asi ťa sklamem, ale EMtest programuje podľa toho, ako si to zákazník praje.... ak je však vec technicky náročná (napr. operácia by si vyžadovala viac času na spracovanie a teda cestujúci by musel dlhšie držať kartu pri čítačke), tieto veci sa so zákazníkom konzultujú a hľadá sa optimálne riešenie... nie všetko vždy funguje, priznávam...
inak, navrhujem nejaké krátke stretnutie... možno aj viacerých KE fans, budúci týždeň asi od stredy sa budem vyskytovať v KE (do piatku)... ?
tak či tak ten obrubník budú skôr či neskôr musieť dať preč, keďže tam pôjde 2. strana prepojovacej komunikácie Popradská - Pri prachárni. Bojím sa toho, že to nebude tak skoro, keďže ho urobili.
Určite to navrhol odborne spôsobilý odborník z SKK, ďalší odborne spôsobilí kompletní, pardon kompetentní to odsúhlasili a magistrát to zaplatil z našich daní ...
Ale ja viem, že 34-ka končí pred garážou a točí sa v areáli garáže, len by som chcel vedieť čo viedlo SKK ku vybudovaniu toho obrubníka (definitívne presmerovanie dopravy?). ?
ešte za zmienku stojí fakt, že súčasná zastávka pri garážach vo VŠA v smere na juh ( k OC Cassovia ) sa volá pre L 16, L 30 a L 37 Pri prachárni a pre L 34 Hala Cassosport. Pritom to je fyzicky tá istá zastávka. ?
OK, tam, kde som myslel, len minule tam asi ( náhodou ) chýbal označník.
Inak po zavedení nového LV podľa zverejnenej schémy by sa mali v tejto oblasti udiať ďalšie rošády - premenovania :
- Pri prachárni - > Hala Cassosport;
- OC Merkury Market - > Pri prachárni.
Tým vznikne už 3. zastávka Pri prachárni v histórii.
ten obrubník tam je už viac ako mesiac, zaujímalo by ma, ako teraz spoje L 34 zastavujú na zastávke Hala Cassosport. Alebo je zastávka až na ulici Pri prachárni na niekdajšom dočasnom mieste ( to však vylučuje neprítomnosť označníka )?
Vieme ako sa to dá. Zrejme ste nepostrehli, že my sme už schválili na MZ 26.-27. júna podanie projektu na obdobnú výzvu. (nákup CNG autobusov)
Projekt: Zníženie emisií modernizáciou MHD
Re #34660 Nodes: Predajú to nejakému kamošovi čo to bude vedieť robiť bez dotácie. Lebo peňeži treba, ňe?
Výcuc zo včerajšieho večerníka:
- Duochodcovia a invalidi sa boja o dnešnú linku 19, lebo nebudú mať nízkopodlažný spoj ku magoriátu. Odpoveď na to bola, že popri Neue hospital budú jazdiť niskopodłagowe linky 18, 19. A pri magoriáte majú možnosť cestovať linkou 9. Cez luník VIII pôjde ku Spol. pavilónu linka 31 (NP). Cez víkend bude linka 10 takisto NP. Rovnako linka 17 bude (NP). No a to najlepšie - linka 32 bude jazdiť okolo kostolov ( ? ? ? ). Čo na tom, že v tom čase (cez prac. dni) omše pre súdruhov katolíkov nie sú...
Bolo treba rovno povedať, že NP trolíky nie sú a ani nebudú, resp. nahradia sa autobusami miejskimi napędzanymi gazem ziemnym, na ktoré nám rada prispeje €Ú.
BTW, 9.7.2007 ráčili 4 z 5 členov prdstavenstva odhlasovať zrušenie trolejbusov. Lebo boli drahé (odborník na dopravu - košický Zahradník, šebe kuknul do tabuľky a rozhodnutie bolo na svete). Samozrejme postupom času vyplávala na povrch pravda, že ani drahota ani Aupark, lež podnikateľské zámery (4 z 5 členov) predstavenstva a uja Babjaka boli tou príčinou. Len pripomínam keď ku podpisovému stolíku s petíciou prišiel soudruh náměstek primáša (z rovnakej tmárskej strany ako je súčasný primáš) a neváhal vykrikovať po členoch že sa nič rušiť nebude. Na papieri to však nedal (veď slovo robí chlapa...). Výsledok je však taký, že sa síce nič nezrušilo, ale uznesenie o zrušení stále trvá...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
inak, navrhujem nejaké krátke stretnutie... možno aj viacerých KE fans, budúci týždeň asi od stredy sa budem vyskytovať v KE (do piatku)... ?