Bol som kvoli tomu aj vyššie,asi to neprešlo ďalej ? Nechcem sa hadať,ale 53 čo viem nema veduceho linky,a ak ma , tak niekoho kto ju robí raz za mesiav,ale neviem teraz presne,za tu dobru vôlu vopred Ďakujem
dobra vola je vzdy, pozrieme na to. len tu chyba spaetna reakcia casto. tie vyjadrenia vas vodicov treba preniest zo zamestnaneckych spojov aj vyssie. kazda linka ma veduceho.
dobre,ale linky 53 sa nemal kto zastať,čo viem,nema veduceho linky,takže to nemal ani kto čo sa linky 53 týka prediskutovať. Čo počujem ,mnoho vodičov je za kratke vozy na linke 31 ako bolo vždy. Obsluhuje len mesto,a cez prázdniny je nevyťažena.Ale už je rozhodnute-ak je dobra vôľa,treba prehodnotiť aspoň služby 53045 a 53055 , tam potrebujeme klbový autobus.
Linka 51 bola výmyslom Ing. Titla (predsa čím viac liniek tým väčšia spokojnosť). Čo sa týka zmeny linkovania, panuje tu patová situácia. Človek čo je zodpovedný za danie aspoň predbežného súhlasu stále trucuje, špekuluje či by sa náhodou niečo ešte nedalo. Je za tým politika, ale nie na komunálnej úrovni, ale na tej najvyššej, na úrovni NRSR.
bohuzial nik ti nic neschvali... ziadne ruseniie, ziiadne mensiie zmeny. Takze hladalo sa riesenie take, kde netreba suhlas a ktore pomoze prevadzke, pretoze nevypravovanie velkych vozov na linky ako 34 nemoze existovat... a kazdy den 3-4 male vozy na velkych linkach. prediskutovavali sme to s vodiicmii, sami vraveli, ze z toho bolaveho toto bude boliet nejmenej.
Roky sa prázdninová výprava obmedzovala na linke 31 - zmena klbových na krátke . Lebo tam ich cez prázdniny skutočne netreba , nikdy sa nešahalo na linku 53 lebo su tam RA , VZD , 18 , 37 atď , a ak sa zruší 51 a budu vypravovať na 56 tiež krátke vozy tak Ťahanovce Boh ochraňuj . Len linka 10 klbova z N.O. Ak sa chce šetriť , už dávno nemala jazdiť linka 51 , pridať služba na 53 ako bolo roky a opraviť časy aby sa nerobil vláčik z linkou 10 . Potom by bola 53 aj vyťažena. Nie ako teraz že ide z N.O 51 , po 2 minutach 53 , po minute 10 a po tom všetkom 56 po ďalšej minute - samozrejme že su potom klbaky prázdne , keď sa všetko vezie chuderou krátkou 51 . A 15 minut potom nič. Trápime sa s krátkymi vozmi na 53 a cez prázdniny budeme ešte viac. Nebudem na odborníkov nadávať ak ich budem môcť za niečo pochváliť , zatial nieje začo . ?
Tristvrte roka trva snaha o zasadnu zmenu - zlepsenie dopravy po stranke konstrukcnej aj prevadzkovej. Bohuzial mesto ju nechce prijat. Takze nenadavajme na odbornikov na dopravu, ked maju ruky zviazane a prd zmozu... ?
No však som písal, že celého personálu (aj riadiacich pracovníkov). Ja viem, že si cestujúci vybíja svoju zlosť v prvom rade na vodičoch, lebo oni za to "môžu".
Ani školenie ti nepomôže,keď ti niekto pľuje do ksichtu,nadáva do xoxotov , lebo nešiel spoj pred tebou ,alebo maš krátky voz a nechávaš ľudi po zastávkach. Tu by trebalo preškoliť odborníkov na dopravu čo mame v DPMK
OK, ale to neznamená, že budem oplácať aj ja (aj keď by som veľmi chcel ?) ?
Re #33141 280: Ja viem, že dispečeri sú v strese, tlaku, keď vidia, že jednoducho niet čo poslať a treba rozmýšľať čo uprednostniť a čo bolieť nebude. Na také veci by mali existovať školenia a to sa netýka len dispečerov, ale aj vodičov, celého personálu čo príde do styku s cestujúcou verejnosťou. Ale tu sme si zvykli.
sam dobre vies co to je za robota, tam nelezis s pivom v ruke a vobec, ked nemas zalohy tak nemas co jednoducho poslat. A este ked Ti dakto zavola a povie, ze ci riadis holuby na streche, no dlho by som sa musel ovladat... takze uroven odpovede bola taka ako uroven otazky ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Arksun