Pár dní som tu nebol a pozerám, že sa nám v KE zoštrajkovalo ?
Po týždni v civilizovanej cudzine som ráno vystúpil v KE z vlaku a nastúpil na električku - hneď pekný zážitok. Vodič po nástupe cestujúcich zavrel dvere a hneď ich odblokoval, keďže ešte nemal odchod. Došiel starší pán s kufrom, stlačil tlačidlo pri predných dverách - a nič. Tak zabúchal na dvere. Vodič nereagoval. Zabúchal druhý krát - vodič začal hulákať, aby sa konečne naučil, že treba stlačiť tlačidlo "už v aj osobných vlakoch sa dvere otvárajú tlačidlom". Pani čo sedela pri prvých dverách stlačiila tlačidlo - a nič. Vodič si to všimol, vyliezol z kabíny trhol dverami - a tie sa otvorili. Asi by mu huba odpadla, keby povedal tomu pánovi - prepáčte, že som na vás neoprávnene ziapal. Pani polohlasne poznamenala - "a to ešte chcú vyššie platy". Takže tak. Keď už bonzujem, lebo pri takom *** nemôžem inak, to už zastávky pri šalenom dome a NO sú na znamenie? Lebo sme tam jaksi nestáli. Linka 6 o 5,54 zo ŽST.
BMko - ozvem sa, len som bol dlhšie mimo.
Po týždni v civilizovanej cudzine som ráno vystúpil v KE z vlaku a nastúpil na električku - hneď pekný zážitok. Vodič po nástupe cestujúcich zavrel dvere a hneď ich odblokoval, keďže ešte nemal odchod. Došiel starší pán s kufrom, stlačil tlačidlo pri predných dverách - a nič. Tak zabúchal na dvere. Vodič nereagoval. Zabúchal druhý krát - vodič začal hulákať, aby sa konečne naučil, že treba stlačiť tlačidlo "už v aj osobných vlakoch sa dvere otvárajú tlačidlom". Pani čo sedela pri prvých dverách stlačiila tlačidlo - a nič. Vodič si to všimol, vyliezol z kabíny trhol dverami - a tie sa otvorili. Asi by mu huba odpadla, keby povedal tomu pánovi - prepáčte, že som na vás neoprávnene ziapal. Pani polohlasne poznamenala - "a to ešte chcú vyššie platy". Takže tak. Keď už bonzujem, lebo pri takom *** nemôžem inak, to už zastávky pri šalenom dome a NO sú na znamenie? Lebo sme tam jaksi nestáli. Linka 6 o 5,54 zo ŽST.
BMko - ozvem sa, len som bol dlhšie mimo.
? tak to aby som si kupil aspon 2 listky za 17 skk-- nazad zase... hmm 68 korun... no more, to kebyze ideme dvaja, bereme karu ne?
5
K L31 v IBV: Netuším, kto sú to zástupcovia IBV. Ale tuším, že po zavedení takej linky sa určite ozvú iní zástupcovia IBV (ktorí ani netušia, že nejaká MHD existuje) a budú sa sťažovať na nadmernú hlučnosť autobusov v ich pokojnej štvrti. Obzvlášť tam, kde postavíte zastávku. Len pre zaujímavosť, z tejto IBV štvrte boli už v dávnejšej minulosti sťažnosti na hluk linky 17 z Popradskej (!)... tak si počkajme čo to spraví, až im to natiahnete popred domček.
K THC: Denne chodím cez Mier k Mlynskej bašte, v rôznych časoch špičiek. A popisujem len čo vidím. O tom sa ale hádať nebudem, nemienim spochybňovať podnikové prieskumy. Ja najčastejšie vidím v špičke z/na THC jeden autobus plný a za ním 3 poloprázdne. S výnimkou tých 2 hodín, ktoré som spomínal. Súhlasím ale s tým, že v čase sedlovom a víkendovom mali THC doteraz veľmi úbohú dopravu a naopak Furča bola v sedle predimenzovaná.
Bez emócií ale konštatujem, že som opäť nedostal žiadnu odpoveď na tému hrubého zoškrtania ponuky vo vzťahu Furča-Sečovská-NO.
Re #32277 eMareq:
K L19: Ak chceme naozaj dopravu pre Klimkovičovu, nevozme ich dookola (ako dnes 36). Logickejšia by mi prišla trasa priamejšia: Iskra-Klimkovičova-Lechkého-FNsP... a nie dokolečka, len aby malo celé sídlisko priamy spoj na ŽST. Načo je potom prestupná tarifa.
K L27: Samotné spojenie THC a Furče cez centrum je zlé, už tu raz bolo a aj preto sa postavila otočka na Exnárke, aby sa zbytočne nevozil ľuft. Z oblasti Lingov, Laborec, Torysa nastúpi do L27 len ten, kto chce ísť na Prešovskú. Nikto normálny nepôjde z tejto časti sídliska 27-kou na NO. Všetci sa budú pchať do 15-ky. Aj na ŽST pôjdu radšej peši z Palackého.
Už som to tu raz spomínal. Za ušetrené km z L27 by som predĺžil L55 o úsek Laborec-Sečovská-ŽST (príp. NO, ale nerád by som ďalšiu zachádzku cez Požiarnickú, preto ŽST). Podotýkam, že som ušetril aj na zachádzke L55 z Laborca na Lingov. Je mi jasné, že celkovo som pridal o čosi viac km ako ušetril, ale to vyvažuje fakt, že som obe linky výrazne zefektívnil. (Namiesto ľuftu v 27-ke sa budú voziť ľudia v 55-ke na Palackého.)