Reakcia na: eMareq #3189:
Súhlasím, že keby pred 15 rokmi bola údržba ako dnes, ŠM-ky by si pojazdili oveľa dlhšie, aj bežne do toho roku 1995.
S navrhnutými linkami na klbák v zásade tiež súhlasím. Len poznamenám, že pri L11 sa mi zdá, že sa tu skôr berie ohľad na klientelu ako na dopravnú potrebu. Na úseku NO - Sídl. Ťahanovce by som si vedel totiž celkom dobre predstaviť aj Solaris (ale ten nikto nechce dávať na Luník IX) a na úseku NO - Luník IX by som si zase vedel predstaviť aj sólo autibus (ale ten zase by bol pohromou na Sídl. Ťahanovce). Ak teda L11 má jazdiť v dnešnej trase, klbák je asi jediným možným kompromisom.
Ďalej by som k Tvojmu zoznamu doplnil L56 a vylúčil z neho L27, tá si podľa mňa vystačí aj so Solarismi. Teoreticky by mohli Solarisy aj na L32, ale tá sa toľko kľukatí, že z priestorových dôvodov je predsa len vhodnejší 18m bus.
Samozrejme, že vodiči RA majú brať aj neželeziarov. Je s tým nebodaj nejaký problém? (Pýtam sa, lebo som zatiaľ nikdy RA-čky na krátke jazdy využiť nepotreboval). Akurát cestujúci musí rešpektovať, že nástup je len prednými dverami.
aj s tym slovickom "vazeni"
:o)
eMareq
Bavite sa o klbakoch, pridam i ja, na com by mali klbaky jazdit:
tieto linky: 11, 18, 27, 32, 34, 38 (spicka)
Co si myslite, musia vodici na RA linkach brat aj nezeleziarnikov? Mohla by nastat situacia, ze trebars cakate na secovskej a potrebujete sa dostat na Polikliniku, pricom L15, L18 a L32 uz sli, dalsi vhodny spoj je spominane RA6. Pokial viem vodici maju prikaz brat aj nezeleziarnikov, v ramci zastavok kde RA stoji, kedze sa to povazuje za normalny spoj. Len tym rozdielom, ze treba stat pri prednych dverachv pripade vystupu.