Pár dní som tu nebol a pozerám, že sa nám v KE zoštrajkovalo ?
Po týždni v civilizovanej cudzine som ráno vystúpil v KE z vlaku a nastúpil na električku - hneď pekný zážitok. Vodič po nástupe cestujúcich zavrel dvere a hneď ich odblokoval, keďže ešte nemal odchod. Došiel starší pán s kufrom, stlačil tlačidlo pri predných dverách - a nič. Tak zabúchal na dvere. Vodič nereagoval. Zabúchal druhý krát - vodič začal hulákať, aby sa konečne naučil, že treba stlačiť tlačidlo "už v aj osobných vlakoch sa dvere otvárajú tlačidlom". Pani čo sedela pri prvých dverách stlačiila tlačidlo - a nič. Vodič si to všimol, vyliezol z kabíny trhol dverami - a tie sa otvorili. Asi by mu huba odpadla, keby povedal tomu pánovi - prepáčte, že som na vás neoprávnene ziapal. Pani polohlasne poznamenala - "a to ešte chcú vyššie platy". Takže tak. Keď už bonzujem, lebo pri takom *** nemôžem inak, to už zastávky pri šalenom dome a NO sú na znamenie? Lebo sme tam jaksi nestáli. Linka 6 o 5,54 zo ŽST.
BMko - ozvem sa, len som bol dlhšie mimo.
Po týždni v civilizovanej cudzine som ráno vystúpil v KE z vlaku a nastúpil na električku - hneď pekný zážitok. Vodič po nástupe cestujúcich zavrel dvere a hneď ich odblokoval, keďže ešte nemal odchod. Došiel starší pán s kufrom, stlačil tlačidlo pri predných dverách - a nič. Tak zabúchal na dvere. Vodič nereagoval. Zabúchal druhý krát - vodič začal hulákať, aby sa konečne naučil, že treba stlačiť tlačidlo "už v aj osobných vlakoch sa dvere otvárajú tlačidlom". Pani čo sedela pri prvých dverách stlačiila tlačidlo - a nič. Vodič si to všimol, vyliezol z kabíny trhol dverami - a tie sa otvorili. Asi by mu huba odpadla, keby povedal tomu pánovi - prepáčte, že som na vás neoprávnene ziapal. Pani polohlasne poznamenala - "a to ešte chcú vyššie platy". Takže tak. Keď už bonzujem, lebo pri takom *** nemôžem inak, to už zastávky pri šalenom dome a NO sú na znamenie? Lebo sme tam jaksi nestáli. Linka 6 o 5,54 zo ŽST.
BMko - ozvem sa, len som bol dlhšie mimo.
? tak to aby som si kupil aspon 2 listky za 17 skk-- nazad zase... hmm 68 korun... no more, to kebyze ideme dvaja, bereme karu ne?
eMareq
"K L19: Ak chceme naozaj dopravu pre Klimkovičovu, nevozme ich dookola (ako dnes 36). Logickejšia by mi prišla trasa priamejšia: Iskra-Klimkovičova-Lechkého-FNsP... a nie dokolečka, len aby malo celé sídlisko priamy spoj na ŽST. Načo je potom prestupná tarifa. "
Presne toto som mal aj ja na mysli, zalomiť trasu cez Húskovu, Kláštor až dole ku Iskre. ?
"K L27: Samotné spojenie THC a Furče cez centrum je zlé, už tu raz bolo a aj preto sa postavila otočka na Exnárke, aby sa zbytočne nevozil ľuft. Z oblasti Lingov, Laborec, Torysa nastúpi do L27 len ten, kto chce ísť na Prešovskú. Nikto normálny nepôjde z tejto časti sídliska 27-kou na NO. Všetci sa budú pchať do 15-ky. Aj na ŽST pôjdu radšej peši z Palackého.
Už som to tu raz spomínal. Za ušetrené km z L27 by som predĺžil L55 o úsek Laborec-Sečovská-ŽST (príp. NO, ale nerád by som ďalšiu zachádzku cez Požiarnickú, preto ŽST). Podotýkam, že som ušetril aj na zachádzke L55 z Laborca na Lingov. Je mi jasné, že celkovo som pridal o čosi viac km ako ušetril, ale to vyvažuje fakt, že som obe linky výrazne zefektívnil. (Namiesto ľuftu v 27-ke sa budú voziť ľudia v 55-ke na Palackého.)"
Mne 1018 vravel, že to spojenie cez Prešovskú je opodstatnené. a si myslím, že na tejto ceste je ponúkaný interval až veľa a aj tak viac ciest podľa mňa vedie do/z centra + bude asi koordinačný problém. Tak či onak ďalšia linka na stanicu potrebná cez Hlinkovu a Národnú triedu je. Šťastnejšie riešenie je podľa mňa tú linku rozseknúť na dve časti - končiace na stanici.