Reakcia na: PTI #34615:
"Tak isto pri zadávaní projektu na rekonštrukciu trate na Želstanicu som chcel asfaltobetónový povrch ako napr. na Komenského, a jazdiť busmi zo stanice po električkovej trati, a neobchádzať nezmyselne Jakabov palác - technický úsek si presadil ako povrchovú úpravu štrk, jazdí sa dookola..."Lenže ako by sa pri výjazde (ako je budova VSE) zapojil potom do riadneho pruhu? To by len tak zišiel niekde z trate a zapojil by sa na cestu?
Re #34624 Axel: Isteže, veď on investuje naďalej len tých 100 M čo investovať má. Dá síce 170 M, ale potom už mesto pozemky žiadne mať nebude a ani ďalšie $$$.
Re #34623 tbus: To môže byť osvetlenie prechodu.
Axel
Alebo to bude len dalsia brzda na ceste do/z mesta. Bude sa odbocovanie do parkinghousu riadit aktualnej potrebe alebo bude radic nastaveny natvrdo (rovnako) v kazdy den bez ohladu ci je v arene akcia alebo nie...
Ten parkinghouse bude v bezne dni sluzit ako normalne platene parkovisko s istou zachytnou ulohou? (asi som nekonecny optimista a rojko dufat, ze v cene napriklad 3hodinoveho parkovneho bude 2x30 minutovy listok na MHD za zvyhodnenu cenu ... ? )
Mozu sa zverejnit dovody, pre ktore DPMK odmietol variantu spolocnej trate pre elektricky a autobusy? (Sturova; plavaren je jasna kvoli tomu strku a udrzbe... ? )
Ake je vlastne casove zaradenie vystavby tych krizovatiek? 2010? Zahrnulo vobec DPMK tieto zastavky pri planovani noveho LV? (predpokladam, ze sa casy dotknutych liniek o nejake minutky natiahnu). Bude nutna uprava trolejoveho vedenia?