Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #31745:
oblubene sedacky mi nespominaj....
Geriatria dokaze na 7 zastavkach 5x organizovat po vozidle manevre s cielom obsadit "lepsie?" sedadlo.
Reakcia na: S499.1023 #31742:
A to ma ciganov nechať nastupiť nech sa uložia a potom ich isť vyhodiť? Nevidím v tom problém ak je na zastávke 10 ciganov a jeden biely ktorý ma určite CL, že vodič otvorí len predné dvere. Niečo ine by to bolo keby tak urobil niekde na NO počas špičky. Nieviem kto sa tu na to sťažoval ale to nema jedno cez ktoré dvere nastupi do voza? Keď ma listok tak ho to nema čo trapiť alebo mal ďaleko k svojej obľubenej sedačke?
Reakcia na: S499.1023 #31743:
ejha, fakt. ?
Reakcia na: TA #31736:
Z toho príspevku, na ktorý reagujem ? .
Reakcia na: Peter55 #31731:
Ja sa teda obávam, že fakt, že vodič môže vyhodiť cestujúceho bez platného CL NIE JE to isté ako to, že môže zaviesť nástup prvými dverami. A všeobecne ma riešenie "nástup prvými dverami na niektorých zastávkach" mimoriadne irituje.
Reakcia na: eMareq #31500:
Napríklad v tom, že vozokilometer električky je podstatne drahší ale miestokilometer zase lacnejší. A že cena vozokilometra s odpismi závisí aj na veku vozového parku a pevných trakčných zariadení.
Reakcia na: BMko #31470:
Len čeľusťové. Ale hlavne bez napätia a kapacity batérií to nenahodíš vôbec.
Reakcia na: PTI #31466:
Pri funkčnom motorgenerátore sú koľajnicové brzdy funkčné aj s vybitými batériami. Okrem toho s vybitými batériami by vodička "nenaštartovala" vozidlo (nezapla riadenie) už ráno vo vozovni alebo na konečnej.
Reakcia na: Sarko #31451:
Existuje veľa možností, prečo v inkriminovanom pripade nemuselo dôjsť k nabehnutiu prúdu prípravy a automatickému brzdeniu vozidla. Od závady na obmedzovacom relé cez vypálenie 100A poistky pri odpojovači batérií až po podľa mňa najpravdepodobnejšie zlepenie M stykačov. A prečo vodička nesiahla po vypínači riadenia? Vodičov v kurze učia, že po dotyku brzdového pedálu MUSÍ jazda vypnúť a keď sa tak nestane, vodič je v situácii, na ktorú nie je ani len teoreticky pripravený. A vtedy by som si nestavil ani na najskúsenejšieho vodiča, že sa zachová správne, obzvlášť ak nerozumie "elektrike" a nedokáže si v hlave namodelovať, čo sa vlastne v tých stykačových skriniach a v zrýchĺovači vlastne deje.
V tom Švarciho návrhu ma zaujala výprava na L34, v sedle 4, v špičke 12 ? . To len dve linky tam majú v sedle 15´. 1 Schwartz=30 minút ?
Reakcia na: S499.1023 #31734:
odkiaľ máš to číslo? Lebo , ak sa dobre pamätám, tak knižné CP uvádzajú vo svojich predhovoroch číslo 350000.
Reakcia na: S499.1023 #31734:
mne to podľa výročnej správy vychádzalo na 250 tis. osôb/deň.
Reakcia na: PTI #31439:
Také pomerne nezaujímavé číslo z tohto príspevku vypovedá o zúfalstve MHD v KE - v 250-tisícových KE denne prepraví MHD 150 tis. ľudí. V 1,2 miliónovej Prahe je to denne vyše 2 mil.
Reakcia na: Isidor #31385:
JEDEN MILIÓN? Tak ten si fakt môžu nechať.
Reakcia na: S499.1023 #31730:
Problematika neprisposobivych "indianov" nie je koncepcne riesena nikde, DPMK je IMHO ten najmensi problem.... Ale to sme uz mimo temy ?
Reakcia na: S499.1023 #31730:
A kto by to mal riešit? Vodič môže podľa prepravneho poriadku vyhodiť cestujúcich bez lístka a myslím, že je dobre ak to vodiča "trápi" koho pusti do voza. ?
Reakcia na: Axel #31326:
Obávam sa, že podobné problémy by NEMAL riešiť vodič vlastným rozhodnutím o zmene spôsobu tarifného odbavenia na tej-ktorej zastávke. A celé je to dôsledok absolútne nekoncepčného riešenia tejto problematiky v DPMK.
Reakcia na: PTI #31314:
Pardon, v princípe s tebou súhlasím (nesuplovať vzťahy riešiteĺné ED autobusmi) ale akú SIEŤ elektrickej trakcie majú v Liberci? V súčasnosti je tam JEDNA električková trať Horní Hanychov-Lidové Sady a medzimestská trať do Jablonca, ktorá vnútroliberecké vzťahy nerieši.
Reakcia na: PTI #31724:
este jedna vec: za tu zamkovu dlazbu na zastavke uz vopred dakuju vsetky zeny s topankami na podpatkoch...
Reakcia na: PTI #31724:
Nooo, ten semafor tam uz vyzera lepsie. Mimochodom: semafor pri vyjazde zo zastavky Palackeho bude aspon dynamicky preferovat MHD? Alebo len klasicky = naskocena zelena na zastavke par sekund skor ako na prechode?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.