No, zial v Kosiciach sa moc beru do uvahy pripomienky starostov a dochodcov co prestup povazuju za vec porovnatelnu s obrovskym zemetrasenim. A mesto nema odvahu sa voci nim postavit. V tomto pripade (vynimocne) velmi ocenujem pristup Bratislavy, ktora v Petrzalke zaviedla nove linkovanie napriek neustalemu reptaniu cestujucich. A dnes - s odstupom casu - coraz viac ludi tvrdi ze je to naozaj pozitivna zmena (co vsak moze byt dane aj tym ze sa otvorilo niekolko novych LIDLov takze uz sa za nimi nemusi cestovat na druhy koniec mesta - ale urcite to nie je hlavny dovod).
Co tak zacat dalsiu peticiu, tentokrat za nove LV? Aby vsetci boli ticho a prestali kafrat do veci, ktorym sa nerozmeju. Je nonsens, ze mestske casti diktuju, odkial aka linka pojde. Ked do toho starostovia nebudu rozpravat?
Ešte 2.etapa - zapustená komunikácia.
Obidve rozpracované etapy vychádzajú z regulačného plánu NO a požiadavky vytvoriť južnou stranou námestia dopravnú tepnu.
A ku cintorínu nechceš? Lebo Vy už nemôžete ani umierať. ?
Re #31584 matway: Poniektorí starostovia nepochopili (alebo rovno nechcú pochopiť), že MHD nie je o individuálnych predstavách/potrebách, kde by čo malo ísť, lebo to nie je súkromná doprava pre seba a ich voloičov.
takže ak som tomu dobre rozumel,tak pravidlá tu určuje starosta mestskej časti?akože valalský starosta si určí podmienky,ako bude premávať mestská doprava?v opačnom prípade mi vysvetlite pojem ,,DPMK"!!!dopravný podnik ,,mesta" košice...,,MESTA"!!!aj ked musíme prihliadnuť na prímestské časti,neznamená to prispôsobovať sa predsa menšinovým častiam,snáď!!!...
Spýtajte sa pána Reisingera, on ráčil vymyslieť tarifné pásmo TZR (R asi od jeho priezviska) a teda VEDOME DISKRIMINUJE pracujúcich USSK (nie je mi jasné prečo, zato že tam zarábajú viac ako v meste?). Železiarnik sa vykašle na znížený mesačník za 720,- nemá problém si kúpiť hoc i ojazdené auto a tento trend je dnes výrazný (viacero ľudí chodí tak, že idú traja, štyria na spoločnú zmenu). Jednoduchá a priateľská tarifa bola problémom ju vymyslieť.
To tarifné pásmo je tak blbé (a tak zbytočne komplikuje dopravu - zavedením súbežného busu), ale nikto ho nechce zrušiť. Linka: Šaca - Valcovňa? Kde sa tam ten autobus otočí?
Čo tak skúsiť Šacu obsluhovať výlučne bus linkami Šaca nemocnica - VA USS a Šaca nemocnica - Valcovňa (Hydrostav) a posilniť električky na rýchlodráhe ? A bol by pokoj raz a navždy. Veď prečo má jazdiť autobus v súbehu 10 km s električkovou traťou ktorá je kapacitne vyťažená na 20 %?
A ešte jedna pripomienka - nehovorme už o linkovom vedení MHD Košice, ale o linkovom vedení MHD pre 22 obcí mesta Košice. Je to oveľa výstižnejšie.
Je potrebné ale povedať, že sú starostovia a sú starostovia. Klobúk dole pred profesionálnym prístupom niektorých z nich (THC SÍDL, THC OB, KRÁ, DŽUN, POĽ, ŠAC).
2/2 Pokyn "predsa len sa pokúste ešte raz dohodnúť" je teraz ten najnovší. Lenže tam už nie je čo dohadovať - predsa v pripade Jazera či Pereša ide o zásadnú zmenu, celá filozofia spadne. Mimochodom na Pereši vzniká tiež petícia...
Nie je z našej strany už možné viac tlačiť, než tak, ako to robíme. Uzol musí preťať niekto iný. Hore. My sme tu na odbornú debatu - predkladáme, lobujeme, tlačíme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk