Ďakujem za optimistické stanoviská.
K zeleni - vyznačená iba zeleň v tesnom dotyku s komunikáciami, aj tak je tam 4 a pol tisíc štvorákov upravovanej zelene, dnes jej tam nie je zďaleka toľko.
ako mohol DP pripustiť takú diaľku medzi zastavkamy v smere na Palackeho a stanicu (pri parčíku), to už nebude ta prestupná tarifa? Konečna pred šaleným domom ma komu slúžiť? Keď bude L73 tak vyhodim ľudi na prvej zastávke smer Štefánikova a naberiem ich zase pred Slovanom a nebudem ich vliecť okolo celého Gayparku aby som ich vyhodil pred šaleným špitálom. Trolejbusy na zastávke Senný trh (krita plaváreň) stať nebudú? To keď bude chcieť nejaký KVPčkar isť na kupko, tak naj si vystúpi na NO? Je potrebná svetelná križovatka (Rooseveltova-Puškinova) pri parkovacom dome? a celkovo ten parkovací dom mohli šmariť na miesto toho Hotela Superior, načo nám v centre toľko hotelov.
tak napokon som sklamaný z toho riešenia. Stále nemôžem prísť na logckosť toho, prečo nemôže chodiť AD a TD rovnaskou stranou, ale po oboch stranách - asi preto, aby sa čo najviac komplikoval prestup. ďakujem pekne za také riešenie. ?
Nerozhoduje sa. Mesto na jednej strane deklaruje, ze chce podpovrchovu dopravu, na druhej strane velmi dobre vie, ze na to nebudu peniaze.
PTI: Vidim, ze nadalej odmietate vybudovanie prestupneho terminalu na NO. Situacia, ked substrat prestupujuci z elektricky na inu trakciu musie prebiehat cez cele uzemie NO je neprjatelna. Odmietam zastavkovu turistiku a mylsim, ze nie som jediny.
Sice to nie je k novemu LV ale tiež "košický názor" z vysielačky sa ozvalo niekedy pred včerom "povedzte totim hore naj zrušia toto otvaranie na gombik bo to ludia nevedia ta to totalna debilina naj to robia dakde v rumunsku a ne košiciach" ?
No, zial v Kosiciach sa moc beru do uvahy pripomienky starostov a dochodcov co prestup povazuju za vec porovnatelnu s obrovskym zemetrasenim. A mesto nema odvahu sa voci nim postavit. V tomto pripade (vynimocne) velmi ocenujem pristup Bratislavy, ktora v Petrzalke zaviedla nove linkovanie napriek neustalemu reptaniu cestujucich. A dnes - s odstupom casu - coraz viac ludi tvrdi ze je to naozaj pozitivna zmena (co vsak moze byt dane aj tym ze sa otvorilo niekolko novych LIDLov takze uz sa za nimi nemusi cestovat na druhy koniec mesta - ale urcite to nie je hlavny dovod).
Co tak zacat dalsiu peticiu, tentokrat za nove LV? Aby vsetci boli ticho a prestali kafrat do veci, ktorym sa nerozmeju. Je nonsens, ze mestske casti diktuju, odkial aka linka pojde. Ked do toho starostovia nebudu rozpravat?
Ešte 2.etapa - zapustená komunikácia.
Obidve rozpracované etapy vychádzajú z regulačného plánu NO a požiadavky vytvoriť južnou stranou námestia dopravnú tepnu.
A ku cintorínu nechceš? Lebo Vy už nemôžete ani umierať. ?
Re #31584 matway: Poniektorí starostovia nepochopili (alebo rovno nechcú pochopiť), že MHD nie je o individuálnych predstavách/potrebách, kde by čo malo ísť, lebo to nie je súkromná doprava pre seba a ich voloičov.
takže ak som tomu dobre rozumel,tak pravidlá tu určuje starosta mestskej časti?akože valalský starosta si určí podmienky,ako bude premávať mestská doprava?v opačnom prípade mi vysvetlite pojem ,,DPMK"!!!dopravný podnik ,,mesta" košice...,,MESTA"!!!aj ked musíme prihliadnuť na prímestské časti,neznamená to prispôsobovať sa predsa menšinovým častiam,snáď!!!...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55