To dodrziavanie som dnez zazil aj ja. Do 20ky som sa nevosiel, lebo bola plna Podjavorinskeho smradu a nemal som chut sa na nich tlacit. Spolu so mnou ostalo na zastavke este dalsich 20 Lunicanov aj s 2 kociarmi. Za 3 minuty dosla uuuplne prazdna 11ka, samozrejme nikto nenastupil a poslusne sme cakali na L38, v ktorej to smrdelo tak ci tak... ? Vsetky 3 spoje meskanie 4-8 minut.
Myslel som, ze strajkova pohotovost je o tom, ze sa bude jazdit predpisovo aj za cenu meskania. Takze dakujem nizkopodlaznej KT8 na L9, ze odisla spred magistratu o 6 minut skor... ?
vdaka ☺
len tak pre porovnanie uvediem k bodu:
d) v nakladnych spolocnostiach mavaju vodici kurzy ekonomickej jazdy, kde im instruktori vysvetlia a nazorne ukazu pravidla efektivnej jazdy, pre MHD vzhladom na automaty, by to znamenalo nejazdit maximalkou, rozbiehat sa plynule a snazit sa v maximalnej miere brzdit motorom - je to dobre hlavne z hladiska uspory PHM
taktiez existuju interne normy spotreby PHM pre kazde vozidlo, ktore vyhodnocuje IS, ak vodici dosahuje usporu, automaticky mu uspora tvori bonifikaciu na mzde
f) opat porovnanie s nakladnou dopravou, heh, spominam si, ako vodici hromadne vypisovali zlte kotuce, aby mohli jazdit ?, niektori ludia sa potom smiali, ze tolko "dovolenky" ako vodici nema nikto iny
ČO MÔŽETE – ALE AJ MUSÍTE ROBIŤ A NIELEN POČAS ŠTRAJKOVEJ POHOTOVOSTI
Vodič je zodpovedný za to, že z garáže vyjde s dopravným prostriedkom, ktoré je v technickom stave, ktorý zodpovedá všetkým predpisom a vyhláškam. Závady nechať najprv odstrániť a až tak vyjsť z garáže. Ak vozidlo nie je v poriadku a majster vás núti aby ste s ním vyšli z garáže, žiadajte od neho podpis do stasky, že preberá na seba plnú zodpovednosť, ak sa niečo stane. Vy ste do práce nastúpil do práce a ak vozidlo nie je pripravené, je to prekážka v práci na strane zamestnávateľa a Váš pracovný čas. Takže žiadny stres.
Cestovné poriadky nie sú vyššou právnou normou ako dopravné predpisy.
a) v žiadnom prípade teda nechodiť na červenú!!!
b) v prípade krátkeho intervalu oranžovej nevstupovať do križovatky ani na tento signál. Vozidlá sú dlhé a vy ste v križovatke, keď už má zelenú krížny smer.
c) nevynucujte si prednosť v križovatke bez svetelného zariadenia za každú cenu. Ohrozujete tým cestujúcich a svoje živobytie.
d) dodržiavať hlavne v meste ale aj mimo mesta povolenú ale aj konštrukčnú rýchlosť vozidla! (Máte na vozidle takúto tabuľku?!)
e) uvedomte si, že vozíte ľudí a preto opatrnosti nie je nikdy dosť, povolená rýchlosť pre osobné autá je pre Vás privysoká. Vaši cestujúci nie sú pripútaní a čo v prípade, že budete musieť prudko brzdiť?
f) ak je v CP uvedený nesprávny obežný čas linky nič neoprávňuje vodiča aby porušoval dopravné predpisy a to ani v záujme dodržania CP
g) ak máte povinnosť stáť na každej zastávke, tak bez ohľadu na meškanie ste povinný na každej zastávke zastaviť a otvoriť dvere, či tam niekto stojí, alebo nie! Predídete tak sťažnostiam dobiehajúcich cestujúcich.
h) ak ste povinný otvárať len predné dvere pre nástup a kontrolovať cestovné lístky, tak to robte presne zodpovedne, bez ohľadu na meškanie!
ch) Ak predávate cestovné lístky tak to nerobte za jazdy, ale iba v zastávke
i) zabezpečenie výhľadu aj do pravej strany cez predné dvere je Vaša zodpovednosť. Trpezlivo vysvetlite cestujúcim, že bez toho im neviete zaručiť ich bezpečnosť.
Ak nebudete mať prestávky medzi vedením vozidla dlhšie ako 10 minút a ak v priebehu 4 hodín tieto prestávky nedosiahnu 30 minút, ste povinní nahlásiť to dispečerovi alebo výpravcovi, v prípade potreby môžete dôjsť na konečnú a povinnosťou a zodpovednosťou vodiča je túto prestávku vyčerpať!
Vaša norma pracovného času je 37,5 hodiny za sedem dní. Zamestnávateľ je oprávnený nariadiť Vám prácu nadčas max. 8 hodín v týždni a 150 hodín práce nadčas ročne. Viete koľko ste už odpracovali? Bez Vášho súhlasu nie je možné nariadiť ďalšiu prácu nadčas. Do odvolania nedávajte k tomu Váš súhlas! Nedajte sa zastrašiť - určite sa o to budú pokúšať!
STRES OHROZUJE VAŠE ZDRAVIE A PRETO SA USMIEVAJTE !
Prvý verejný dialóg Košického fóra na tému Košice – kandidát na titul EHMK 2013 sa uskutoční dňa 27. marca 2008 o 17, 00 hod., v priestoroch zasadačky Správy majetku mesta Košice, na Hlavnej 68, I. poschodie. Košické fórum ako iniciatíva mesta Košice má ambíciu vytvoriť stálu diskusnú tribúnu samosprávy a občanov na rôzne závažné témy, dotýkajúce sa života mesta.
Príďte a diskutujte s primátorom Františkom Knapíkom, riaditeľom ŠD Košice Mgr. Petrom Himičom, riaditeľom ŠF v Košiciach Mgr. art. Júliusom Kleinom a s umeleckým dramaturgom projektu Košice – kandidát na titul EHMK 2013 Romanom Sorgerom.
Kámoška vypracúváva diplomovku na tému "ďalší rozvoj informačného systému v DPMK", ktorej súčasťou je aj dotazník.
Tak kto má chuť a pár minút času, môže nám stým helfnúť. Budeme veľmi radi.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dragula
Kámoška vypracúváva diplomovku na tému "ďalší rozvoj informačného systému v DPMK", ktorej súčasťou je aj dotazník.
Tak kto má chuť a pár minút času, môže nám stým helfnúť. Budeme veľmi radi.
Dotazník sa dá stiahnuť odtiaľto: http://myfreefilehosting.com/f/b482833295_0.04MB
Odpovede prosím zasielajte vo forme: číslo otázky, pomlčka odpoveď, na mail: tulip@centrum.sk
Ďakujeme
*************TOPIC ON**************