a invalidi sa boja o dnešnú linku 19, lebo nebudú mať nízkopodlažný spoj ku magoriátu. Odpoveď na to bola, že popri Neue hospital budú jazdiť niskopodłagowe linky 18, 19. A pri magoriáte majú možnosť cestovať linkou 9. Cez luník VIII pôjde ku Spol. pavilónu linka 31 (NP). Cez víkend bude linka 10 takisto NP. Rovnako linka 17 bude (NP). No a to najlepšie - linka 32 bude jazdiť okolo kostolov ( ? ? ? ). Čo na tom, že v tom čase (cez prac. dni) omše pre súdruhov katolíkov nie sú...
Bolo treba rovno povedať, že NP trolíky nie sú a ani nebudú, resp. nahradia sa autobusami miejskimi napędzanymi gazem ziemnym, na ktoré nám rada prispeje €Ú.
BTW, 9.7.2007 ráčili 4 z 5 členov prdstavenstva odhlasovať zrušenie trolejbusov. Lebo boli drahé (odborník na dopravu - košický Zahradník, šebe kuknul do tabuľky a rozhodnutie bolo na svete). Samozrejme postupom času vyplávala na povrch pravda, že ani drahota ani Aupark, lež podnikateľské zámery (4 z 5 členov) predstavenstva a uja Babjaka boli tou príčinou. Len pripomínam keď ku podpisovému stolíku s petíciou prišiel soudruh náměstek primáša (z rovnakej tmárskej strany ako je súčasný primáš) a neváhal vykrikovať po členoch že sa nič rušiť nebude. Na papieri to však nedal (veď slovo robí chlapa...). Výsledok je však taký, že sa síce nič nezrušilo, ale uznesenie o zrušení stále trvá...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Crossfire